DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 576 z 692
  • 1
  • 574
  • 575
  • 576
  • 577
  • 578
  • 692
 #921140  autor: Cichy51
 16 kwie 2017, 14:50
Potwierdzenie przychodzi smsem,tak jak kolejne etapy zmian. Na adres mailowy przychodzi wiadomość z regulaminem i cennikiem oraz krótką notką o wybranej ofercie. Napisane jest,że warunki wynikające ze zmiany taryfy wejdą w życie max w ciągu 10 dni. Dzisiaj przyszedł Mi sms ,że zmiany zgodnie z warunkami taryfy zostały wprowadzone ale chyba jeszcze nie do końca bo po wprowadzeniu kodu USSD na klawiaturze czyli *107# wyświetla mi się,że mam do wykorzystania 28BYTES. A u Ciebie co się wyświetla po wprowadzeniu tego kodu?
 #921141  autor: Cichy51
 16 kwie 2017, 14:51
A oferta weszła do obiegu podobno 8 kwietnia.
 #921285  autor: Rezo
 17 kwie 2017, 15:02
Teraz pewnie osoby planujące przenieść numer do Plusha bez limitu za 25 zł mają zagwozdkę. Lejek 1Mb w playowej ofercie wygląda ciekawie. Ciekawe jak sprawdza się w praktyce.

Jeśli pomogłem kliknij "pomógł" ;)
UnixStorm.org - stabilny hosting WWW
 #921289  autor: Cichy51
 17 kwie 2017, 15:33
Dajcie mi kilka dni to sprawdzę jak śmiga po przekroczeniu 10GB.
 #921321  autor: Cichy51
 17 kwie 2017, 19:06
Pytanko do wszystkich , którzy korzystają z taryf SOLO z nielimitowanym internetem . Co Wam się wyświetla po wstukaniu kodu *107# na klawiaturze ?
 #921327  autor: Cichy51
 17 kwie 2017, 19:33
Ok.Dzięki za szybką odpowiedź :)

Upewniam się ,bo u Mnie wyskakuje " Pozostało Ci 28BYTES do wykorzystania " . Widocznie jeszcze nie wszystko mi uruchomili ( chociaż przyszedł sms o uruchomieniu usług zgodnie z aneksem ). Dzisiaj mija ponad 48 h od zmiany na Replay SOLO z TVII :) . No cóż , mają niby max.10 dni na uruchomienie nowych usług. Jutro chyba do nich zadzwonię.
 #921345  autor: sprintek
 17 kwie 2017, 22:17
Dobrze, że tu zajrzałem, bo mam w planach opuszczenie play... widzę, że dodali neta za tą samą cenę, bo teraz mam solo m z 7gb i myślę nad przejściem do nju... ale to głównie je ze względu na zasięg... play walczy nie poddaje się;)
 #921367  autor: iPlus
 18 kwie 2017, 00:30
Cichy51 pisze:Potwierdzenie przychodzi smsem,tak jak kolejne etapy zmian. Na adres mailowy przychodzi wiadomość z regulaminem i cennikiem oraz krótką notką o wybranej ofercie. Napisane jest,że warunki wynikające ze zmiany taryfy wejdą w życie max w ciągu 10 dni. Dzisiaj przyszedł Mi sms ,że zmiany zgodnie z warunkami taryfy zostały wprowadzone ale chyba jeszcze nie do końca bo po wprowadzeniu kodu USSD na klawiaturze czyli *107# wyświetla mi się,że mam do wykorzystania 28BYTES. A u Ciebie co się wyświetla po wprowadzeniu tego kodu?
ta taryfa za 25 zł jest tylko w umowie na czas nieokreślony czy konsule najpierw proponują opcje na czas określony ?
 #921405  autor: Cichy51
 18 kwie 2017, 10:13
Jak dzwoniłem po tą taryfę to konsul powiedział ,że na czas nieokreślony była dostepna tylko promocyjnie i się juz skończyła. Może Mi zaproponowac ją ale tylko na 24 miesiące. Przez dobre kilka minut naginałem go , że nadal jest dostepna i że sie myli. Następnie usłyszałem "Prosze poczekać 2 minuty , musze skonsultowac się z przełożonym ". Po upływie 2 minut konsul mówi, że może mi ją dać.
 #921448  autor: certino
 18 kwie 2017, 10:46
Cichy51 pisze:Jak dzwoniłem po tą taryfę to konsul powiedział ,że na czas nieokreślony była dostepna tylko promocyjnie i się juz skończyła. Może Mi zaproponowac ją ale tylko na 24 miesiące. Przez dobre kilka minut naginałem go , że nadal jest dostepna i że sie myli. Następnie usłyszałem "Prosze poczekać 2 minuty , musze skonsultowac się z przełożonym ". Po upływie 2 minut konsul mówi, że może mi ją dać.

Dostałeś ją z wypowiedzeniem czy bez ?
 #921449  autor: robertpatryk
 18 kwie 2017, 10:54
certino pisze:
Cichy51 pisze:Jak dzwoniłem po tą taryfę to konsul powiedział ,że na czas nieokreślony była dostepna tylko promocyjnie i się juz skończyła. Może Mi zaproponowac ją ale tylko na 24 miesiące. Przez dobre kilka minut naginałem go , że nadal jest dostepna i że sie myli. Następnie usłyszałem "Prosze poczekać 2 minuty , musze skonsultowac się z przełożonym ". Po upływie 2 minut konsul mówi, że może mi ją dać.

Dostałeś ją z wypowiedzeniem czy bez ?

Ja dostałem bez wypowiedzenia.
 #921450  autor: Cichy51
 18 kwie 2017, 10:56
Bez wypowiedziena Zwykła rozmowa z BOK.

Tak dla przyszłych użytkowników tej nowej taryfy SOLO z TV II - w PLAY24 nie będziecie widzieli odhaczonych nielimitowanych GB bo ta usługa nie jest dodatkową tylko elementem składowym taryfy. Bedziecie widzieli tylko opcje TV ( usługi dodatkowe TV będziecie mogli wyłączyć ale już Pakietu Podstawowego TV nie. Jest elementem składowym taryfy ).
 #921465  autor: iPlus
 18 kwie 2017, 12:37
ta darmowa Play TV jest na zawsze czy kiedyś Play to doliczy do rachunku?

jak to działa - przez aplikacje na androida?
chodzi o to czy ta Play TV to jest odkodowanie TV czy to, że limit transmisji TV pobiera z tych 10GB czy spoza tych 10GB czyli transmisja TV nie wliczałaby się w limit 10GB?
 #921466  autor: Cichy51
 18 kwie 2017, 12:41
PLAY NOW jest na cały czas trwania umowy. Ozzywiście pakiet podstawowy. Jest wliczona w abonament i zrabatowana. Usługi dodatkowe TV masz przez rok na free a pózniej 2 PLN/miesięcznie , chyba że wczesniej wyłączysz na PLAY24. Ja właśnie to zrobiłem.

Z tego co pamiętam z regulaminu to apka jest na Andka i nie podbiera danych z pakietu. Ale muszę dokładnie sprawdzić w regulaminie.
 #921470  autor: Cichy51
 18 kwie 2017, 12:56
Na stronie 766 masz regulamin i jest napisane , że TV nie podbiera danych z pakietu.
 #921477  autor: nasa32
 18 kwie 2017, 13:25
Cichy51 pisze: ...w PLAY24 nie będziecie widzieli odhaczonych nielimitowanych GB bo ta usługa nie jest dodatkową tylko elementem składowym taryfy. Bedziecie widzieli tylko opcje TV ( usługi dodatkowe TV będziecie mogli wyłączyć ale już Pakietu Podstawowego TV nie. Jest elementem składowym taryfy ).
Na czym opierasz swoje przekonanie, że Pakietu Podstawowego TV nie można wyłączyć? Regulamin wyraźnie stanowi, których usług nie można wyłączyć. Wśród nich ww. usługa nie figuruje a zatem możną ją wyłączyć w każdej chwili.
 #921478  autor: Cichy51
 18 kwie 2017, 13:46
Opieram na tym , że :
1. Sama nazwa wskazuje , ze jest to taryfa z TV,
2. Po dzisiejszej rozmowie z BOK - PLAY NOW jest nieodłącznym elementem taryfy,
3. W PLAY24 masz możliwość wyłączenia tylk Usług Dodatkowych TV ( Pakiet podstawowy możesz tylko zmienić na wyzszy ).
  • Strona 576 z 692
  • 1
  • 574
  • 575
  • 576
  • 577
  • 578
  • 692
  • 1
  • 574
  • 575
  • 576
  • 577
  • 578
  • 692