Dostałem takie coś:
Nr zgłoszenia: 34652148
Data wpłynięcia do P4: 2011-09-05 16:52:16
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-09-05 17:00:35
Witam,
W chwili obecnej nie ma możliwości przeniesienia numeru z Play do oferty RedBull Mobile.
Na dzień dzisiejszy nie mamy informacji na temat większej liczby telefonów w ofercie RedBull Mobile. Jeżeli pojawią się nowe telefony, będą one dostępne na naszej stronie internetowej.
Pozdrawiam,
Obsługa RedBull Mobile.
Czyli wychodzi na to że trzeba brać nowy numer. A zapytałem się czy istnieje możliwość przeniesienia numeru do RBM. Dla mnie to coś jest nie tak bo ewidentnie na stronie widnieje opcja nowy numer i przeniesienie numeru. Obstawiam 2 opcje:
1. Trafiłem na tępaka który udzielał odpowiedzi
2. Jest taki burdel że sami nie wiedzą co jak mają traktować jak to było z uwolnieniem internetu na linii TP.
Napisałem do nich kolejnego e-mail z zapytaniem czy tylko użytkownicy Play nie mogą przenieść numeru wraz z wygaśnięciem umowy a pozostali mogą?!?! Zobaczymy co odpowiedzą i dam znać.