• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 531 z 692
  • 1
  • 529
  • 530
  • 531
  • 532
  • 533
  • 692
 #881177  autor: lukistal
 05 sie 2016, 11:35
Witam. Dziś bez problemu dostałem SPECJALNĄ FORMUŁĘ SMARTFON UNLIMITED 14,99 DLA DIRM TYLKO SIM DLA PRZEDŁUŻAJĄCYCH OFERTĘ. Konstrukcja oferty: 0-6 miesięcy za free od 7 - 24 miesiąca 19,99 zł.Ceny oczywiście netto. Nieograniczone komórkowe, stacjonarne, sms i mms oraz 7 GB neta. Oferta po kontakcie na *600. Dzięki wszystkim wyjadaczom forum za informowanie na bieżąco o ofertach, dzięki Wam można mieć DUŻO za naprawdę MAŁO. Pozdrawiam
 #881180  autor: fareboh
 05 sie 2016, 12:02
Dzisiaj rozmowa z konsultantem (dotychczasowy abo za 19,50) - dotyczy oferty za 25 zł - trochę zaniemówił kiedy zapytał czego oczekuję , zaczął wypytywać skąd mam takie informacje ,a następnie udał się ? po dalsze instrukcje... Stwierdził iż abo za 25 zł (nolimits komórkowe, stacjonarne, sms i mms oraz 7 GB neta ) jest powiązany z dodatkową kartą na internet 10 GB (koszt aktywacji 19 zł) za 10 zł miesięcznie ( bez lejka) . Czyli 25+10 . W przypadku nie korzystania z tej karty - brak opłat. Czy Wam to samo chcą wcisnąć ? (umowa kończy mi się we wrześniu - wypowiedzenie jeszcze nie wysłane)
 #881181  autor: Hods
 05 sie 2016, 12:19
Mi już kiedyś gość próbował to wcisnąć, że to niby "oferta łączona" do tej za 29,99... Nie brać! ;) próbuj dalej, aż trafisz na kogoś ogarniętego, kto nie będzie chciał za wszelką cenę nabić sobie prowizji od sprzedaży :)
 #881190  autor: kkyyoo
 05 sie 2016, 12:43
lukistal pisze:Witam. Dziś bez problemu dostałem SPECJALNĄ FORMUŁĘ SMARTFON UNLIMITED 14,99 DLA DIRM TYLKO SIM DLA PRZEDŁUŻAJĄCYCH OFERTĘ. Konstrukcja oferty: 0-6 miesięcy za free od 7 - 24 miesiąca 19,99 zł.Ceny oczywiście netto. Nieograniczone komórkowe, stacjonarne, sms i mms oraz 7 GB neta. Oferta po kontakcie na *600. Dzięki wszystkim wyjadaczom forum za informowanie na bieżąco o ofertach, dzięki Wam można mieć DUŻO za naprawdę MAŁO. Pozdrawiam
Dzięki za potwierdzenie tej oferty.
Ktoś wcześniej pisał, że dostał tą samą ofertę za 25brutto na firmę z umową na czas nieoznaczony ( tak jak dostają indywidualni). Czy jest to możliwe? Czy dla firm jest dostępna tylko oferta o której pisze @lukistal?
Mam aktywne wypowiedzenie i powoli zbieram się aby do nich zadzwonić bo jakoś nie kwapią się z telefonem do mnie (umowa do 31.08).

edit:
namieszałem w cytowaniu, już jest OK :-)
 #881267  autor: Mario76
 05 sie 2016, 17:00
fareboh pisze:Dzisiaj rozmowa z konsultantem (dotychczasowy abo za 19,50) - dotyczy oferty za 25 zł - trochę zaniemówił kiedy zapytał czego oczekuję , zaczął wypytywać skąd mam takie informacje ,a następnie udał się ? po dalsze instrukcje... Stwierdził iż abo za 25 zł (nolimits komórkowe, stacjonarne, sms i mms oraz 7 GB neta ) jest powiązany z dodatkową kartą na internet 10 GB (koszt aktywacji 19 zł) za 10 zł miesięcznie ( bez lejka) . Czyli 25+10 . W przypadku nie korzystania z tej karty - brak opłat. Czy Wam to samo chcą wcisnąć ? (umowa kończy mi się we wrześniu - wypowiedzenie jeszcze nie wysłane)
Próbowali ale na drugi dzień już była oferta bez netu.
 #881291  autor: brsp17
 05 sie 2016, 18:40
fareboh pisze:Dzisiaj rozmowa z konsultantem (dotychczasowy abo za 19,50) - dotyczy oferty za 25 zł - trochę zaniemówił kiedy zapytał czego oczekuję , zaczął wypytywać skąd mam takie informacje ,a następnie udał się ? po dalsze instrukcje... Stwierdził iż abo za 25 zł (nolimits komórkowe, stacjonarne, sms i mms oraz 7 GB neta ) jest powiązany z dodatkową kartą na internet 10 GB (koszt aktywacji 19 zł) za 10 zł miesięcznie ( bez lejka) . Czyli 25+10 . W przypadku nie korzystania z tej karty - brak opłat. Czy Wam to samo chcą wcisnąć ? (umowa kończy mi się we wrześniu - wypowiedzenie jeszcze nie wysłane)
Chyba standardowa procedura :D Również Pani konsultantka chciała to wcisnąć informując, że inaczej nie przejdzie w systemie ale ze względu na moje uparcie przeszło bez tego dodatkowego internetu :)
 #881317  autor: Notoib
 05 sie 2016, 20:40
1.Czy internet (7gb) w ofercie za 25zł jest dostępny w zasięgu wszystkich sieci (roaming) czy tylko kiedy jest zasięg play?

2. Czy jest jakakolwiek szansa na polepszenie warunków oferty za 19,50zł? Np. albo trochę więcej neta (nawet 250mb więcej), albo trochę taniej?
 #881326  autor: donat2000
 05 sie 2016, 21:00
Ja właśnie przedłużyłem umowę na czas nieokreślony za 25zł (35zł bez zgód marketingowych) RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM +. Wszystko nie limitowane + 7gb. Trochę ponarzekałem i dostałem. Pierwszy konsultant powiedział że tą ofertę może mi zaoferować za 45zł, ponarzekałem i przełączyli mnie do drugiego i no problem.
 #881335  autor: brsp17
 05 sie 2016, 21:42
Notoib pisze:1.Czy internet (7gb) w ofercie za 25zł jest dostępny w zasięgu wszystkich sieci (roaming) czy tylko kiedy jest zasięg play?

2. Czy jest jakakolwiek szansa na polepszenie warunków oferty za 19,50zł? Np. albo trochę więcej neta (nawet 250mb więcej), albo trochę taniej?
Jeśli chodzi o pierwszy punkt to można korzystać także w roamingu krajowym
 #881359  autor: gepard
 06 sie 2016, 01:34
W każdej taryfie głosowej działa roaming krajowy, poza LTE, ten tylko w zasięgu Play.
 #881424  autor: donat2000
 06 sie 2016, 14:52
donat2000 pisze:Ja właśnie przedłużyłem umowę na czas nieokreślony za 25zł (35zł bez zgód marketingowych) RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM +.
Ku świadomości dodam, że po przedłużeniu umowy następuje wyłączenie wszystkich dotychczasowych usług z wyjątkiem blokad premium, w wyniku czego wyłączyli mi bezpłatny TIDAL i nie mam go możliwości ponownie włączyć. Napisałem zgłoszenie zobaczymy jaki efekt będzie.
 #881426  autor: brsp17
 06 sie 2016, 15:11
donat2000 pisze:
donat2000 pisze:Ja właśnie przedłużyłem umowę na czas nieokreślony za 25zł (35zł bez zgód marketingowych) RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM +.
Ku świadomości dodam, że po przedłużeniu umowy następuje wyłączenie wszystkich dotychczasowych usług z wyjątkiem blokad premium, w wyniku czego wyłączyli mi bezpłatny TIDAL i nie mam go możliwości ponownie włączyć. Napisałem zgłoszenie zobaczymy jaki efekt będzie.
Miałem to samo i mimo włączenia TIDAL przez konsultanta mam cały czas problem. W systemie jest aktywne a nie da się odtwarzać muzyki bo problem z subskrypcją wyskakuje. Robiłem już 3 zgłoszenia i nikt nie potrafi naprawić tego :? Chyba mam pecha jeśli chodzi o tę usługę ;/
 #881428  autor: Wiola_K
 06 sie 2016, 15:13
Moja teściowa kiedyś przypadkowo wyłączyła Tidala i jej włączyli z powrotem.
 #881433  autor: Playowiec95
 06 sie 2016, 15:32
Tak ogółem jestem ciekawe ile wy myślicie że wynoszą prowizje za przedłużenie umowy danej , bo mam wrażenie że sądzicie iż sa to astronomiczne sumy - zaskocze was - jeśli chodzi o ofert normalne i to tak zwane upgrade czyli wyższe abonamenty niż teraz miał klient jest to około 2 złotych ( 1 -2 złote ) jeśli chodzi i takie oferty specjalne jak solo M + lub 14,99 dla firm specjalna jest to uwaga !!! - 0,35 zł lub nawet 0 ! Nie zapominajmy że aby to dostać trzeba również wyrobić cel ( bez wyrobieniu celu dostaję się tylko godzinówkę ) także spróbuje zrozumieć konsultantów pracujących dla Play ... Pozdrawiam
 #881437  autor: fareboh
 06 sie 2016, 15:50
brsp17 pisze:
fareboh pisze:Dzisiaj rozmowa z konsultantem (dotychczasowy abo za 19,50) - dotyczy oferty za 25 zł - trochę zaniemówił kiedy zapytał czego oczekuję , zaczął wypytywać skąd mam takie informacje ,a następnie udał się ? po dalsze instrukcje... Stwierdził iż abo za 25 zł (nolimits komórkowe, stacjonarne, sms i mms oraz 7 GB neta ) jest powiązany z dodatkową kartą na internet 10 GB (koszt aktywacji 19 zł) za 10 zł miesięcznie ( bez lejka) . Czyli 25+10 . W przypadku nie korzystania z tej karty - brak opłat. Czy Wam to samo chcą wcisnąć ? (umowa kończy mi się we wrześniu - wypowiedzenie jeszcze nie wysłane)
Chyba standardowa procedura :D Również Pani konsultantka chciała to wcisnąć informując, że inaczej nie przejdzie w systemie ale ze względu na moje uparcie przeszło bez tego dodatkowego internetu :)
donat2000 pisze:Ja właśnie przedłużyłem umowę na czas nieokreślony za 25zł (35zł bez zgód marketingowych) RePlay FORMUŁA SOLO Tylko SIM +. Wszystko nie limitowane + 7gb. Trochę ponarzekałem i dostałem. Pierwszy konsultant powiedział że tą ofertę może mi zaoferować za 45zł, ponarzekałem i przełączyli mnie do drugiego i no problem.
Czy wypowiedzenia mieliście wysłane ?
 #881505  autor: Alex147
 06 sie 2016, 22:55
Cześć,
Co można w Play wywalczyć w przypadku zmiany umowy bezterminowej na 24 m-ce. Interesuje mnie Galaxy A3, gdyż na rozsądną cenę za iPhone SE czy Z5 Compact nie mam co liczyć. W RB Mobile wyjściowo jest tańszy o nie mal 100 zł przy niższym abonamencie.
 #881524  autor: gepard
 07 sie 2016, 01:07
brsp17 pisze:Miałem to samo i mimo włączenia TIDAL przez konsultanta mam cały czas problem. W systemie jest aktywne a nie da się odtwarzać muzyki bo problem z subskrypcją wyskakuje. Robiłem już 3 zgłoszenia i nikt nie potrafi naprawić tego :? Chyba mam pecha jeśli chodzi o tę usługę ;/
Ten sam problem ma wiele osób w tym ja.
Aktywowali ponownie jednak był błąd streamingu, a przy przelogowaniu brak uprawnień.
Co ciekawe ludzie z nową aktywacją też mają problemy. Nie przychodzą smsy z hasłem, a przy próbie odzyskania hasła mają informacje, że ich konto nie istnieje.
Play odsyła do obsługi Tidal, a z Tidala do Play i mamy błędne kolo.
 #881561  autor: Agatka
 07 sie 2016, 12:06
Panowie, 2.08 złożyłam w punkcie wypowiedzenie. Do dziś nie widzę go na moim Play 24. Żadnego śladu że wpłynęło. Czy Pani w punkcie coś nawaliła ? muszę iść jeszcze raz co radzicie ?

Moja taryfa

Solo M - umowa na czas nieokreślony
 #881619  autor: zdzislawt
 07 sie 2016, 17:39
Agatka pisze:Panowie, 2.08 złożyłam w punkcie wypowiedzenie. Do dziś nie widzę go na moim Play 24. Żadnego śladu że wpłynęło. Czy Pani w punkcie coś nawaliła ? muszę iść jeszcze raz co radzicie ?
Od pewnego czasu wypowiedzenia złożone w punkcie sprzedaży nie pojawiają się już jako zgłoszenia na Play24 - jest ok, sprawdzone.
Ubocznym efektem (i jedynym widocznym na Play24) procedowania wypowiedzenia, jest to, iż specyficzne usługi przypisane do posiadanej taryfy (i tylko takie, np. darmowy pakiet netu), w zakładce "Pakiety i Usługi", zmieniają swój status na "W trakcie zmian" lub "W trakcie wyłączania".

Pozdrawiam,

Z.
 #881654  autor: neoeinz2
 07 sie 2016, 19:55
Wtam.

Matuli konczy sie abo, ma dwa numery i chce coś z tel.

Czy jest jakaś ciekawa oferta abo z tel, czy wszystko to co na stronie ?

Bez tel to wyczytalem co jest, ale z tel mało coś jest info na forum ;/
  • Strona 531 z 692
  • 1
  • 529
  • 530
  • 531
  • 532
  • 533
  • 692
  • 1
  • 529
  • 530
  • 531
  • 532
  • 533
  • 692