Użytkownik
Ranga
Stały bywalec
Posty
254
Rejestracja
03 cze 2015, 21:07
Model telefonu
M8
Sieć
Play
Dodatkowy mobilny internet czyli osobna karta,też bez umowy i bez zobowiązań ale trzeba zapłacić opłatę aktywacyjna.IreuN pisze:@up: Wciąć !!
Internet jest częścią tej promocji, więc nie da się bez niego jej dostać, w czymś Ci przeszkadza? Do tego u mnie żadnej opłaty aktywacyjnej nie było..
Tak babka z obsługi powiedziała,po to są dwie umowy bo są to różne oferty.pakierhakierxd pisze:Myślę że to nie przejdzie.
Są 2 umowy więc i 2 musisz podpisać raczej.
Sam się na to zgadzałeś a teraz będziesz podpisywać tylko 1 ?
oo
Bo nie było innej możliwości nie wziolem tylko zrezygnowałem,dziś jeszcze dwie rozmowy i jest ok.pakierhakierxd pisze:To było trzeba nie brać tej 2 umowy. Po co brałeś?
Na początku nie było ale jak powiedziałem że nic innego mnie nie interesuje to pani poszła do kierownika wróciła za 5 min i oferta się znalazła.pakierhakierxd pisze:No jak widać konsultanci ciągle kłamią ze juz tej oferty nie ma a jest
Czyli tak jak pisałem, nie jesteś pierwszą, a zarazem nie ostatnią osobą którą chcą zrobić na aktywacje.Mario76 pisze:Dodatkowy mobilny internet czyli osobna karta,też bez umowy i bez zobowiązań ale trzeba zapłacić opłatę aktywacyjna.IreuN pisze:@up: Wciąć !!
Internet jest częścią tej promocji, więc nie da się bez niego jej dostać, w czymś Ci przeszkadza? Do tego u mnie żadnej opłaty aktywacyjnej nie było..
Tu chodziło o wciśnięcie do przedłużanego abonamentu głosowego kolejnej usługi, a za to jest pobierana aktywacja (nie za przedłużaną usługę bez nowego numeru) - a konsultant dostaje za to stosowną prowizję.pakierhakierxd pisze:Nigdy przy przedłużeniu nie płaciłem za aktywację!
Kolego nie wiem jak Ci to dokładniej wytłumaczyć wszyscy zajażyli a Ty dalej swoje,opłata aktywacyjna była za dotatkową usługę czyli kartę tylko do mobilnego internetu.pakierhakierxd pisze:Nigdy przy przedłużeniu nie płaciłem za aktywację!
Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
Poproś żeby Cię przelaczyli,chociaż nie zawsze mają taką możliwość,ja ze cztery razy podchodziłem.dawidb3 pisze:Jak dodzwonić się do działu utrzymania klienta? Kiedy pamiętam że się wybierało *500*8*2 i nie było problemu. Teraz natomiast po wybraniu *500 od razu łączy z konsultantem.
Poproś żeby Cię przelaczyli,chociaż nie zawsze mają taką możliwość,ja ze cztery razy podchodziłem.dawidb3 pisze:Jak dodzwonić się do działu utrzymania klienta? Kiedy pamiętam że się wybierało *500*8*2 i nie było problemu. Teraz natomiast po wybraniu *500 od razu łączy z konsultantem.