• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 7 z 131
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 131

 #172217  autor: Matt.
 09 kwie 2007, 23:00
Wilker pisze:jak masz MIXA za 25zł to raczej błagać Cie o nic nie będą - zysk z Ciebie jest co tu dużo mówić marny :) no chyba że doładowujesz często konto poza limit i średnia przyzwoita ywchodzi, wtedy mogliby dać Ci upust na telefon :)
Sorry , jak w przypadku fona brata powiedziałem że w ciągu ostatnich 3 miesięcy zasiliłem konto na ponad 400 zł to powiedziała , żebym sobie przeszedł na wyższego mixa ( zasugerowała 75 zł ) i w tedy dostane jakiś upuścik na telefon :/ [ tyle że brat wtedy musiał często doładowywać konto, a teraz nie musi ]

Let's PLAY

 #172585  autor: MADMAX
 10 kwie 2007, 18:24
Może masz jakieś punkty profit, powinno być wtedy trochę taniej.
Ale nie sądzę by przy 25zł kwocie zobowiązania udało Ci się coś ciekawego wytargować. A ilość lat spędzonych w Orange ma wg mnie znaczenie ŻADNE - nie oszukujmy się... :|

Pozdrawiam

 #172592  autor: PiKi
 10 kwie 2007, 18:42
Witam wszystkich zainteresowanych. :smt039
A więc i mnie zaczął obowiązywać program "Propozycja".
Jestem w Idei/Orange od 4 lat, mam plan JI 50zł i nie raz tą kwotę przekraczałem. A więc zadzwoniła miła Pani konsultantka i zaproponowała mi 50% więcej do wszystkich sieci przez 12 miesięcy (to samo dla nowych którzy nie biorą telefonu) oraz 500 punktów profit (bo je zbieram) :lol: Mało tego, gdy powiedziałem że myślę o przejściu na kartę to stwerdziła że szkoda mojego stażu w sieci i bonusów z tego płynących (patrz wyżej), oraz punktów profit które do tej pory uzbierałem. Grzecznie odpowiedziałem że jednak myślę o przejściu na Orange Go z obecnym numerem i w takim wypadku konto i zarazem punkty profit zostają, ona na to że nie, że wszystkie stracę! :evil: Po zakończonej rozmowie zadzwoniłem na infolinie Profitu aby tą sprawę wyjaśnić i okazuje się że miałem rację! :D A więc Ci co mówią że obsługa w Orange jest bardzo dobra niech jeszcze raz zastanowią się nad tym po przeczytaniu moich wypocin :)

V2288 -> 3310 -> 3330 -> CMD J70 -> 3410 -> 6100 -> T630 -> k700i + patch -> k550i

 #172597  autor: Matt.
 10 kwie 2007, 18:58
Może masz jakieś punkty profit, powinno być wtedy trochę taniej.
Mam 725 , a 100 pkt = 4 zł :/ więc mam jakieś 28 zł taniej :P

Let's PLAY

 #172611  autor: MADMAX
 10 kwie 2007, 19:17
PiKi pisze:A więc i mnie zaczął obowiązywać program "Propozycja".
Witaj w klubie ... klientów z których Orange robi sobie jaja :roll:

PiKi pisze:Jestem w Idei/Orange od 4 lat, mam plan JI 50zł
Dokładnie tak jak ja (na poprzednich stronach opisuję moje przeboje z "propozycją")

PiKi pisze:Mało tego, gdy powiedziałem że myślę o przejściu na kartę to stwerdziła że szkoda mojego stażu w sieci i bonusów z tego płynących (patrz wyżej), oraz punktów profit które do tej pory uzbierałem. Grzecznie odpowiedziałem że jednak myślę o przejściu na Orange Go z obecnym numerem i w takim wypadku konto i zarazem punkty profit zostają, ona na to że nie, że wszystkie stracę! Po zakończonej rozmowie zadzwoniłem na infolinie Profitu aby tą sprawę wyjaśnić i okazuje się że miałem rację!

Też mi się wydaje, że pozostając w sieci, na dodatek z numerem nie tracisz punktów profit więc nie wiem skąd pierwsza Pani wzięła swoją wersję... :shock:

PiKi pisze:A więc Ci co mówią że obsługa w Orange jest bardzo dobra niech jeszcze raz zastanowią się nad tym po przeczytaniu moich wypocin
Mimo wszystko uważam, że obsługa w Orange jest dużo bardziej kompetentna niż u pozostałych opów (mówię to na podst. doświadczeń własnych).

Pozdrawiam

 #172655  autor: PiKi
 10 kwie 2007, 20:40
CYBER pisze:Witaj w klubie ... klientów z których Orange robi sobie jaja :roll:
Chyba lepiej bym tego nie ujął :D
CYBER pisze:Też mi się wydaje, że pozostając w sieci, na dodatek z numerem nie tracisz punktów profit więc nie wiem skąd pierwsza Pani wzięła swoją wersję... :shock:
Po prostu bardzo chciała mieć kolejnego naiwnego klienta na swoim koncie :?: :!:
CYBER pisze:Mimo wszystko uważam, że obsługa w Orange jest dużo bardziej kompetentna niż u pozostałych opów (mówię to na podst. doświadczeń własnych).
W sumie co do obsługi to do tej pory też nie miałem zastrzeżeń, ale wprowadznie klienta w błąd jest niewybaczalne! A co do innych operatorów to nie miałem doczynienia więc nie będę się wypowiadał.

V2288 -> 3310 -> 3330 -> CMD J70 -> 3410 -> 6100 -> T630 -> k700i + patch -> k550i

 #172667  autor: MADMAX
 10 kwie 2007, 21:07
PiKi pisze:Po prostu bardzo chciała mieć kolejnego naiwnego klienta na swoim koncie ?!
Nie sądzę by była złośliwa i chciał Ciebie nabrać. Raczej nie była tego pewna, wypaliła z pierwszą myślą która przyszła jej do głowy i nawet jeśli uświadomiła sobie gafę jaką popełniła już się twardo trzymała tej wersji - w końcu klient nie może być "mądrzejszy" od konsultantki (można to porównac do jajka i kury - wiadomo kto jest czym w tym układzie ;-) )

Pozdrawiam

 #172683  autor: PiKi
 10 kwie 2007, 21:25
CYBER pisze:Nie sądzę by była złośliwa i chciał Ciebie nabrać. Raczej nie była tego pewna, wypaliła z pierwszą myślą która przyszła jej do głowy i nawet jeśli uświadomiła sobie gafę jaką popełniła już się twardo trzymała tej wersji - w końcu klient nie może być "mądrzejszy" od konsultantki (można to porównac do jajka i kury - wiadomo kto jest czym w tym układzie ;-)
Być może masz rację, ale świadome czy nie wprowadzanie w błąd przy prezentowaniu oferty, która będzie obowiązywać konkretną osobe przez określony czas wg. mnie jest objawem ich nieprofesjonalimu.
Tak od początku przeczytałem Twoje perypetie z "propozycją" i widze że od razu dobrze zadecydowałe żeby się przenieść do GO. Jedyne co by mnie zatrzymało to właśnie (oprócz 50% więcej) jeden darmowy numer przez cały okres abonamentu. Ale jak robią tak jak robią to z mojej strony też bedą miećdwóch klientów mniej, bo jak tylko skończy się abonament mi i mojej lepszej połowie to spadamy od tego operatora, chociażby do ery!

V2288 -> 3310 -> 3330 -> CMD J70 -> 3410 -> 6100 -> T630 -> k700i + patch -> k550i

 #172785  autor: liftlodz
 11 kwie 2007, 07:56
ja także toczę boje z ProPozycją i postanowiłem poczekać do końca umowy, na 30 dni przed końcem złożyć wypowiedzenie i chęć przeniesienia telefonów do innego opa (play? era? na pewno nie plus) i zobaczymy co sie bedzie działo ;-)

 #173007  autor: artur1990
 11 kwie 2007, 17:56
Teraz czas na moją historię. Od 3 lat posiadam umowę z Orange, początkowo był to TwójMix, teraz Jedna Idea MIX 25 zł. Na początku była na 24 miesiące, po czym przedłużyłem ją o 12 bez telefonu dostając dodatkowe 20 zł w każdym miesiącu. Umowea kończy mi się 25 maja. 28 marca zadzwoniła do mnie miła pani proponując dodatkowe 12,50 na 12 miesięcy. przystałem na to, pytając się jaki moge otrzymać telefon. Dostałem propozycję Sagema my401x za 38 zł i spytałem się o inne i poprosiłem o czas na zastanowienie. Powiedziała mi, że mogę sobie wybrać jakiś phon wybierając go z cenniku internetowego z Abonamentu na 25 zł. Miała zadzwonić do mnie za 2 dni. Nie zadzwoniła nawet za tydzień, po czym ja zadzwoniłem do BOKu. Pan powiedział mi, że tego Sagema mogę wziąć za 399zł... Po czym poinformował, że będzie kosztował 38 w umowie na 24 miesiące. Spytałem się o SE W810i. Zaproponował mi go za 1399 w umowie na 30 miesięcy. Chciał tez mi wcisnąć SE K510i za 259 zł. Powiedziałem, że się zastanowię. Jak dla mnie smiech na sali, chociaż rzeczywiście nie płacę dużo, ale dlaczego obie wersje tak odbiegają od siebie? Od chwili pierwszej rozmowy minęły już 2 tygodnie. Telefon milczy. Czy mam do nich znowu dzwonić? Jaka obrać taktykę żeby wziąć w miarę dobry telefon w przystepnej cenie, nawet w umowie na 24 miesiące? I jeszcze jedno: czy ktoś orientuje się, jaki mogę dostać upust?

PS. Musze jeszcze dodać, że na osobę, na którą mam zarejestrowany telefon, są jeszcze 2 umowy z Orange: druga Jedna Idea MIX 25 zł i Abonament 50 zł.

 #173041  autor: ilka
 11 kwie 2007, 18:50
PiKi pisze:A więc zadzwoniła miła Pani konsultantka i zaproponowała mi 50% więcej do wszystkich sieci przez 12 miesięcy (to samo dla nowych którzy nie biorą telefonu)
Akurat w tym momencie to ty nie masz racji, gdyż usługa 50% więcej działa do wszystkich sieci TYLKO w JI ,więc nowi abonenci nie moga skorzystać z tej oferty bo JI nie ma w juz jako taryfy dla nowych aktywacji. Dla klientów Twojego Planu i NTP jest 50% do Orange i na stacjonarne :-D

Jeżeli zaś chodzi o darmowy numer to w Orange nie ma takiej opcji aby go dostać na cały okres za darmo . Szczerze mowiąc ja bym polecała klientom JI wzięcie sobie Darmowego Numeru na własną ręke , kosztuje 15 zł i połączenia są bez limitow -czego nie ma u innych opów 8)

 #173047  autor: MADMAX
 11 kwie 2007, 19:11
artur1990 pisze:Teraz czas na moją historię. Od 3 lat posiadam umowę z Orange
Heh, zabrzmiało trochę jak na spotkaniu jakiejś grupy wzajemnej adoracji: "Mam na imię ......... i piję od 3 lat... " :P

artur1990 pisze:Miała zadzwonić do mnie za 2 dni
Potwierdza to o czym wcześniej mówiliśmy, że konsultant zgodzi się na każdy termin a to czy zadzwoni to już zupełnie inna bajka :?

artur1990 pisze:Spytałem się o SE W810i. Zaproponował mi go za 1399 w umowie na 30 miesięcy.
Że za ile?! :shock:
Moim zdaniem skandaliczna propozycja - tego SE można dostać już z pocałowaniem w rękę na Allegro za 800-1000zł! :evil:

artur1990 pisze: Jak dla mnie smiech na sali, chociaż rzeczywiście nie płacę dużo, ale dlaczego obie wersje tak odbiegają od siebie?
Bo przy pierwszym kontakcie trzeba zapisywac nazwisko konsultanta i przy kolejnych powoływać się z nazwiska na jego propozycję. Kolejny konsulntant to kolejna bajka pociągnięta z rękawa. Widać - historia kontaktu z klientem szwankuje, prawda Panie i Panowie z BOKu Orange? :wink:

artur1990 pisze:Od chwili pierwszej rozmowy minęły już 2 tygodnie. Telefon milczy. Czy mam do nich znowu dzwonić? Jaka obrać taktykę żeby wziąć w miarę dobry telefon w przystepnej cenie, nawet w umowie na 24 miesiące?
Proponuję załatwiać wszystko per mail. Czasu jeszcze troszkę masz a przynajmniej będziesz mógł ze spokojem wszystko przeanalizować i porównać z ofertą konkurencji. Chyba że masz pamięć fotograficzną :)
Jak widzisz na naszych przykładach baaardzo rzadko udaje się uzyskać coś sensownego w przedłużeniu. Telefony w Orange są dość drogie. Jeśli koniecznie chcesz nowy aparat zastanów się nad ofertą konkurencji, ewentualnie kup na portalu aukycjnym i targuj się z siecią już tylko o dodatkowe minuty.
Moim zdaniem: nie decyduj się absolutnie na przedłużenie o 2 lata. Jest to kompletnie nieopłacalne. Rynek się szybko zmienia a już za 10 m-cy będziesz mógł negocjować kolejne bonusy, o ile oczywiście przedłużysz umowę z "pomarańczą"...

Pozdrawiam

 #173098  autor: krzyno
 11 kwie 2007, 20:56
ja po jednej z rozmów z konsultantem propozycji zadzwoniłem na *100 (BOK) w celu ustalenia czy rozmowy są nagrywane i jak mogę złożyć skargę na tego gościa, powód był taki że gość wciskał mi ciemnotę i nie chciał podać ponownie swojego nazwiska i imienia. Pani z BOK udzieliła mi wszelkich informacji i od tej pory po każdej rozmowie z BOK dostaję sms z nazwiskiem i imieniem konsultanta z którym chwilę wcześniej rozmawiałem.
Co do samej propozycji, czasy kiedy można było poprawić sobie ofertę wysyłając rezygnację chyba się skończyły.
Proponuję odwiedzić salon firmowy, tam też można wiele załatwić w brew informacją konsultantów ww propozycji. Ja sam przekonałem się o tym na własnej skórze :D ale o tym pisałem już w tym wątku gdzieś na początku i nie będę się powtarzał.
Ja z żonką jesteśmy jak na razie bardzo zadowoleni z przedłużenia umowy i z oferty jaką otrzymaliśmy. Oszczędzamy sporo kasy, a dzwonimy bez specjalnych ograniczeń.

 #173114  autor: Wilker
 11 kwie 2007, 21:30
w umowie na 12 miesięcy nie dostaniesz zniżki na telefon z takim małym mixem. jeśli chcesz nowy telefon i zapłacić za niego rozsądne pieniądze musisz się zdecydować na 24 miesięczną umowę :)

 #173123  autor: artur1990
 11 kwie 2007, 21:42
Co do maila... Pytanie trochę głupie, ale na jaki adres mailowy mam pisać? Na pomoc ze strony Orange?
A może lepiej poczekac na telefon od nich i powiedzieć, że jestem rozczarowany itp?

Dziękuję za rady.

 #173196  autor: PiKi
 12 kwie 2007, 00:17
ilka pisze:Akurat w tym momencie to ty nie masz racji, gdyż usługa 50% więcej działa do wszystkich sieci TYLKO w JI ,więc nowi abonenci nie moga skorzystać z tej oferty bo JI nie ma w juz jako taryfy dla nowych aktywacji. Dla klientów Twojego Planu i NTP jest 50% do Orange i na stacjonarne :-D
OK, mój błąd śpieszyło mi się i po prostu spojrzałem na ten tekst nie klikając w odnośnik :oops: A tam jest że 50% więcej tylko że tak jak piszesz.
W sumie to już przestałem myśleć o przedłużeniu umowy. W tej chwili chce przejść do Orange GO z aktualnym numerem. Ale nic nie ma tak łatwo... Dzisiaj sobie troszkę pobiegałem po salonach i w sumie to nic nie załatwiłem. A więc w 1 salonie miła młoda dziewczyna powiedziała mi że już teraz nie można podpisać aneksu dotyczącego przejścia na Go bo musi to być podpisane DOKŁADNIE miesiąc przed końcem abonamentu (mi się kończy 29 maja), przy okazji spytałem się co z tymi pkt. profit, a ona że zostają na koncie. A jedyna ewentualna niedogodność to to że muszę doczekać do końca mojego okresu rozliczeniowego. Jako że Pani nie chciała mi pomóc to podziękowałem i sobie poszedłem. Ale że musiałem jeszcze parę rzeczy na mieście załatwić to przeszedłem sie do innego salonu spytać się jak to jest. I tu uwaga, niespodzianka. Miły Pan od razu chciał załatwić sprawę (podpisanie aneksu), potwierdził że jednak trzeba czekać do końca okresu rozliczeniowego, ale powiedział mi też że uzbierane pkt profit przepadają (i w tej chwili to ja zrezygnowałem)! Czy ktokolwiek jest mi w stanie powiedzieć jak to jest z tymi punktami? Czy w końcu przepadają czy nie w przypadku, gdy chce przejść z abo na kartę z tym samym numerem :?:

V2288 -> 3310 -> 3330 -> CMD J70 -> 3410 -> 6100 -> T630 -> k700i + patch -> k550i

 #173216  autor: MADMAX
 12 kwie 2007, 09:37
artur1990 pisze:Co do maila... Pytanie trochę głupie, ale na jaki adres mailowy mam pisać? Na pomoc ze strony Orange?
A może lepiej poczekac na telefon od nich i powiedzieć, że jestem rozczarowany itp?

Dziękuję za rady.
Żadne pytanie nie jest głupie, przecież nie wszyscy musimy od razu wszystko wiedzieć :)
Napisz do BOK: [email protected]
Ja na odpowiedz (zależnie od sprawy) czekałem od 2-5 dni z tego co pamiętam.
Na ten adres także wysyłałem moje uwagi w zw. z przedłużeniem umowy.
Czekać na telefon możesz tylko po co? Zadzwonić mogą ale nikoniecznie dziś czy za tydzień a np tuż przed końcem umowy. Jesli preferujesz kontakt telefoniczny lepiej byś to Ty trzymał rękę na pulsie więc bierz nazwiska, umawaiaj się na kolejne rozmowy i zawsze przypominaj im z kim ostatnio rozmawiałeś, co Ci oferowano a jeśli nie oddzwoniono do Ciebie w terminie na który się umawiałeś możesz oczywiście wyrazić swe niezadowolenie (byle w cywilizowany sposób ;) )

Pozdrawiam

 #173318  autor: Btk_Tomas
 12 kwie 2007, 14:54
Przenosiłem numer z mixa do Orange Go i punkty profit nie przepadły, w jeżeli dobrze pamiętam to nawet była o tym wzmianka na aneksie jaki podpisałem. Chodziło właśnie o program profit i Multiboxa.

 #173905  autor: artur1990
 14 kwie 2007, 10:50
Dzisiaj do mnie zadzwonił konsultant, oczywiście jeszcze inny. To co mi zaproponował to po prostu żenada. Idąc do innej sieci na początku umowy mogę dostać lepsze warunki. Na początku powiedziałem że jestem niezadowolony tym, że do mnie nie oddzwoniła. Powiedział mi, że mogę dostać miesięcznie dodatkowe 10 zł (jeszcze mniej niż 2 wcześniejszych, którzy dawali mi 12,50) i nie dał mi nawet żadnego rabatu na telefon (np. pierwsza dała mi Sagema my501x za 38 zł na 24 miesiące, on już wołał 99). Mimo że pytałem o dodatkowe darmowe minuty, o rabat który dostawałem wcześniej mówił, że nic nie jest możliwe. A to ciekawe, bo on tak samo jak drugi konsultant sprawdzał to na komputerze, i miał lepsze warunki. Poza tym telefon muszę kupić w tej samej cenie co nowy abonent! W tej sytuacji powiedziałem, że zmienię operatora, a on na to, że oferta może się smieni i oddzwoni w przyszłym tygodniu.

Postanowiłem wysłać maila i zobaczyć odpowiedź, studiuję oferty innych operatowów, i chciałem się jeszcze spytać czy da się coś wywalczyć osobiście wybieracjąc się do salonu?

 #173912  autor: MADMAX
 14 kwie 2007, 11:00
artur1990 pisze: da się coś wywalczyć osobiście wybieracjąc się do salonu?
W salonie konsultant może Cię tak skołować (co trzecie słowo będzie padało "tanio", "oszczędność" lub "dodatkowo" ;) ) że możesz uwierzyć iż faktycznie warunki są znakomite :P
Prawda jest taka, że będzie Ci przedstawiał różne opcje ale tak jak w przypadku konsultantów telefonicznych ni będzie to raczej nic ciekawego. Wiem bo jakiś czas z nimi negocjowałem (starałem się ciągle z innym) i żaden nie dawał mi nawet w przybliżeniu tego czego bym sobie życzył. A życzenie miałem proste - by oferta przedłużeniowa nie była wiele gorsza od oferty konkurencji. :roll:

Pozdrawiam
  • Strona 7 z 131
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 131
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 131