• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 54 z 182
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 182

 #495953  autor: pakierhakierxd
 11 sie 2011, 19:11
Możesz wysłać ale pamiętaj żeby napisać ze chcesz przejść do fresha na koniec umowy

Pozdrawiam :)

 #495989  autor: SuchyX
 11 sie 2011, 21:46
A czemu mam napisać że do playfresh ?? W sumie można przeskoczyć na kartę i poczekać na ciekawą promocję :)

 #497172  autor: trus1991
 17 sie 2011, 10:21
Zadzwoniłem sobie dziś z ciekawości do Play, aby zapytać na jakim etapie jest mój aneks, bo kuriera nie było, a w odpowiedzi dostałem informację że zamówienie zostało anulowane i nie ma możliwości go przywrócenia, czy też złożenia następnego . . . .

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z

 #497352  autor: pakierhakierxd
 17 sie 2011, 20:02
Jak nie napiszesz to stracisz nr

Pozdrawiam :)

 #498703  autor: Marens
 23 sie 2011, 21:39
Dostałem dziś ofertę na przedłużenie: 34,50zł / 12mies
"Pakiet złotówek": 101,50zł => 350min/564sms i SD w cenie
Problemem jest jedynie brak pakietów internetowych All Inclusive.
Muszę się tylko dowiedzieć, czy po przejściu umowy na czas nieokreślony pozostanie Stan Darmowy oraz kwota abonamentu bez zmian.

 #498733  autor: KC-KARLOS
 23 sie 2011, 22:13
Kwota abonamentu oraz Stan Darmowy obowiązują do momentu rozwiązania przez Ciebie umowy - czyli nawet po okresie umowy terminowej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #498746  autor: Marens
 23 sie 2011, 22:40
Karlos20 pisze:Kwota abonamentu oraz Stan Darmowy obowiązują do momentu rozwiązania przez Ciebie umowy - czyli nawet po okresie umowy terminowej.
Właśnie dowiedziałem się o tym "tu i tam" :wink:
Tylko potrzebuje regulamin tej oferty aby sobie wcześniej przeczytać.
Jutro ma dzwonić do mnie konsulat i oznaczałoby to ostatni aneks w Play dla tego numeru :wink:

 #498765  autor: Pijo
 23 sie 2011, 23:56
Tylko potrzebuje regulamin tej oferty aby sobie wcześniej przeczytać.
Swoją umowę zobaczysz dopiero jak przyjdzie listownie. Wiesz jak to może być z konsultantami, obiecują jedno a czasami wychodzi co innego.


Mogę ci jedynie powiedzieć , ze mój brat dostał SD na czas nieokreślony przy Replay AI Extra Fix 29zl i abo promocyjny też na czas nieokreślony i to było na papierze.

BTW: Moim zdaniem bardzo dobre warunki dostałeś. Co to jest za promocja - Replay AI Extra bez telefonu?

 #498855  autor: Marens
 24 sie 2011, 13:06
Przedłużyłem umowę, z tym że konsultant twierdzi, że rabat 50% będzie przyznany na 12 okresów rozliczeniowych. Następnie cena rośnie do 69zł, w zasadzie przystałem na to bo mi i tak pasuje to rozwiązanie. Najwyżej za rok ponownie wyślę wypowiedzenie umowy.

Tylko mam przeczucie, że to jest oferta z rabatem 50% i SD również po przejściu na czas nieokreślony gdyż pozostałe warunki są takie jak w tamtej. Z resztą zobaczymy jak przyjdzie aneks, zawsze jest 10dni na wycofanie.

Po jakim czasie średnio wchodzą nowe warunki i przychodzi aneks?

 #498857  autor: Pijo
 24 sie 2011, 13:14
Po jakim czasie średnio wchodzą nowe warunki i przychodzi aneks?
U mojego brata warunki umowy weszły następnego dnia po przedłużeniu umowy przez słuchawkę.

 #499155  autor: janekjanek19
 25 sie 2011, 17:06
czy ktos mi moze powiedziec kiedy najwczesniej mozna podpisac aneks do umowy chodzi o aneks bez telefonu bo pytalem w 3 miejscach i dostalem 3 rozne odpowiedzi

 #499156  autor: KC-KARLOS
 25 sie 2011, 17:13
janekjanek19 pisze:czy ktos mi moze powiedziec kiedy najwczesniej mozna podpisac aneks do umowy chodzi o aneks bez telefonu bo pytalem w 3 miejscach i dostalem 3 rozne odpowiedzi
Najwcześniej 4 miesiące przed zakończeniem umowy terminowej.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #500046  autor: emilo906
 29 sie 2011, 21:01
Karlos20...
Apel do Ciebie. Naprawdę przejrzałem Twoje wcześniejsze posty i w kilku kwestiach nie udzielasz poprawnych informacji innym forumowiczom. Co nie zmienia faktu, że Twoja wiedza jest dosyć spora.

Kwestia nr.1.
Na chwilę obecną umowę bez telefonu można przedłużyć na 3 miesiące przed jej zakończeniem.

Kwestia nr.2
Umowę z telefonem przedłużamy na 2/3 miesiące przed jej zakończeniem. I tu pytanie... Dlaczego na 2/3 miesiące przed zakończeniem? 3 miesiące wcześniej umowę mają możliwość przedłużyć abonenci, którzy opłacają sporej wysokości faktury. Pozostali na 2 miesiące wcześniej.

Kwestia nr.3
Jeśli chodzi o przedłużenie umowy on-line. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. Wchodząc na stronie Play w "przedłużenie umowy" jesteśmy proszeni o podanie danych kontaktowych. Po zostawieniu tam takich informacji, kontaktuje się z nami konsultant z BOK Play.

Kwestia nr.4
Oczywiście, że oferta BOK-u (infolinii) różni się od oferty POS-u (salonu). I jedyną różnicą, jak piszesz, nie jest bezpłatna wysyłka kurierska. Konsultanci BOK mają do zaoferowanie większe pakiety minut aniżeli POS. Jeśli ktoś nie wierzy (w momencie gdy kończy mu się umowa) proszę udać się do Salonu Play, a następnie zatelefonować na Infolinię i zapytać o pakiet minut w danym abonamencie w ofercie utrzymaniowej.

Kwestia nr.5
Jeśli chodzi o argument mówiący o wejściu nowych warunków w życie. POS jak i BOK mają te same zasady. Teoretycznie od 48h do 10 dni od podpisania aneksu nowe warunki wchodzą na konto klienta. Jedyną różnicą jest fakt iż zamawiając aneks do umowy na infolinii czekamy na dostawę przesyłki przez kuriera do 5 dni roboczych.


A teraz informacje dla pozostałych forumowiczów, wprowadzających w błąd innych użytkowników.


Umowę zarówno w BOK-u jak i POS-ie można przedłużyć na warunkach i przy zachowaniu terminów o których wspomniałem wcześniej.

Nie możliwe jest jej przedłużenie na 12 czy 9 miesięcy przed terminem jej przejścia na czas nieokreślony. Zostało to zniesione i konsultanci odbierający połączenia jak i Ci w salonie nie mają takiej możliwości (nie mogą zaproponować oferty limitowanej, o której była mowa wcześniej na tym forum). Nie jest to też określone w regulaminie ponieważ to operatorzy sami regulują na ile wcześniej można takową umowę przedłużyć.
Jest jedna możliwość przedłużenia umowy na więcej aniżeli 3 miesiące przed jej zakończeniem, o której nie będę pisał z pewnych pobudek :-D

Do tego jeśli chodzi o oferty Play Online... Jeden z użytkowników pytał o przedłużenie umowy.
Nie jest prawdą, że nowy abonent otrzymuje lepszą ofertę aniżeli osoba przedłużająca umowę. Proszę zatelefonować do BOK-u już na 2 miesiące przed zakończeniem umowy Play Online i okaże się iż ta oferta jest lepsza aniżeli dla nowych abonentów.


Oczywiście co do pracowników salonów Play... Ehhh... Brak mi na niektórych słów. To co mówią często zupełnie mija się z prawdą lub są to informacje naprawdę nieaktualne. Ja nie odpowiadam na szczęście za ich szkolenie. Pamiętajcie, że im bardzo ciężko udowodnić kłamstwo.
A teraz o BOK. Jak wszyscy wiemy nie każdy konsultant (tak samo jak w salonach) jest biegły we wszystkich niuansach. Dlatego też czasem wprowadzą klienta w błąd. Ale to się zmienia i jest tych nierozgarniętych coraz mniej. Praca na infolinii jest jedną z cięższych. Nie wierzycie? Sami spróbujcie... Stres. Pretensjonalni klienci. Presja na poprawie jakości obsługi klienta. Ostatnimi czasy wprowadzona ocena satysfakcji z konsultanta Play (po każdej rozmowie z BOK otrzymujemy sms'a, w odpowiedzi którego mamy ocenić wiedzę i kompetencję konsultanta. Często zdarza się, że konsultanci otrzymują najsłabszą ocenę tylko dlatego, że np. dany pakiet minut nie jest przeznaczony dla planu abonamentowego klienta. Jest też wiecej bardziej absurdalnych przyczyn.). Uwierzcie, że Ci konsultanci są z tych wyników bardzo rozliczani. Ogólnie ciężka męcząca psychicznie harówka... :|

Zapytacie dlaczego to robię? Mam już po dziurki w nosie czytania kłamliwych komentarzy niedoinformowanych userów forum.
Wiem, że nie każdy ma wiedzę na temat procedur według których Play prowadzi obsługę klienta. Ale w takim razie dlaczego te nieprawdziwe informacje trafiają do sieci??? I właśnie to jest bolączka dzisiejszych portali w których każdy może się wypowiedzieć.

Pamiętajcie, że Internet to globalny śmietnik i nie można wierzyć we wszystko co jest napisane na forach i różnego rodzaju stronach.
Osobiście mogę do tego globalnego śmietnika dorzucić coś od siebie... Więc, jeśli macie pytania odnośnie Play, chętnie udzielę odpowiedzi. Oczywiście nie zdradzę polityki sieci na kolejne miesiące. Ale bieżące sprawy omówię.

Pozdrawiam :twisted:

 #500052  autor: Marens
 29 sie 2011, 21:33
emilo906 pisze:Jest jedna możliwość przedłużenia umowy na więcej aniżeli 3 miesiące przed jej zakończeniem, o której nie będę pisał z pewnych pobudek :-D
Wypowiedzenie umowy z przejściem do Fresha? :wink:
Dokładniej to mniej niż równe 4 okresy rozliczeniowe.

Na razie minęło 5dni od przedłużenia umowy i aneks nie wszedł w życie.

 #500055  autor: emilo906
 29 sie 2011, 21:43
Mniej niż równe 4 okresy rozliczeniowe. Ok. ale nie używam tu takich stwierdzeń, bo wiem, że ludzie różnie to sobie potrafią zinterpretować mimo prostoty przekazu. :-D
Wypowiedzenie umowy również. :lol:
Czekaj cierpliwie i na pewna wejdą za kilka godzin/dni.

 #500070  autor: bizon
 29 sie 2011, 22:33
Witam,

Mam pytanie do przedłużeniowej oferty Play. Interesuje mnie przedłużenie bez telefonu, mam dostępne zarówno tafyfy dla indywidualnych, jak i dla firm.

1. Czy "All Inclusive bez telefonu" za 29 / 39 zł dla indywidualnych posiada w sobie bezpłatny stan darmowy? Bo z tabelki na stronie jakoś to nie wynika: http://www.play.pl/pl/promocja/play-abo ... ezTelefonu
Jeżeli trzeba dopłacić do SD to jaką kwotę?

2. Czemu nie ma taryfy "All Inclusive dla Firm bez telefonu"?


Tomek

 #500088  autor: pakierhakierxd
 29 sie 2011, 23:41
A mnie ciekawi czy jest taryfa all inclusive max bez telefonu jak nie ma na stronie :P

Pozdrawiam :)

 #500158  autor: emilo906
 30 sie 2011, 11:50
bizon
1. All Inclusive bez telefonu 29/39 zł dla klientów indywidualnych nie posiada bezpłatnego Stanu Darmowego na cały okres trwania umowy. Odpowiednio na 3 i 6 miesięcy przyznawany jest on bezpłatnie. Stan Darmowy na cały okres trwania umowy mamy w ofertach bez telefonu, które nazywamy RePlay Extra All Inclusive FIX. W tej ofercie już w kwocie 29 zł masz Stan Darmowy na cały okres trwania umowy.
2. Dlaczego nie ma taryfy "All Inclusive dla Firm bez telefonu"? To już nie jest pytanie do mnie. Po prostu siec nie zdecydowała się na jej wprowadzenie. Zawsze można dokupić pakiet Internetowy dodatkowo, ale to oczywiście generuje większe koszta, które musi ponieść klient.


pakierhakierxd
1. Taryfy All Inclusive Max bez telefonu nie ma. Jest tylko All Inclusive na 12 m/cy i 250mb Internetu.

[ Dodano: 2011-08-30, 11:50 ]
bizon
1. All Inclusive bez telefonu 29/39 zł dla klientów indywidualnych nie posiada bezpłatnego Stanu Darmowego na cały okres trwania umowy. Odpowiednio na 3 i 6 miesięcy przyznawany jest on bezpłatnie. Stan Darmowy na cały okres trwania umowy mamy w ofertach bez telefonu, które nazywamy RePlay Extra All Inclusive FIX. W tej ofercie już w kwocie 29 zł masz Stan Darmowy na cały okres trwania umowy.
2. Dlaczego nie ma taryfy "All Inclusive dla Firm bez telefonu"? To już nie jest pytanie do mnie. Po prostu siec nie zdecydowała się na jej wprowadzenie. Zawsze można dokupić pakiet Internetowy dodatkowo, ale to oczywiście generuje większe koszta, które musi ponieść klient.


pakierhakierxd
1. Taryfy All Inclusive Max bez telefonu nie ma. Jest tylko All Inclusive na 12 m/cy i 250mb Internetu.

 #500234  autor: magister_Buka
 30 sie 2011, 17:03
Witam.
Ze mnie Play lekkie jaja sobie robi. Umowa mi się kończy 29.09. Na początku sierpnia zaczęli mi wydzwaniać. Z powodu wakacji nie miałem kiedy pogadać o przedłużeniu umowy. W końcu odebrałem, zaproponowali Stan Darmowy za 29 bez fonu, 200 min przez 6 miechów, później 150 min i SD na cały okres umowy. To ja mówię że sobie przeanalizuje i mogą oddzwonić wieczorem i już 3 tyg nie dzwonią.

Nie boli mnie to że nie dzwonią tylko to że najpierw dzwonili 3 razy dziennie afff.

I tak nie mam zamiaru teraz przedłużać, przechodzę na Frasha - ile przed końcem trzeba złożyć papier?

 #500236  autor: pakierhakierxd
 30 sie 2011, 17:28
Miesiąc przed ale można i wcześniej tylko napisz że wraz z końcem umowy chcesz przejśc.

Pozdrawiam :)
  • Strona 54 z 182
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 182
  • 1
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 182