• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 58 z 217
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 217

 #465197  autor: nelson
 15 mar 2011, 01:04
Nie rozumiem tego, że trzeba się prosić o jakiekolwiek zniżki. Mój ojciec po prawie 14 latach w Era Biznes usłyszał w salonie ofertę prosto z ulotki niby dla "stałych abonamentów", która o dziwo była gorsza od tej dla nowych klientów(10% upustu). Żeby cokolwiek dostać trzeba dzwonić i wysyłać maile, licząc na dobrą wolę tych u góry. Większość ludzi nie ma czasu i chęci na takie zabawy, więc dlaczego nie można od razu przedstawić ciekawszej oferty pokazującej, że zależy im na stałym kliencie?? Może i wyciągną dzięki temu więcej od abonamentów, ale na dłuższą metę to pakować walizki i uciekać. Kiedyś się nauczą, że dobry program lojalnościowy to podstawa każdej firmy, więc powinien być przejrzysty i pewny. Póki co wielkie rozczarowanie.

Pozdrawiam upartych.

 #465206  autor: bartle
 15 mar 2011, 02:14
heh przypomnila mi sie sytuacja sprzed kilku miesiecy, kiedy to bratu konczyla sie umowa... Dzwoni pani z ERY, a jako ze on juz nie mial sil sie z nimi uzerac dal mi poprowadzic konwersacje. Naturalnie mila pani zaczela z wielkim entuzjazmem ze ma dla mnie rewelacyjna oferte:) na co jej odpowiedzialem rowniez z radoscia, ze bardzo dobrze sie sklada bo od dluzszego czasu czekam wlasnie na te niepowtarzalna oferte, gdyz do tej pory wszyscy konsultanci ktorzy mnie nekali przedstawiali oferty zywcem wziete ze strony, ktore w dodatku (jezeli chodzi o warunki i ceny aparatow) byly gorsze niz te dla nowych klientow. Nagle w sluchawce nastala glucha cisza.. Pytam sie wiec co z ta oferta, gdyz lada dzien zamierzam wybrac sie do konkurencji w celu przeniesienia numeru, poniewaz ich oferta jest duzo ciekawsza... Na co mila pani z bezsilnoscia i zrezygnowaniem odpowiedziala mniej wiecej tak: "Niestety wiem, ale na ta chwile nie mamy nic lepszego do zaoferowania... dziekuje za wspolprace i zycze powodzenia, mam nadzieje ze jeszcze kiedys pan do nas wroci"... :shock: Doslownie zwalilo mnie z nog... Czasami nie rozumiem kompletnie polityki tej sieci..

 #465212  autor: agatka1704
 15 mar 2011, 07:42
pio-trek pisze:policz sobie cenę oferty globalnie tj. przez cały okres trwania umowy a zobaczysz ze poczatkowo drozszy telefon w rezultacie nie bedzie drozszy... nic nie pobije oferty ery poki co za 59zl brutto 360min do wszystkich + 100mb + 3os. siec rodzinna +500sms/mms do wszystkich za 5zl sam wzialem taka taryfe na przedluzenie wzialem htc desire w korzystnej cenie ktory nastepnie sprzedalem i wzialem galaxy s wychodzac z telefonem na "0"
Mam pytanie skąd bierzecie te 360 min za 59 zł bo ja nigdy takiej oferty nie miałam nawet z SUK biorąc pod uwage 350 min + 1gb +stan darmowy i tel tanszy to gdzie on nie będzie droższy? Sieć rodzinna mam z dziećmi mają tel.na karte jak im zmienie to bedziemy mieli dalej za darmo.sms nie pisze :wink:

 #465215  autor: Marcin S
 15 mar 2011, 08:31
R60 - 59zl (zamiast 69zl) ma wg strony ery 360 minut do wszystkich

 #465223  autor: agatka1704
 15 mar 2011, 10:35
Marcin S pisze:R60 - 59zl (zamiast 69zl) ma wg strony ery 360 minut do wszystkich

proszę o linka bo ja jak narazie znalazłam r60 200 min za 60,49
ewentualnie r60 multimedialna 180 min za 69zł :?


ha znalazłam te wasze 360 min tylko ze za 69 zł a telefon w tej taryfce 699 zł czyli o 600 zł drożej niż u tego innego operatora i ta cena mnie zabija
chyba dam sobie spokój do czewrca i zobacze wtedy co mi era zaproponuje z nową słuchawką
bo tak naprawde to o telefon chodzi :wink:

 #465225  autor: kuwejt
 15 mar 2011, 10:47
Tak za 69 ale po obniżce za 59zł ;-)
A z cenami słuchawek to faktycznie teraz pojechali ostro
pio-trek pisze:policz sobie cenę oferty globalnie tj. przez cały okres trwania umowy a zobaczysz ze poczatkowo drozszy telefon w rezultacie nie bedzie drozszy... nic nie pobije oferty ery poki co za 59zl brutto 360min do wszystkich + 100mb + 3os. siec rodzinna +500sms/mms do wszystkich za 5zl sam wzialem taka taryfe na przedluzenie wzialem htc desire w korzystnej cenie ktory nastepnie sprzedalem i wzialem galaxy s wychodzac z telefonem na "0"
Dokładnie o to chodzi! Niektórzy jednak jarają się tym, że mają telefon 200zł taniej podczas gdy przez całą umowę zapłacą np 400zł więcej. Gdzie tu logika?

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #465226  autor: mortis
 15 mar 2011, 11:03
kuwejt pisze:Tak za 69 ale po obniżce za 59zł ;-)
A z cenami słuchawek to faktycznie teraz pojechali ostro
pio-trek pisze:policz sobie cenę oferty globalnie tj. przez cały okres trwania umowy a zobaczysz ze poczatkowo drozszy telefon w rezultacie nie bedzie drozszy... nic nie pobije oferty ery poki co za 59zl brutto 360min do wszystkich + 100mb + 3os. siec rodzinna +500sms/mms do wszystkich za 5zl sam wzialem taka taryfe na przedluzenie wzialem htc desire w korzystnej cenie ktory nastepnie sprzedalem i wzialem galaxy s wychodzac z telefonem na "0"
Dokładnie o to chodzi! Niektórzy jednak jarają się tym, że mają telefon 200zł taniej podczas gdy przez całą umowę zapłacą np 400zł więcej. Gdzie tu logika?
Tu raczej nie chodzi o logikę, tylko o to, że w momencie podpisywania aneksu ktoś zamiast 400 zł płaci 200 zł i nie patrzy w skali 24 miesięcy. Liczy się tylko to ile na raz trzeba zapłacić, a że miesięczny abonament jest wyższy o parę złotych to łatwiej jest przeboleć niż te kilkaset zł na raz.

 #465231  autor: agatka1704
 15 mar 2011, 11:34
mortis pisze:
kuwejt pisze:Tak za 69 ale po obniżce za 59zł ;-)
A z cenami słuchawek to faktycznie teraz pojechali ostro
pio-trek pisze:policz sobie cenę oferty globalnie tj. przez cały okres trwania umowy a zobaczysz ze poczatkowo drozszy telefon w rezultacie nie bedzie drozszy... nic nie pobije oferty ery poki co za 59zl brutto 360min do wszystkich + 100mb + 3os. siec rodzinna +500sms/mms do wszystkich za 5zl sam wzialem taka taryfe na przedluzenie wzialem htc desire w korzystnej cenie ktory nastepnie sprzedalem i wzialem galaxy s wychodzac z telefonem na "0"
Dokładnie o to chodzi! Niektórzy jednak jarają się tym, że mają telefon 200zł taniej podczas gdy przez całą umowę zapłacą np 400zł więcej. Gdzie tu logika?
Tu raczej nie chodzi o logikę, tylko o to, że w momencie podpisywania aneksu ktoś zamiast 400 zł płaci 200 zł i nie patrzy w skali 24 miesięcy. Liczy się tylko to ile na raz trzeba zapłacić, a że miesięczny abonament jest wyższy o parę złotych to łatwiej jest przeboleć niż te kilkaset zł na raz.
jezeli ktos płaci 99 zamiast 699 zł za telefon a rachunki wychodzą na 24 mc wiecej o 300 zł + ma 10 razy wiecej internetu to faktycznie brak logiki tel wyjdzie go 399 zamiast 699 coś tu nie halo

 #465257  autor: thonka
 15 mar 2011, 15:26
agatka1704, zamin przeniesiesz numer twoje wymarzone desire moze sie u konkurencji skonczyc. play w tym tygodniu zrobil akcje promocyjna na desire dlatego jest taki tani, normalnie byl o wieeeele drozszy (200-300zl)... dla rownowagi era podniosla jego cene.

nie wiem tylko czy pamietasz, ze masz znizki z punktow, choc raczej nie bedzie to na tyle, by telefon byl o 600zl tanszy ;)

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #465261  autor: k_luke
 15 mar 2011, 15:34
st.konsultant, czy posiadasz informacje nt. dostępności Motoroli DEFY - którą serią dysponuje Era - chodzi o wadę fabryczną głośnika (padającego po kilku dniach)? Czy jest to nowa poprawiona wersja?

 #465264  autor: Guciu
 15 mar 2011, 15:46
k_luke pisze:st.konsultant, czy posiadasz informacje nt. dostępności Motoroli DEFY - którą serią dysponuje Era - chodzi o wadę fabryczną głośnika (padającego po kilku dniach)? Czy jest to nowa poprawiona wersja?
Ja zakupiłem w Erze (w salonie) i była z pierwszej połowy grudnia. Miała też oznaczenie BFxx, które według motoroli niby gwarantuje brak wady. Mam go już miesiąc i na razie nic się nie dzieje nawet gdy uciskam specjalnie w okolicach głośnika (jeśli czytałeś trochę to wiesz o co biega).

 #465283  autor: st.konsultant
 15 mar 2011, 16:45
nelson pisze:Nie rozumiem tego, że trzeba się prosić o jakiekolwiek zniżki. Mój ojciec po prawie 14 latach w Era Biznes usłyszał w salonie ofertę prosto z ulotki niby dla "stałych abonamentów", która o dziwo była gorsza od tej dla nowych klientów(10% upustu). Żeby cokolwiek dostać trzeba dzwonić i wysyłać maile, licząc na dobrą wolę tych u góry. Większość ludzi nie ma czasu i chęci na takie zabawy, więc dlaczego nie można od razu przedstawić ciekawszej oferty pokazującej, że zależy im na stałym kliencie?? Może i wyciągną dzięki temu więcej od abonamentów, ale na dłuższą metę to pakować walizki i uciekać. Kiedyś się nauczą, że dobry program lojalnościowy to podstawa każdej firmy, więc powinien być przejrzysty i pewny. Póki co wielkie rozczarowanie.

Pozdrawiam upartych.
Może dlatego, że gdyby np od razu Klient dostawał ofertę SUK to chciałby więcej i więcej? Jak się coś sprzedaję, to oczywiste, że zaczyna się z wyższego pułapu żeby mieć do czego schodzić.

[ Dodano: 2011-03-15, 16:48 ]
sator75 pisze:Witam
Przedłużyłem w ubiegłym tygodniu( w piatek ) za pośrednictwem Iboa umowę na kolejne dwa lata ,wybrałem taryfe , wybrałem telefon :)
Dziś dostałem smsy odnosnie zmiany taryfy i takie tam ichsze pierdółki . Dzis ku mojemu zdziwieniu zmienił sie cennik telefonów :shock: i z tego co wyczytałem to "mam szanse" otrzymać telefon juz w nowej cenie , która że tak powiem nie za bardzo mi odpowiada.I tu moje pytanie , mianowicie czy musze podpisać kurierowi aneks czy poprostu moge go grzecznie przeprosić za kłopot i podziękować ?? I druga sprawa , jesli juz przełkne przez noc podwyżkę to czy za telefon płaci sie kurierowi czy doliczaja opłate do rachunku.

Pozdrawiam
Skoro przedłużałeś umowę w piątek to Ciebie podwyżka nie dotyczy. Co innego, gdybyś zamawiał w piątek poprzez BOA, telefonu nie byłoby w magazynie i konsultant wysłałby Ci go w poniedziałek, to wtedy już po nowej cenie.
Zawsze możesz odmówić podpisania umowy. Opłatę za telefon uiszczasz kurierowi.

[ Dodano: 2011-03-15, 16:48 ]
k_luke pisze:st.konsultant, czy posiadasz informacje nt. dostępności Motoroli DEFY - którą serią dysponuje Era - chodzi o wadę fabryczną głośnika (padającego po kilku dniach)? Czy jest to nowa poprawiona wersja?
Nie mam takich informacji.

 #465318  autor: nelson
 15 mar 2011, 19:57
Gdyby stały klient od razu widział, że jest traktowany lepiej od nowych klientów to pewnie o nic by nie prosił. A tak musi się prosić bo dostaje ulotkę, w której mają go gdzieś. Prawda jest taka, że większość osób dla świętego spokoju oleje sprawę i podpisze kolejną umowę. Kilka osób zacznie się domagać i dostanie. A operator cieszy mordę, bo zarobi więcej. Mają nas gdzieś to ich sprawa, bo już niedługo nie nasza. Namówiłem ojca na konkurencję. 5 numerów wychodzi z Ery... I ciekawe kto ostatecznie wyjdzie na tym lepiej, bo pewnie nie jesteśmy jedynymi.

Pozdrawiam

 #465325  autor: agatka1704
 15 mar 2011, 20:26
st.konsultant pisze:
nelson pisze:Nie rozumiem tego, że trzeba się prosić o jakiekolwiek zniżki. Mój ojciec po prawie 14 latach w Era Biznes usłyszał w salonie ofertę prosto z ulotki niby dla "stałych abonamentów", która o dziwo była gorsza od tej dla nowych klientów(10% upustu). Żeby cokolwiek dostać trzeba dzwonić i wysyłać maile, licząc na dobrą wolę tych u góry. Większość ludzi nie ma czasu i chęci na takie zabawy, więc dlaczego nie można od razu przedstawić ciekawszej oferty pokazującej, że zależy im na stałym kliencie?? Może i wyciągną dzięki temu więcej od abonamentów, ale na dłuższą metę to pakować walizki i uciekać. Kiedyś się nauczą, że dobry program lojalnościowy to podstawa każdej firmy, więc powinien być przejrzysty i pewny. Póki co wielkie rozczarowanie.

Pozdrawiam upartych.
Może dlatego, że gdyby np od razu Klient dostawał ofertę SUK to chciałby więcej i więcej? Jak się coś sprzedaję, to oczywiste, że zaczyna się z wyższego pułapu żeby mieć do czego schodzić.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Powiedzmy sobie prawdę konsultant zaczyna od najwyższego pułapu gdyż im słabszą ofertę
zaaneksuje tym większą ma prowizja :-D im lepsza oferta dla klienta tym wieksza strata dla operatora i mniejsza prowizja dla konsultanta a każdy chce zarobić po to w końcu pracuje .Jestem konsultantem w telewizji cyfrowej i u nas wyglada to tak samo im mniej ugra klient tym lepiej dla nas :( niestety smutne to ale prawdziwe a za coś trzeba żyć

 #465326  autor: daruspp
 15 mar 2011, 20:33
to pier....... bo odejde jakie to juz nudne, nie pasuje oferta to zmień a swoje smuty zachowaj dla siebie, jak widać po forum i liczbie postów era prze... umowy stali klienci mają zawsze lepsze oferty w erze od nowych a oferta ery na przedłużenie jest obecnie najlepsza z W3

 #465332  autor: st.konsultant
 15 mar 2011, 21:20
nelson pisze:Gdyby stały klient od razu widział, że jest traktowany lepiej od nowych klientów to pewnie o nic by nie prosił. A tak musi się prosić bo dostaje ulotkę, w której mają go gdzieś. Prawda jest taka, że większość osób dla świętego spokoju oleje sprawę i podpisze kolejną umowę. Kilka osób zacznie się domagać i dostanie. A operator cieszy mordę, bo zarobi więcej. Mają nas gdzieś to ich sprawa, bo już niedługo nie nasza. Namówiłem ojca na konkurencję. 5 numerów wychodzi z Ery... I ciekawe kto ostatecznie wyjdzie na tym lepiej, bo pewnie nie jesteśmy jedynymi.

Pozdrawiam

Jakbyś popracował troszkę w tej branży to zmieniłbyś zdanie. Polakowi ciągle mało, ciągle chciałby więcej, żadna oferta mu nie pasuje itd ;)
Oczywiście to lekkie przejaskrawienie z mojej strony, ale w końcu Operator komórkowy jest firmą nastawioną na zysk a nie instytucją charytatywną więc nie wiem co w tym dziwnego, że jest zadowolony jak zarobi więcej?

5 numerów odejdzie 5 innych przyjdzie i tak się kręci wszystko, każdy wybiera opcje tam gdzie mu najlepiej i też nie rozumiem tego narzekania. Mi jak coś nie odpowiada to kupuję co innego i nie mam pretensji do sprzedawcy że jest tak a nie inaczej.

 #465336  autor: nelson
 15 mar 2011, 21:38
daruspp pisze:to pier....... bo odejde jakie to juz nudne, nie pasuje oferta to zmień a swoje smuty zachowaj dla siebie, jak widać po forum i liczbie postów era prze... umowy stali klienci mają zawsze lepsze oferty w erze od nowych a oferta ery na przedłużenie jest obecnie najlepsza z W3
Po to jest chłopcze forum, żeby wyrazić swoją opinie. A w mojej opinii to co robi Era wcale nie jest takie piękne i cudowne. Więc marudzę bo mam prawo. Jak cię prawda boli to nie czytaj. Robią z klienta idiotę i tyle, bo pokazują zwykłą ofertę, a twierdzą że ta oferta jest specjalnie dla niego co się mija z prawdą. Pytam po co te kłamstwa skoro można powiedzieć: "Ma pan tu ulotkę, jak problem to proszę dzwonić do BOA. Dadzą więcej za mniej. Do widzenia." Niestety w Polsce występuję powszechny fanatyzm przynależnościowy i ludzie uparcie twierdzą że zawsze dostali najlepszą ofertę ze wszystkich. I nie pisz, że stali klienci dostają zawsze lepszą ofertę. Bo żeby dostać lepszą ofertę trzeba najpierw przejść przez armie upartych konsultantów, a jak pisałem nie każdemu się chce przechodzić przez ten cały cyrk.

 #465378  autor: Guciu
 16 mar 2011, 08:51
nelson pisze:
daruspp pisze:to pier....... bo odejde jakie to juz nudne, nie pasuje oferta to zmień a swoje smuty zachowaj dla siebie, jak widać po forum i liczbie postów era prze... umowy stali klienci mają zawsze lepsze oferty w erze od nowych a oferta ery na przedłużenie jest obecnie najlepsza z W3
Po to jest chłopcze forum, żeby wyrazić swoją opinie. A w mojej opinii to co robi Era wcale nie jest takie piękne i cudowne. Więc marudzę bo mam prawo. Jak cię prawda boli to nie czytaj. Robią z klienta idiotę i tyle, bo pokazują zwykłą ofertę, a twierdzą że ta oferta jest specjalnie dla niego co się mija z prawdą. Pytam po co te kłamstwa skoro można powiedzieć: "Ma pan tu ulotkę, jak problem to proszę dzwonić do BOA. Dadzą więcej za mniej. Do widzenia." Niestety w Polsce występuję powszechny fanatyzm przynależnościowy i ludzie uparcie twierdzą że zawsze dostali najlepszą ofertę ze wszystkich. I nie pisz, że stali klienci dostają zawsze lepszą ofertę. Bo żeby dostać lepszą ofertę trzeba najpierw przejść przez armie upartych konsultantów, a jak pisałem nie każdemu się chce przechodzić przez ten cały cyrk.
Ha ha.. Armia... Skoro dla ciebie telefon do BOA i tekst:
-Witam poproszę o połączenie z sekcją utrzymania klienta.
-Rozumiem, że ktoś wcześniej się z Panem kontaktował z tego działu?
-Tak oczywiście (no chyba, że jesteś tak prawy i nie kłamiesz nigdy).

Skoro to jest dla ciebie wojna z armią to może powinieneś zostać przy stacjonarnym TP :) Do tego weź sobie neostradę, dostaniesz maskotki serca i rozumu i baw się nimi:)

 #465445  autor: thonka
 16 mar 2011, 16:17
nelson pisze:Robią z klienta idiotę i tyle, bo pokazują zwykłą ofertę, a twierdzą że ta oferta jest specjalnie dla niego co się mija z prawdą.
pokaz mi siec ktora tak nie robi... pokaz mi jakakolwiek w miare duza firme z branzy telekomunikacyjnej (TV, Internet, telefon), ktora tak nie robi... wiekszosc oferuje conajwyzej to samo co nowym...
nelson pisze:"Ma pan tu ulotkę, jak problem to proszę dzwonić do BOA. Dadzą więcej za mniej. Do widzenia."
uzywasz mocnych slow, a nie znasz podstawowych zasad negocjacji i marketingu, ktore w takiej dyskusji sa podstawa. jakby kazdemu na start dawali maksymalne rabaty (choc i tak daja wiecej niz nowym) to pisalbys pewnie, ze to albo za malo, albo ze co to za oferta jak kazdy dostaje to samo...
nelson pisze:I nie pisz, że stali klienci dostają zawsze lepszą ofertę. Bo żeby dostać lepszą ofertę trzeba najpierw przejść przez armie upartych konsultantów, a jak pisałem nie każdemu się chce przechodzić przez ten cały cyrk.
ja wyslalem jednego maila przez iBOA i odrazu dostalem zrabatowana oferte, bez zadnego proszenia sie o nia, a rachunkow na swoim telefonie, o ktorego przedluzenie pytalem nie mialem wysokich - srednia z calych 18 miesiecy aneksu nie przekroczyla 52zl.
bez problemu rabat ten moglem rozszerzyc na drugi telefon i obnizyc w ten sposob rachunki o prawie 1/3. dorzucono mi tez punkty, ktorych nigdy nie bylbym w stanie dozbierac.

jak widac jest to kwestia podejscia do sprawy. jak komus zalezy to rabat dostanie. nie dzisiaj to jutro. nie przez telefon to moze przez maila. jak ktos podchodzi do sprawy tak jak Ty, to zawsze bedzie miec drozej. czasem po za bierna i roszczeniowa postawa trzeba sie zaangazowac i powalczyc o swoje, w koncu to o twoje pieniadze chodzi...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #465463  autor: rafikrr
 16 mar 2011, 18:53
Witam wszystkich!
dziś i ja przedłuzyłem umowe przes SUK , wystarczyło wysłać wiadomość z IBOA i sami oddzwonili , bez większego trudu przyznali rabat, telefon no to tylko sensowna nokia C5 za 1 zł wchodził w gre, bo faktycznie ostatnie podwyżki namieszały sporo no ale cóż? Orientowałem sie w ofertach plusa i play i narazie era jest najkorzystnieejsza według mnie i moich potrzeb
  • Strona 58 z 217
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 217
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 217