• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 58 z 350
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 350

 #611170  autor: zygikuleczka
 31 sty 2013, 18:37
adrinm pisze: Przyszło to bez żadnych negocjacji
A jakich negocjacji oczekiwałeś jak znałeś ofertę?
adrinm pisze:Mogłem ugrać coś więcej?
A nie sądzisz, że kolejność powinna być odwrotna?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #611173  autor: adrinm
 31 sty 2013, 18:53
A jakich negocjacji oczekiwałeś jak znałeś ofertę?
myślałem, że powiedzą mi np, że i tak mam bardzo dobrą ofertę i lepszej chociaż by osobiście chciał konsultant to lepszej dać mi nie może i nikt mi lepszej nie zaoferuje więc powinienem cieszyć się z tego co dostaje.
zygikuleczka pisze:adrinm napisał/a:
Mogłem ugrać coś więcej?

A nie sądzisz, że kolejność powinna być odwrotna?
Wg. mnie to i tak dobra oferta ale pytam z czystej ciekawości.

P.S no i myślę że pierwszy post wymaga pewnych korekt chociażby w ilości minut bo trochę to się pozmieniało.

 #611174  autor: thonka
 31 sty 2013, 18:59
adrinm pisze:P.S no i myślę że pierwszy post wymaga pewnych korekt chociażby w ilości minut bo trochę to się pozmieniało.
co konkretnie?

bo ja w wiekszosci przypadkow jednak widze 600 minut z R60 i 340 minut z R40 to sa standardy.

z tego co widze jedyne co sie zmienia to to, ze konsultanci moga dodac 50-100 minut, ale generalnie wiekszosc ofert jest taka jak na 1wszej stronie.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #611184  autor: zygikuleczka
 31 sty 2013, 19:56
adrinm, ale takie coś konsultant mówi jak daje najlepszą ofertę a klient chce jeszcze więcej:P
IMO też dobra, można jeszcze dostać 100 min na 2 miesiące ale tu to i tak jest tyle gadania, że te 100 min. różnicy nie zrobi.
Krążyły plotki, że od lutego oferta ma się zmienić. Dziś gadałem z gościem z SUK i mówił, że zapadła decyzja o utrzymaniu obecnej oferty na luty.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #611190  autor: korexus
 31 sty 2013, 20:23
I dlatego ja przedłużyłem umowę RM110 na warunkach z 1 postu. 99 +3.98pln za sieć rodzinną i nielimitowane stacjonarne. Do tego SGS III mini za 1pln.

 #611206  autor: bdkacz
 31 sty 2013, 21:31
W sumie to powinni w dobie smartfonów przestać sprzedawać to na minuty tylko na GB jak usługi typu iplus,blueconnect itp - przecież jak masz smarta i dostęp do neta to możesz zawsze ze skype'a zadzwonić :)

 #611224  autor: kokos-
 01 lut 2013, 02:12
zygikuleczka pisze:adrinm, ale takie coś konsultant mówi jak daje najlepszą ofertę a klient chce jeszcze więcej:P
IMO też dobra, można jeszcze dostać 100 min na 2 miesiące ale tu to i tak jest tyle gadania, że te 100 min. różnicy nie zrobi.
Krążyły plotki, że od lutego oferta ma się zmienić. Dziś gadałem z gościem z SUK i mówił, że zapadła decyzja o utrzymaniu obecnej oferty na luty.
No to jednym słowem lypa, liczyłem na jakies zmiany :/

 #611229  autor: zygikuleczka
 01 lut 2013, 09:28
Zmiany nie zawsze wychodzą na korzyść. W tych ofertach z tel są większe pakiety minut niż w poprzednich ale nie wiadomo czy tendencja wzrostowa(prokliencka) się utrzyma, jeśli dojdzie do zmian. Na przykładzie play widać, że to takie oczywiste wcale nie jest.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #611230  autor: darkwater00
 01 lut 2013, 09:51
zygikuleczka pisze:adrinm,
Krążyły plotki, że od lutego oferta ma się zmienić. Dziś gadałem z gościem z SUK i mówił, że zapadła decyzja o utrzymaniu obecnej oferty na luty.
no to w takim razie jak się oferta nie zmieni to ruszę dzisiaj do salonu żeby spróbować przedłużyć umowę na opcjach z SUKU i dostac od razu telefon do ręki :) w dwa lata temu udało mi się tak zrobić może i tym razem się uda :)

 #611242  autor: zygikuleczka
 01 lut 2013, 10:36
darkwater00 pisze:w dwa lata temu udało mi się tak zrobić może i tym razem się uda :)
Ciśnąłeś w punkcie aby Ci dali taką ofertę czy zamówiłeś aneks z możliwością realizacji w punkcie?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #611246  autor: darkwater00
 01 lut 2013, 11:03
zygikuleczka pisze:
darkwater00 pisze:w dwa lata temu udało mi się tak zrobić może i tym razem się uda :)
Ciśnąłeś w punkcie aby Ci dali taką ofertę czy zamówiłeś aneks z możliwością realizacji w punkcie?
Było to tak, że poszedłem po prostu do salonu i powiedziałem, że konsulatant (z SUK) w rozmowie telefonicznej przedstawił mi taką a taką ofertę i że miał oddzwonić na następny dzień ale tego nie zrobił. Pani coś tam sprawdziła w systemie po czym powiedziała, że może mi zaoferować tą ofertę, o której mówiłem i tym sposobem nie czekałem na kuriera tylko od razu dostałem telefon do ręki i przedłużyłem umowę.

 #611269  autor: bdkacz
 01 lut 2013, 12:38
I tym sposobem gdyby tel miał np bad pixele czy inną wadę nie widoczną (np uwaloną baterię) to nie mógł byś go zwrócić a tak przy kurierze masz 10 dni na dodanie bez podania przyczyny - telefon (a akcesoria) może być odpakowany, mieć zdjętą firmową folię etc dowiadywałem się w SUK :)

 #611272  autor: kosaczek
 01 lut 2013, 12:53
Hmm... Nie wiem co mam sobie myśleć zadzwoniłem dziś do SUK z myślą przedłużenia abo R80, jakiś czas temu oferowali mi 700 min i 250 MB (+10 PLN za 1GB) za 75 PLN, dziś usłyszałem że oferta jest już nie aktualna i że oferują 700+200 min i 500 MB (+10PLN za 2 GB) za 85 PLN.

I tak się zastanawiam czy oferty nie ma naprawdę czy po prostu konsultant chciał mnie przyciąć...

 #611280  autor: darkwater00
 01 lut 2013, 13:22
bdkacz pisze:I tym sposobem gdyby tel miał np bad pixele czy inną wadę nie widoczną (np uwaloną baterię) to nie mógł byś go zwrócić a tak przy kurierze masz 10 dni na dodanie bez podania przyczyny - telefon (a akcesoria) może być odpakowany, mieć zdjętą firmową folię etc dowiadywałem się w SUK :)
Twój agrument jest praktycznie żadnym argumentem gdyż:
1. odbierając telefon w salonie możesz poprosić o jego włączenie i spokojnie obejżec więc odwołując się do bad pixeli czy baterii nie ma szans żebyś tego nie wykrył,
2. nawet jesli cos wyniknie puźniej to spokojnie oddasz go na gwarancji do serwisu,

więc naprawdę ja na widzę nic na plus w tym co napisałeś, chyba że brać pod uwagę to, że jeśli tel nie przypadnie Ci do gustu to jeszcze możesz go wymienić na inny. To tak zgadzam się.

 #611281  autor: ManfredBee
 01 lut 2013, 13:36
darkwater00 pisze:
bdkacz pisze: 2. nawet jesli cos wyniknie puźniej to spokojnie oddasz go na gwarancji do serwisu
... i masz szansę dowiedzieć się, że zalałeś go wodą

 #611283  autor: darkwater00
 01 lut 2013, 13:51
hehe ale nawet jak zamówisz go kurierem to i tak po 10 dniach oddając go do serwisu możesz się tego dowiedzieć :)

 #611320  autor: blazej_84
 01 lut 2013, 17:11
Ostatnio rozmawiałem z Panią z SUK (chcę przedłużyć umowę, interesuje mnie R60) oferowała mi ją za 64,9 w tym 700 minut i 500 MB do tego SGSIII mini za 299zł - przy umowie na 30 miesięcy lub 399 przy umowie 24 miesiące. Zapytałem ją o 700 minut i 250 MB, zaproponowała ją za 59 zł ale poinformowała mnie, że w tej ofercie SGSIII mini jest za 399 zł w umowie na 30 miesięcy.
Czy spotkał się ktoś z taką ofertą?

 #611322  autor: bdkacz
 01 lut 2013, 17:12
darkwater00 pisze: Twój agrument jest praktycznie żadnym argumentem gdyż:
1. odbierając telefon w salonie możesz poprosić o jego włączenie i spokojnie obejżec więc odwołując się do bad pixeli czy baterii nie ma szans żebyś tego nie wykrył,
2. nawet jesli cos wyniknie puźniej to spokojnie oddasz go na gwarancji do serwisu,
1. ciekawe jak w salonie stwierdzisz w 10 minut czy np bateria zamiast deklarowanych 24h nie trzyma np 3 :) Poza tym ,teraz na firmowych foliach na ekran umieszczają ikonki np androida,więc żeby sprawdzić czy pod takim czymś nie ma uszkodzeń to musisz odkleić,a jak dokleisz w zwykłym sklepie to już nie zwrócisz,bo zdjęcie oznacza zakup tego egz :)

2. Już Ci kolega odpisał jak to jest z serwisem :) A tak oddajesz w 10 dni i w nosie masz co o tym co Ci nie odpowiada w danym egzemplarzu sądzi serwis (np zdaniem serwisu usterka X spełnia normę numer 443436 UE więc nie podlega gwarancji) :) Alternatywa dla "zalania" to "w serwisie usterka nie występuje" i co pojedziesz i będziesz się kłócił z jakimś gościem ? ;)

 #611323  autor: zygikuleczka
 01 lut 2013, 17:32
Czy spotkał się ktoś z taką ofertą?
No tak-to jest właśnie multimedialna z SUK. A czemu tak się dziwisz?

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #611334  autor: darkwater00
 01 lut 2013, 18:37
bdkacz pisze:
darkwater00 pisze: Twój agrument jest praktycznie żadnym argumentem gdyż:
1. odbierając telefon w salonie możesz poprosić o jego włączenie i spokojnie obejżec więc odwołując się do bad pixeli czy baterii nie ma szans żebyś tego nie wykrył,
2. nawet jesli cos wyniknie puźniej to spokojnie oddasz go na gwarancji do serwisu,
1. ciekawe jak w salonie stwierdzisz w 10 minut czy np bateria zamiast deklarowanych 24h nie trzyma np 3 :) Poza tym ,teraz na firmowych foliach na ekran umieszczają ikonki np androida,więc żeby sprawdzić czy pod takim czymś nie ma uszkodzeń to musisz odkleić,a jak dokleisz w zwykłym sklepie to już nie zwrócisz,bo zdjęcie oznacza zakup tego egz :)

2. Już Ci kolega odpisał jak to jest z serwisem :) A tak oddajesz w 10 dni i w nosie masz co o tym co Ci nie odpowiada w danym egzemplarzu sądzi serwis (np zdaniem serwisu usterka X spełnia normę numer 443436 UE więc nie podlega gwarancji) :) Alternatywa dla "zalania" to "w serwisie usterka nie występuje" i co pojedziesz i będziesz się kłócił z jakimś gościem ? ;)
hehe ale się czepiasz :) pewnie tak przekomazać możemy się co najmniej do kwietnia :P powiem tylko tyle ta sama ustawa, która mówi o tym, że towar możesz zwrócić w ciagu 10 dni mówi też, że jeśli zwracasz towar – produkt nie może być używany ;) to tyle ode mnie.
  • Strona 58 z 350
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 350
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 350