• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 56 z 182
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 182

 #501634  autor: emilo906
 05 wrz 2011, 08:41
Jeśli chodzi o RBM to jak najbardziej sieć ta współpracuje z Play. Aczkolwiek jest inaczej aniżeli pisze Karlos20, , że należy to konsultować z pracownikami lub BOK P4!
Przecież Play nie zajmuje się obsługą Infolinii RBM. Mają własną infolinię, jest to wyraźnie napisane na stronie z ich ofertami.
*666 to jest numer a ich infolinię. Miłego dnia.

 #501635  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2011, 08:46
Owszem, jest odrębna infolinia dla RBM, ale należy pamiętać, że obsługują ją konsultanci Play, a nie Red Bull'a. No i nadal działają również dla RBM dwa numery, pod których też można się z BOK skontaktować - tak jak klienci Play - *500 (790500500) i obsługa usług *502 (790502502) - więc nie będzie sytuacji "zajętości wszystkich konsultantów".

[ Dodano: 2011-09-05, 08:52 ]
Poza tym, oferta RBM jest lub będzie dostępna w większości sklepów PLAY i powinna być możliwość migracji do tej oferty, podczas przedłużania dalszej współpracy z PLAY.
Dla klientów RBM obowiązują TE SAME zasady określone w regulaminach Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #501638  autor: Kryniczanin
 05 wrz 2011, 09:11
Mam pytanie chodzi mi o telefony o ograniczonej dostępności w RB czy to są telefony brandowane przez Play? Mam abo LP 1PLN i przeniósł bym je do RBM.

 #501655  autor: KC-KARLOS
 05 wrz 2011, 10:50
Kryniczanin. pisze:Mam pytanie chodzi mi o telefony o ograniczonej dostępności w RB czy to są telefony brandowane przez Play? Mam abo LP 1PLN i przeniósł bym je do RBM.
Aktualnie tylko 3 modele telefonów są brandowane RBM. Reszta to telefony które mogą, lecz nie zawsze posiadają brand Play'a.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #501717  autor: magister_Buka
 05 wrz 2011, 15:32
emilo906 pisze:Jeśli masz problem z oddzwonieniem napisz na mojego maila...
Chyba, ze nie jesteś już zainteresowany ofertą przedłużeniową.
Albo wystarczy czekać na kontakt.

[ Dodano: 2011-09-01, 09:30 ]
magister_Buka pisze:Tylko że już jest mniej niz miesiąc. No i czemu nie oddzownili...


Tak jak pisałem powyżej jeśli jesteś nadal zainteresowany rozwiązaniem sprawy z Play (przedłużeniem umowy) to jak najbardziej służę pomocą.
Z tym, że musisz napisać mi wiadomość na priv, inaczej się nie skontaktujemy.
Przeszedłem się do salonu po ten papier zeby zakonczyć umowę.
Ale ziomek mi jeszcze dał ofertę z salonu i wygląda ona tak:

29 zł na miecha, 240 min do wszystkich sieci, SD na cały okres, 50 min na 6 miechów - oferta bez telefonu na 12 miesięcy.
ja nie wiem czy jest opcja dostania czegoś lepszego za te siano...

 #501720  autor: esbart
 05 wrz 2011, 15:39
magister_Buka pisze:29 zł na miecha, 240 min do wszystkich sieci, SD na cały okres, 50 min na 6 miechów - oferta bez telefonu na 12 miesięcy.
To jest oferta LP49 w cenie LP29 + SD na całą umowę. Nie wybrzydzałbym.

 #501730  autor: Ofeck
 05 wrz 2011, 16:07
w SD49 nie ma stanu darmowego przez cały okres tylko przez 6 m-cy, w ofercie ekstra AI fix jest przez cały czas trwania umowy w ofercie bez telefonu

 #501743  autor: esbart
 05 wrz 2011, 16:44
Ofeck pisze:w SD49 nie ma stanu darmowego przez cały okres tylko przez 6 m-cy
Na tym polega wyjątkowość oferty 8) Dlatego napisałem, że bym nie wybrzydzał - pod warunkiem, że SD jest komuś faktycznie przydatny. Jednak oceniając całościowo ofertę jest ona dużo korzystniejsza od aktualnie dostępnych, np. dla nowych Klientów.

 #501747  autor: SuchyX
 05 wrz 2011, 16:59
Żeby przejść do RBM to niestety umowa musi całkowicie wygasnąć :/

Szkoda że nie można np jak to w Play jest na 2 miesiące przed przedłużyć umowę wraz z telefonem.

 #501771  autor: markos17
 05 wrz 2011, 19:00
SuchyX pisze:Żeby przejść do RBM to niestety umowa musi całkowicie wygasnąć :/
ale mozna przedluzyc z tym samym numerem? czy trzeba brac "nowy" nr red bullowy?

 #501797  autor: SuchyX
 05 wrz 2011, 21:04
Dostałem takie coś:

Nr zgłoszenia: 34652148
Data wpłynięcia do P4: 2011-09-05 16:52:16
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-09-05 17:00:35

Witam,

W chwili obecnej nie ma możliwości przeniesienia numeru z Play do oferty RedBull Mobile.

Na dzień dzisiejszy nie mamy informacji na temat większej liczby telefonów w ofercie RedBull Mobile. Jeżeli pojawią się nowe telefony, będą one dostępne na naszej stronie internetowej.

Pozdrawiam,
Obsługa RedBull Mobile.
Czyli wychodzi na to że trzeba brać nowy numer. A zapytałem się czy istnieje możliwość przeniesienia numeru do RBM. Dla mnie to coś jest nie tak bo ewidentnie na stronie widnieje opcja nowy numer i przeniesienie numeru. Obstawiam 2 opcje:

1. Trafiłem na tępaka który udzielał odpowiedzi
2. Jest taki burdel że sami nie wiedzą co jak mają traktować jak to było z uwolnieniem internetu na linii TP.

Napisałem do nich kolejnego e-mail z zapytaniem czy tylko użytkownicy Play nie mogą przenieść numeru wraz z wygaśnięciem umowy a pozostali mogą?!?! Zobaczymy co odpowiedzą i dam znać.

 #501895  autor: krzemiroslaw
 06 wrz 2011, 10:59
SuchyX pisze:Dostałem takie coś:

Nr zgłoszenia: 34652148
Data wpłynięcia do P4: 2011-09-05 16:52:16
Data zamknięcia zgłoszenia: 2011-09-05 17:00:35

Witam,

W chwili obecnej nie ma możliwości przeniesienia numeru z Play do oferty RedBull Mobile.

Na dzień dzisiejszy nie mamy informacji na temat większej liczby telefonów w ofercie RedBull Mobile. Jeżeli pojawią się nowe telefony, będą one dostępne na naszej stronie internetowej.

Pozdrawiam,
Obsługa RedBull Mobile.
Czyli wychodzi na to że trzeba brać nowy numer. A zapytałem się czy istnieje możliwość przeniesienia numeru do RBM. Dla mnie to coś jest nie tak bo ewidentnie na stronie widnieje opcja nowy numer i przeniesienie numeru. Obstawiam 2 opcje:

1. Trafiłem na tępaka który udzielał odpowiedzi
2. Jest taki burdel że sami nie wiedzą co jak mają traktować jak to było z uwolnieniem internetu na linii TP.

Napisałem do nich kolejnego e-mail z zapytaniem czy tylko użytkownicy Play nie mogą przenieść numeru wraz z wygaśnięciem umowy a pozostali mogą?!?! Zobaczymy co odpowiedzą i dam znać.
Niestety nie można przenieść numeru telefon z Play do RBM :/
W sumie zastanawiam się nad nowym numerem, bo można wziąć kamerę za która można kupić naprawdę fajny telefon (kosztuje ona ponad 1000 zł)

 #501909  autor: emilo906
 06 wrz 2011, 11:23
magister_Buka,
Jest taka oferta. Lepszej oferty za te pieniądze nie dostaniesz. Pakiet minut jak w klasycznym Stanie Darmowym 49 + do tego nieograniczone rozmowy w Play + 50 minut do wszystkich przez pierwsze 6 miesięcy:)
Oczywiście 12 miesięcy, no i bez telefonu.
Pozdrawiam.

 #501957  autor: markos17
 06 wrz 2011, 12:59
Mam jedno pytanie. Pewnie było to już wałkowane, ale nie mam sił, żeby przeglądać 75stron :) Umowa kończy z abo Play mi się pod koniec września. Czy jeżeli wyślę pismo do Play z wypowiedzeniem (na dzień dzisiejszy obowiązywałoby na 27.10?), to mam jeszcze do 26.10 czas na zmianę decyzji, czyli np. przedłużenie umowy, ew. przejście do Fresh/innego operatora?

 #501959  autor: KC-KARLOS
 06 wrz 2011, 13:03
markos17 pisze:Mam jedno pytanie. Pewnie było to już wałkowane, ale nie mam sił, żeby przeglądać 75stron Umowa kończy z abo Play mi się pod koniec września. Czy jeżeli wyślę pismo do Play z wypowiedzeniem (na dzień dzisiejszy obowiązywałoby na 27.10?), to mam jeszcze do 26.10 czas na zmianę decyzji, czyli np. przedłużenie umowy, ew. przejście do Fresh/innego operatora?
Tak, okres wypowiedzenia to 30 dni. Możesz w tym czasie podjąć ostateczną decyzję, czy przedłużasz umowę, idziesz do innego operatora lub zostajesz w Play migrując do Fresha (jeśli nie zmienisz zdania odnośnie rozwiązania umowy z prośbą migracji do prepaida, żeby zachować numer telefonu).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #502660  autor: tege
 09 wrz 2011, 16:53
Witam, zastanawiam się nad taryfą Super All Inclusive Max 65 (T-mobile zbyt wiele ciekawego nie oferuje) ale czytając regulamin doszedłem do pkt 5, w którym jest napisane coś takiego:
"Zgodnie z pkt 2 niniejszej Oferty Promocyjnej przy wyborze Abonamentu LongPlay II 29 lub LongPlay II 49 Abonent zobowiązany jest do zakupu pakietu Play Online w cenie 48 PLN z limitem transmisji danych 3 GB, a przy ... Opłata za pakiety Play Online w telefonie jest jednorazowa i będzie uwzględniona na pierwszym Rachunku Telekomunikacyjnym w oddzielnej pozycji."
Nie bardzo rozumiem: jest pakiet Smartfon 1GB wliczony w abonament, a dodatkowo trzeba wykupić usługę Play Online za 48 pln? Po co i jak ma się limit transmisji danych play online do pakietu 1GB w ramach usługi Smartfon 1GB?

 #502669  autor: pakierhakierxd
 09 wrz 2011, 17:26
Tylko jednorazowo płacisz i dostajesz ten pakiet wydaje mi się że to tak jakby opłata aktywacyjna ale mogę się mylić.

Pozdrawiam :)

 #502674  autor: emilo906
 09 wrz 2011, 18:16
Jest tak jak napisał pakierhakierxd,. Traktowane jest to jako opłata aktywacyjna i opłata za ten pakiet jest jednorazowa. Internet można wykorzystać w ciągu pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego.

 #502675  autor: KC-KARLOS
 09 wrz 2011, 18:17
pakierhakierxd pisze:Tylko jednorazowo płacisz i dostajesz ten pakiet wydaje mi się że to tak jakby opłata aktywacyjna ale mogę się mylić.
Tak, to jest opłata za przyłączenie się do sieci, lecz zamieniona na 1, jednorazowy pakiet Internetowy, dostępny na nadajnikach Play'a. Opłata aktywacyjna to tylko 1 zł + cena tego jednorazowego pakietu.
W innych sieciach NIC nie dostaniesz za aktywację numeru abonamentowego (płacisz pustą aktywację).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #502679  autor: Tajemniczy28
 09 wrz 2011, 19:06
tege pisze:Witam, zastanawiam się nad taryfą Super All Inclusive Max 65 (T-mobile zbyt wiele ciekawego nie oferuje) ale czytając regulamin doszedłem do pkt 5, w którym jest napisane coś takiego:
"Zgodnie z pkt 2 niniejszej Oferty Promocyjnej przy wyborze Abonamentu LongPlay II 29 lub LongPlay II 49 Abonent zobowiązany jest do zakupu pakietu Play Online w cenie 48 PLN z limitem transmisji danych 3 GB, a przy ... Opłata za pakiety Play Online w telefonie jest jednorazowa i będzie uwzględniona na pierwszym Rachunku Telekomunikacyjnym w oddzielnej pozycji."
Nie bardzo rozumiem: jest pakiet Smartfon 1GB wliczony w abonament, a dodatkowo trzeba wykupić usługę Play Online za 48 pln? Po co i jak ma się limit transmisji danych play online do pakietu 1GB w ramach usługi Smartfon 1GB?

Ja bym CI proponował zrobić cos innego: zamów starter RBM (dedykowany)z ich strony lub kup go na allegro koszt ok 11 zł ten starter uprawnia do 25% rabatu na abonament. I tak np w taryfie RBM 66 - rabat daje 49 zł za 444 min lub 444 sms + 444 mb pakietu. i np htc wildfire s za 96 zł a ten tel w play jest droższy bo ok 400 zł kosztuje w podobnej taryfie. I wtedy masz o wiele więcej niż w play a i tu masz rabat i za niecałe 50 zł masz super ofertę. Ja tak wlasnie zrobiłem, bo play troche śpi z ofertami dla przedłużających.
  • Strona 56 z 182
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 182
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 182