• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 529 z 692
  • 1
  • 527
  • 528
  • 529
  • 530
  • 531
  • 692
 #880267  autor: IreuN
 01 sie 2016, 22:13
Pewnie, że się mylisz. :D Choc ta oferta dalej jest, bo ją dziś otrzymałem. ;)

No limit 4.0, 2GB za 50zł => No limit, 7GB za 25zł. ;)
 #880297  autor: IreuN
 02 sie 2016, 01:09
Pytałem za każdym razem o tą ofertę, za 3 razem dopiero babka powiedziała, że mnie przełączy do kogoś kto mi ją da. Tam nikogo ie było, powiedziała, że ktoś do mnie oddzwoni wkrótce. Po 3 godzinach zadzwoniłem sam, powiedziałem, że interesuje mnie ta oferta za 25zł, gość najpierw powiedział, że nie ma takiej. Ja mu odpowiedziałem, że ich konsultantka mi ją dała 3 godziny temu., do tego, że mój kumpel ją dostał, więc na pewno coś takiego jest. Powiedziałem mu tez dokładną nazwę tej promocji i ,że regulamin mam przed sobą, przeczytałem co w niej jest i "Wysokość abonamentu po uwzględnieniu rabatów: 25zł".

Gość sprawdzał dobre 4 minuty, czekałem cierpliwie no i potem usłyszałem "Tak, oczywiście jest taka oferta na moim koncie."

To było na tyle, bardziej szczegółowo tego opowiedzieć już się nie da. Zobacz jeszcze na poprzedniej stronie, tam tez to opisywałem. ;)

Powodzenia!

No limit 4.0, 2GB za 50zł => No limit, 7GB za 25zł. ;)
 #880299  autor: pakierhakierxd
 02 sie 2016, 07:33
Nie można się poddawać, konsultantowi raczej ta oferta na rękę nie jest.

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

Pozdrawiam :)
 #880309  autor: kkyyoo
 02 sie 2016, 09:14
botox1945 pisze:wczoraj zadzwoniłem do DUK *600 (taryfa firmowa z aktywnym wypowiedzeniem) i powiedziałem, że "narzeczona" (a raczej forum telepolis :) ) dostała ofertę za 25zł na czas nie określony 7GB+nolimit. Po 2 sek Pani stwierdziła (chyba nawet nie sprawdzała), że oferta taka jest dostępna dla mojego numeru...
Rozumiem, że jest to oferta za 25zł brutto, tak?
Możesz napisać nazwę tej promocji? Ja z ofert dla firm kojarzę tylko tą za 14,99 NETTO (przez 6m-cy 0zł, potem chyba 19,5), ale ona jest łącznie na 24m-ce. Warunki tak samo: 7GB+ nolimit.
 #880404  autor: Messik
 02 sie 2016, 16:26
Oferta 25 -> nolimit + 7GB jest dostepna (ale max 3miesiace przed koncem umowy)

za 29,99netto jest 10gb + nolimit

Ja wzialem za 49,99netto + J5 2016 za 146zl, oferta srednia, ale potrzebowalem na szybko telefon (10Gb + nolimit)
 #880510  autor: favrit
 02 sie 2016, 21:21
Witam,
W listopadzie kończy mi się umowa. Tym razem chciałbym przedłużyć ją z telefonem. Na stronie internetowej play znalazłem oferte solo S (40 zł) z telefonem Samsung galaxy j5 w cenie 269 zł. Oferta taka sobie. Proszę o informacje jak uzyskać lepsze warunki umowy.
 #880548  autor: dekar
 03 sie 2016, 01:18
Aż muszę to napisać bo wciąż jestem w szoku :wink:
Dotychczas miałem abo za 19,5zł no limit wszystko + 250MB limitu danych czyli dość popularna opcja przedłużeniowa w swoim czasie (tylko SIM).
Ponieważ nikt do mnie nie dzwonił (okazało się, że wyłączyłem jakieś zgody i nie mogli sami do mnie zadzwonić) sam zadzwoniłem (umowa kończy się 31.08) i pytam się o ofertę .
Pani oczywiście w pierwszej kolejności przedstawiła ofertę "kosmos" czyli to samo co już mam ale za bodajże 40zł. Sama wyczuła absurdalność tej propozycji bo praktycznie bez nacisków z mojej strony zaproponowała, że przełączy mnie do kogoś kto będzie mi w stanie zaoferować warunki zbliżone do moich. Za 5 minut miałem telefon od drugiego konsultanta który z miejsca zaoferował mi warunki z promocji Solo M szeroko już na forum opisywanej (25zł, wszystko no limit, 7GB internetu).
Umowa oczywiście na czas nieoznaczony.
Bez wypowiadania umowy, bez "szarpania się" z konsultantem, wystarczył jeden telefon. Po prostu tak jak powinno być. Czyżby w końcu zawitała do nas normalność? :smt038
 #880735  autor: IreuN
 03 sie 2016, 18:56
@up: Wciąć !!

Internet jest częścią tej promocji, więc nie da się bez niego jej dostać, w czymś Ci przeszkadza? Do tego u mnie żadnej opłaty aktywacyjnej nie było..

No limit 4.0, 2GB za 50zł => No limit, 7GB za 25zł. ;)
 #880736  autor: gepard
 03 sie 2016, 19:39
O jakiej ofercie mówisz? Solo M+?
Jeśli tak to podejrzewam, że autorowi chodzi o fakt wciśnięcia mu elastycznego internetu z aktywacją. Sama oferta jest bez zobowiązania, ale aktywację trzeba zapłacić.
Nie tak jak myślisz 7GB w pakiecie.
Już się z tym spotkałem, wciskali to ludziom, bo inaczej nie dostaną takich ofert utrzymaniowych.
Oczywiście absurd i chamówa, sam bym absolutne nie wziął.
 #880749  autor: gepard
 03 sie 2016, 20:14
Niewyraźnie piszę? ;)
Jeśli autor potwierdzi moje domysły, a już się z tym spotkałem kilka razy, nie wiem czy tu na forum nie było opisane chociaż raz.
Dodają w "promocji' starter z aktywacją na elastyczny internet, bez zobowiązania.
 #880752  autor: wuju666
 03 sie 2016, 20:29
Witam. Też dostałem bez problemu tą ofertę za 25zł o której tu piszecie ale mam takie pytanie. Dostałem teraz maila z fakturą na 29.99 (poprzednia oferta) a drugi mail z korektą na 23.21 do zapłaty zostaje mi 6zł.78 gr. Potrafi mi to ktoś wyjaśnić czy to pomyłka czy tak ma być?
 #880753  autor: gepard
 03 sie 2016, 20:35
Następna faktura będzie wyższa, za kolejny pełny okres i aktualny od dnia zmiany taryfy do końca okresu. Zrównoważy to co Ci zwrócili tą korektą. Norma.
 #880764  autor: brsp17
 03 sie 2016, 21:18
Również dostałem ofertę za 25 zł ale mam problem z Tidalem. Mimo ponownej aktywacji na koncie i dwóch zgłoszeń na Play24 usługa nie działa, a jedyne co dostałem od konsultanta to email do supportu Tidal. Ktoś też miał taki problem?
 #880768  autor: gepard
 03 sie 2016, 21:33
Każdy po zmianie na tą taryfę.
Spróbuj odzyskać hasło, może się zmieniło po aktywacji.
 #880771  autor: brsp17
 03 sie 2016, 21:42
Nie ma problemów z zalogowaniem ale z subskrypcją. Na telefonie w aplikacji Tidal wyświetla się komunikat, że w mojej taryfie nie mogę skorzystać z darmowego Tidala i żeby się skontaktować z obsługą Play kiedy na koncie Play24 normalnie mam aktywne. Napisałem do tego supportu właśnie może to coś da, zobaczymy.
  • Strona 529 z 692
  • 1
  • 527
  • 528
  • 529
  • 530
  • 531
  • 692
  • 1
  • 527
  • 528
  • 529
  • 530
  • 531
  • 692