Karlos20...
Apel do Ciebie. Naprawdę przejrzałem Twoje wcześniejsze posty i w kilku kwestiach nie udzielasz poprawnych informacji innym forumowiczom. Co nie zmienia faktu, że Twoja wiedza jest dosyć spora.
Kwestia nr.1.
Na chwilę obecną umowę
bez telefonu można przedłużyć na 3 miesiące przed jej zakończeniem.
Kwestia nr.2
Umowę z telefonem przedłużamy na 2/3 miesiące przed jej zakończeniem. I tu pytanie... Dlaczego na 2/3 miesiące przed zakończeniem? 3 miesiące wcześniej umowę mają możliwość przedłużyć abonenci, którzy opłacają sporej wysokości faktury. Pozostali na 2 miesiące wcześniej.
Kwestia nr.3
Jeśli chodzi o przedłużenie umowy on-line. NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. Wchodząc na stronie Play w "przedłużenie umowy" jesteśmy proszeni o podanie danych kontaktowych. Po zostawieniu tam takich informacji, kontaktuje się z nami konsultant z BOK Play.
Kwestia nr.4
Oczywiście, że oferta BOK-u (infolinii) różni się od oferty POS-u (salonu). I jedyną różnicą, jak piszesz, nie jest bezpłatna wysyłka kurierska. Konsultanci BOK mają do zaoferowanie większe pakiety minut aniżeli POS. Jeśli ktoś nie wierzy (w momencie gdy kończy mu się umowa) proszę udać się do Salonu Play, a następnie zatelefonować na Infolinię i zapytać o pakiet minut w danym abonamencie w ofercie utrzymaniowej.
Kwestia nr.5
Jeśli chodzi o argument mówiący o wejściu nowych warunków w życie. POS jak i BOK mają te same zasady. Teoretycznie od 48h do 10 dni od podpisania aneksu nowe warunki wchodzą na konto klienta. Jedyną różnicą jest fakt iż zamawiając aneks do umowy na infolinii czekamy na dostawę przesyłki przez kuriera do 5 dni roboczych.
A teraz informacje dla pozostałych forumowiczów, wprowadzających w błąd innych użytkowników.
Umowę zarówno w BOK-u jak i POS-ie można przedłużyć na warunkach i przy zachowaniu terminów o których wspomniałem wcześniej.
Nie możliwe jest jej przedłużenie na 12 czy 9 miesięcy przed terminem jej przejścia na czas nieokreślony. Zostało to zniesione i konsultanci odbierający połączenia jak i Ci w salonie nie mają takiej możliwości (nie mogą zaproponować oferty limitowanej, o której była mowa wcześniej na tym forum). Nie jest to też określone w regulaminie ponieważ to operatorzy sami regulują na ile wcześniej można takową umowę przedłużyć.
Jest jedna możliwość przedłużenia umowy na więcej aniżeli 3 miesiące przed jej zakończeniem, o której nie będę pisał z pewnych pobudek
Do tego jeśli chodzi o oferty Play Online... Jeden z użytkowników pytał o przedłużenie umowy.
Nie jest prawdą, że nowy abonent otrzymuje lepszą ofertę aniżeli osoba przedłużająca umowę. Proszę zatelefonować do BOK-u już na 2 miesiące przed zakończeniem umowy Play Online i okaże się iż ta oferta jest lepsza aniżeli dla nowych abonentów.
Oczywiście co do pracowników salonów Play... Ehhh... Brak mi na niektórych słów. To co mówią często zupełnie mija się z prawdą lub są to informacje naprawdę nieaktualne. Ja nie odpowiadam na szczęście za ich szkolenie. Pamiętajcie, że im bardzo ciężko udowodnić kłamstwo.
A teraz o BOK. Jak wszyscy wiemy nie każdy konsultant (tak samo jak w salonach) jest biegły we wszystkich niuansach. Dlatego też czasem wprowadzą klienta w błąd. Ale to się zmienia i jest tych nierozgarniętych coraz mniej. Praca na infolinii jest jedną z cięższych. Nie wierzycie? Sami spróbujcie... Stres. Pretensjonalni klienci. Presja na poprawie jakości obsługi klienta. Ostatnimi czasy wprowadzona ocena satysfakcji z konsultanta Play (po każdej rozmowie z BOK otrzymujemy sms'a, w odpowiedzi którego mamy ocenić wiedzę i kompetencję konsultanta. Często zdarza się, że konsultanci otrzymują najsłabszą ocenę tylko dlatego, że np. dany pakiet minut nie jest przeznaczony dla planu abonamentowego klienta. Jest też wiecej bardziej absurdalnych przyczyn.). Uwierzcie, że Ci konsultanci są z tych wyników bardzo rozliczani. Ogólnie ciężka męcząca psychicznie harówka...
Zapytacie dlaczego to robię? Mam już po dziurki w nosie czytania kłamliwych komentarzy niedoinformowanych userów forum.
Wiem, że nie każdy ma wiedzę na temat procedur według których Play prowadzi obsługę klienta. Ale w takim razie dlaczego te nieprawdziwe informacje trafiają do sieci??? I właśnie to jest bolączka dzisiejszych portali w których każdy może się wypowiedzieć.
Pamiętajcie, że Internet to globalny śmietnik i nie można wierzyć we wszystko co jest napisane na forach i różnego rodzaju stronach.
Osobiście mogę do tego globalnego śmietnika dorzucić coś od siebie... Więc, jeśli macie pytania odnośnie Play, chętnie udzielę odpowiedzi. Oczywiście nie zdradzę polityki sieci na kolejne miesiące. Ale bieżące sprawy omówię.
Pozdrawiam
