• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 217
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 217

 #437739  autor: eelbe
 26 paź 2010, 21:45
Też rozważam przejście do play, niestety nowe Pakiety Dla Biznesu mnie średnio satysfakcjonują, zepsuli tym że opłaty abonamentowe i sms premium nie schodzą z pakietu, a dla mnie to bardzo ważne (dlatego rozważam nawet przejście do mixa)

Plus Ery- tanie telefony i świetni konsultanci Minus- troche drogo.
Plus Play- niskie abonamenty (chociaz Pakiety Biznes w play jakos rewelacyjne nie są) Minusy- drogie połączenia DO play, problemy z siecią, nieogarnięci konsultanci, wybitnie drogie telefony

 #437740  autor: st.konsultant
 26 paź 2010, 21:47
jowita pisze:
st.konsultant pisze:
Miałem na myśli dokładnie to co napisałem :)
Kto ma wyższą średnią, może szybciej wymienić telefon :)


Średnia jest brana na podstawie wszystkich faktur od podpisania umowy albo od podpisania poprzedniego aneksu :)
Tak sie konczy, jak czlowiek na zwolnieniu lekarskim z powodu wirusa i z goraczka siedzi w necie, zamiast w lozeczku;) Oczywiscie, masz racje. Dzieki za informacje.

A te zmiany (nie standardowo 4,5 miesiaca tylko zaleznie od oplat) od kiedy obowiazuja, czy od nowego roku?

Szkoda ze srednia jest ze wszytkich faktur, bo u mnie akurat rachunki wzrosly od paru miesiecy z okolo 60 zl na 100 i wiecej, i watpie, zeby spadly. Tak czy inaczej skoro moj telefon dziala, nie musze az tak bardzo sie spieszyc. Zastanawiam sie tylko, czy gdydbym czekala dluzej niz druga rocznica podpisania aneksu (umowa konczy sie pozniej) to zmieni sie oplata? Nie pamietam juz co bylo wczesniej. Nie dowiem sie tego chyba z mojej strony BOA, prawda?
Zmiany obowiązują już od kilku tygodni:)

Rozumiem, że pytasz o upusty na abonament? Tego faktycznie nie sprawdzisz w IBOA. Możesz wysłać zapytania na [email protected] albo ręcznie sobie policzyć:)
Zniżka działa pełne 24 (lub 36) cykle rozliczeniowe.
Jak znikną upusty to będziesz miała taryfę taką jak w cenniku np NE 40 za 40 zł, NE 60 za 60 zł itd:)

[ Dodano: 2010-10-26, 21:59 ]
eelbe pisze:donmichau, ja na Twoim miejscu zadzwoniłbym bezpośrednio do Ery i poprosił o ofertę specjalną dla Ciebie. Jakby jakoś chcieli Cię namówić do pierwszych lepszych warunków (w co nie wierzę, konsultanci w erze to profesjonaliści- w ciągu 8 lat wiele razy mi pomagali) poproś o wysłanie całej oferty na e-mail, że musisz sobie wszystko obliczyć, porównać z konkurencją itp :)

Jak zadzwonisz na BOA to konsultant przedstawi tylko taką ofertę jaka jest na stronie bo innej po prostu nie może. Nie ma też możliwości wysłania maila na zewnątrz więc szkoda zachodu. Albo proś od razu o przełączenie do SUK albo poproś o takie informacje w mailu do [email protected] .
... szkoda mi punktów Era Premia (swoją drogą nie da sie wynegocjować żeby punkty były za 5 numerów w jednej firmie? Dziwne ograniczenie...)
Taki jest regulamin Era Premia, także nic się wynegocjować nie da.

 #437747  autor: donmichau
 26 paź 2010, 22:18
właśnie dzwoniłem pod 602900 chciałem rozmawiać z Działem Utrzymania Klienta, los chciał że trafiłem na strasznie mułowatą konsultantkę. Poprosiłem żeby przełączyła mnie do działu utrzymania klienta.. ona na to że nie możliwe bo tam się nie da zadzwonić : )

zaproponowała że jak chce to może przełączyć na zrywanie umowy.. moje pytanie brzmi czy to jest to samo co utrzymanie klienta ? nie chciałbym przecież przed rozpoczęciem negocjacji całkowicie zerwać umowę : )

 #437749  autor: eelbe
 26 paź 2010, 22:19
st.konsultant pisze: Jak zadzwonisz na BOA to konsultant przedstawi tylko taką ofertę jaka jest na stronie bo innej po prostu nie może. Nie ma też możliwości wysłania maila na zewnątrz więc szkoda zachodu. Albo proś od razu o przełączenie do SUK albo poproś o takie informacje w mailu do [email protected] .
Fakt, pisałem przez i-boa a oddzwaniali i odpisywali zawsze z SUK :) Co nie zmienia faktu że trzeba zadzwonić do BOA by oni połączyli z SUK... :D

 #437754  autor: st.konsultant
 26 paź 2010, 22:26
donmichau pisze:właśnie dzwoniłem pod 602900 chciałem rozmawiać z Działem Utrzymania Klienta, los chciał że trafiłem na strasznie mułowatą konsultantkę. Poprosiłem żeby przełączyła mnie do działu utrzymania klienta.. ona na to że nie możliwe bo tam się nie da zadzwonić : )

zaproponowała że jak chce to może przełączyć na zrywanie umowy.. moje pytanie brzmi czy to jest to samo co utrzymanie klienta ? nie chciałbym przecież przed rozpoczęciem negocjacji całkowicie zerwać umowę : )

Oficjalnie nie ma czegoś takiego jak dział utrzymania Klienta, oficjalnie jest dział rezygnacji :)
Konsultantka nie była mułowata tylko rozmowy są monitorowane i musiała jakość wyjść z twarzą nie mówiąc wprost o co chodzi.

p.s

Dział rezygnacji pracuje w tygodniu 8-18:30.

 #437781  autor: plustik
 27 paź 2010, 10:34
donmichau pisze:właśnie dzwoniłem pod 602900 chciałem rozmawiać z Działem Utrzymania Klienta, los chciał że trafiłem na strasznie mułowatą konsultantkę. Poprosiłem żeby przełączyła mnie do działu utrzymania klienta.. ona na to że nie możliwe bo tam się nie da zadzwonić : )

zaproponowała że jak chce to może przełączyć na zrywanie umowy.. moje pytanie brzmi czy to jest to samo co utrzymanie klienta ? nie chciałbym przecież przed rozpoczęciem negocjacji całkowicie zerwać umowę : )
Wszystko zalezy na jakiego konsulatanta trafisz. Zadzwon w dzień w godzinach pracy SUK i wtedy poproś konsultanta żeby Cię przełączył do działu rozwiązywania umów - powiedz że chcesz rozwiązać bo kiepskie warunki dają. Będą Cię zwodzić z tym przełączeniem, ale wkońcu powinni to zrobić. A Jak Cie już przełączą to konsultant z SUKu już będzie wiedział jak z Tobą rozmawiać żebyś przydłużył umowę.

Poczytaj kilka stron wtecz i spisz sobie co chcesz dostać i za ile (to co jest możliwe, nikt Ci nie opuści ceny większej niż jest to możliwe)... i powiedz to w SUKu :)

 #437782  autor: Kitt
 27 paź 2010, 10:47
st.konsultant pisze: Oficjalnie nie ma czegoś takiego jak dział utrzymania Klienta, oficjalnie jest dział rezygnacji :)
Coś się zmieniło? Na początku października korespondowałem z osobą z "Zespołu ds. Utrzymania Klienta" - tak było w stopce maila...

 #437867  autor: kamil008
 27 paź 2010, 17:08
Witam!!!
W grudniu kończy mi się umowa z erą(dodam, że jestem w erze 5 lat). Obecnie płacę abonament 65 zł. Chciałbym podpisać nową umowę. Chce jednak zmiejszyć abonament do max 50zł. Dla mnie liczy się dobry telefon za 1zł, a nie minuty, gdyż nie dzwonię za dużo. Więc najbardziej korzystna będzie dla mnie oferta telefoniczna okazja. Jednak cztery miesiące temu żona wymieniała telefon i pani w salonie powiedziała jej że oferta telefoniczna okazja jest tylko dla nowych klijentów. Więc moje pytanie brzmi czy mogę zkożystać z oferty telefoniczna okazja? I moje drugie pytanie spodobał mi się telefon SamsungWave 533, ale podobno nie ma go w ofercie abonamentowej. czy to prawda?

ps.
Proszę o odpowiedź, jestem nowy, więc niewiem czy odpowiedź na moje pytania już padła.

 #437874  autor: nemo11
 27 paź 2010, 18:19
Witam

Chcialem tylko powiedziec ze juz dwukrotnie umawialem sie z konsulatntem Ery z Suku na konkretny dzien i konkretna godzina w sprawie przedluzenia umowy i dwukrotnie mnie olali :) od kilku dni testuje starter playa dzwonie duzo i sprawdzam jakosc polaczen i jakos nie zauwazylem odchylen od normy takze przenosze sie do play :) a era pewnie niedlugo bedzie musiala zweryfikowac swoja oferte dla stalych abonentow bo ludzie odchodza.... a tak na marginesie to po przeczytaniu regulaminu sieci rodzinnej jestem w szoku nie wiem czy kazdy sobie zdaje sprawe z tego ze majac w domu dwa telefony A i B jesli telefon A ma uruchomiona siec rodzinna i do tej sieci dolaczyl telefon B to telefon B juz nie moze byc w innej sieci rodzinnej :D dla mnie szok bo chcialem wlasnie na 2 telefony przedluzyc umowe, witaj Play-u:)

 #437875  autor: st.konsultant
 27 paź 2010, 18:25
kamil008 pisze:Witam!!!
W grudniu kończy mi się umowa z erą(dodam, że jestem w erze 5 lat). Obecnie płacę abonament 65 zł. Chciałbym podpisać nową umowę. Chce jednak zmiejszyć abonament do max 50zł. Dla mnie liczy się dobry telefon za 1zł, a nie minuty, gdyż nie dzwonię za dużo. Więc najbardziej korzystna będzie dla mnie oferta telefoniczna okazja. Jednak cztery miesiące temu żona wymieniała telefon i pani w salonie powiedziała jej że oferta telefoniczna okazja jest tylko dla nowych klijentów. Więc moje pytanie brzmi czy mogę zkożystać z oferty telefoniczna okazja? I moje drugie pytanie spodobał mi się telefon SamsungWave 533, ale podobno nie ma go w ofercie abonamentowej. czy to prawda?

ps.
Proszę o odpowiedź, jestem nowy, więc niewiem czy odpowiedź na moje pytania już padła.
Dwie minuty szukanie na era.pl ;)

http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... 021109.pdf
Jak najbardziej jest możliwość skorzystanie z telefonicznej okazji przy przedłużeniu umowy i jest w niej dostępny Samsung Wave 533 ;)

 #437901  autor: jowita
 27 paź 2010, 20:16
st.konsultant pisze:
Dwie minuty szukanie na era.pl ;)

http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... 021109.pdf
Jak najbardziej jest możliwość skorzystanie z telefonicznej okazji przy przedłużeniu umowy i jest w niej dostępny Samsung Wave 533 ;)
Samsung Wave 533 faktycznie błyskawicznie pojawił się w ofercie Ery dla przedłużających.
Hmm, ciekawe czy tak samo będzie z nowymi popularnymi smartfonami Nokii (C6-01, C7...)
(A może ktoś ma jakieś wieści?..)

 #437945  autor: bebe
 27 paź 2010, 22:55
Witam. Po negocjacjach z Erą udało mi się otrzymać abonament Rodzina 40 w cenie 40 pln. Do tego standardowo sieć rodzinna 2 os. na 12 miesięcy. Mam teraz pytanie, którego zapomniałem zadać konsultantowi. Jak jest teraz z przesyłką kurierską, czy jest ona płatna tak jak to było jakiś czas temu? Dziękuję za odpowiedź.

 #437956  autor: st.konsultant
 27 paź 2010, 23:47
bebe pisze:Witam. Po negocjacjach z Erą udało mi się otrzymać abonament Rodzina 40 w cenie 40 pln. Do tego standardowo sieć rodzinna 2 os. na 12 miesięcy. Mam teraz pytanie, którego zapomniałem zadać konsultantowi. Jak jest teraz z przesyłką kurierską, czy jest ona płatna tak jak to było jakiś czas temu? Dziękuję za odpowiedź.

Jeżeli aneks idzie przez SUK nie powinno być opłaty. Przy normalnych aneksach standardowo 14,99 zł.

 #438166  autor: macoss
 29 paź 2010, 10:53
Jak myślicie era do końca roku obniży ceny? Nacisk Play jest coraz większy muszą w końcu skruszeć.

pozdrawiam
 #438279  autor: hugerth
 29 paź 2010, 21:31
Witam, właśnie kończę 4 rok w Erze. Abonament 40zł. Rachunki średnio 45-50zł. Czy jest tu ktoś zorientowany w temacie na tyle, że może mi napisać kilka telefonów które mi prawdopodobnie zaproponują? Tzn jakie aktualnie u nich 'schodzą', jakich się mogę spodziewać, tak do 200-250zł (przedłużanie).

 #438291  autor: SACZI
 29 paź 2010, 21:57
macoss pisze:Jak myślicie era do końca roku obniży ceny? Nacisk Play jest coraz większy muszą w końcu skruszeć.

pozdrawiam
Oby coś puścili, bo naprawdę nieciekawe oferty era ma.
Taki Play w ofercie "Long Play za 1 PLN bez telefonu", "daje":
1. "+":
- umowę bezterminowa, więc kiedy chce to ja zrywam
- 6 miesięcy darmowe rozmowy i chyba sms'y w play lub
- 6 miesięcy darmowe 60 minut do wszystkich sieci = 1,66 gr/minute
- opłaty "administracyjne" 0PLN przy przeniesieniu z innej sieci
- minimum formalności, bo tylko dowod osobisty

2. "-"
- koszt "minuty" po wygaśnięciu promocji to całe 39 gr

Celowo podałem chyba najgorsza z ofert playa, ale i tak jest na tyle atrakcyjna, że warto sie nia zainteresować.
Dla przykładu, ja płacę za minutę rozmowy 0,375 PLN w ramach pakietu minut opłaconych w ramach abonamentu,
ale juz 0,59 gr poza abonamentem (do Play chyba 72gr)...
Nowe oferty już sa trochę lepsze, ale ja jestem zwiazany cyrografem na 18 m-cy i nic z tym zrobic nie mogę.

Niestety, nie wszyscy sa w stanie bezstresowo korzystać z oferty Play.
Ja mimo ciagłych problemów, zastanawiam sie nad podpisaniem umowy z Play na te minimum 6 m-cy z nadzieja,
że klientow abonamentowych traktuja lepiej niz prepaidowcow (nadzieja matka glupich ;) ).

Gdyby jednak era skonstruowala swoja oferte w ten sposob, że wykorzystywalbym wszystkie pakiety przyznanych mi minut bez koniecznosci doplacania, nawet te 40 gr/min bym tolerowal.
Era jednak tak skonstruowala oferte, że mam "setki" minut niewykorzystanych, a za rozmowy doplacam ...
Totalnym bezsensem w tej sytuacji jest fakt, że z BOA dzwoni do mnie panienka i proponuje "dokupienie dodatkowego pakietu za jedyne "10,99 netto"".

 #438300  autor: chowder
 29 paź 2010, 22:26
SACZI pisze: Totalnym bezsensem w tej sytuacji jest fakt, że z BOA dzwoni do mnie panienka i proponuje "dokupienie dodatkowego pakietu za jedyne "10,99 netto"".
Dzisiaj do mnie dzwonili z propozycją dodatkowej karty sim (może jakiś bonus za przedłużenie?). Za 19zł 80 min bez play na rok. Nie dopytałem ile aktywacja.

 #438481  autor: turan404
 30 paź 2010, 22:19
Witam wszystkich, ponieważ to mój pierwszy post na forum :)
Piszę, bo oczywiście mam problem, oczywiście dotyczący Ery:

Za 15 dni kończy mi się dwuletnia umowa abonamentowa dla firm biznes 70. Z tego powodu muszę ją przedłużyć. Jestem w Erze od 10 lat, mam w tej sieci 2 tel na abonament, 2 na mix i najwyższą opcję blueconnecta (120zł/miech). Piszę to, ponieważ oferta, którą otrzymałem, jest łagodnie mówiąc średnia.

Pod uwagę biorę pakiety:
-"Nowa Firma 150" - 67zł miesięcznie
-lub "Pakiet dla biznesu 45" - 55zł miesięcznie

Oferta, którą otrzymałem daje mi zniżkę na kilka modeli w ofercie i to wszystko, poza tym kompletnie nie wiem jakie telefony warte są uwagi.
Nie gadam bardzo dużo, trochę SMS-uję, nie korzystam z internetu.

Czy ktoś z Was brał albo zastanawia się na którymś z tych pakietów, jakie warunki "ugraliście", jaki telefon warto wybrać - który ma największą wartość (cena na rynku minus cena Ery)?

Z góry dzięki za odpowiedź :)

PS. Jeśli ktoś miałby czas i zerknął na oferty telefonów Ery dostępne na ich stronach i coś doradził, to byłbym dozgonnie wdzięczny :)

Poza tym czemu w erze konsultanta drukuje zawsze tylko 1 stronę z propozycjami telefonów, skoro w internecie są 3?

 #438638  autor: marcin9913
 31 paź 2010, 18:39
Jak przedłużałem umowę w 2008r to wynegocjowałem przy Abonamencie Nowa ERa 100 taki upust:
1-szy rok 45zł
2-gi rok 85zł

Czy teraz też można wynegocjować rabat za pierwszy rok 50%??

Teraz chciałbym wziąść abonament Rodzina 60-325min (75zł)

Czy też bede mogł wynegocjować ten pierwszy rok 50% taniej czy da się tylko tak jak piszecie wcześniej w poście że można wynegocjować MAX: przez 24 miesiace za 60zł???

 #438810  autor: dawoo1
 01 lis 2010, 15:59
turan404 jak coś wynegocjujesz to daj znać co i jak bo ja też potrzebuję info gdyż w grudniu będę przedłużał w podobnym abo
  • Strona 7 z 217
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 217
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 217