- Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum:
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.
Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
Sowolog,
powinni teraz dać -50% na tylko sim, przypuszczam, że raczej nic się nie zmieniło od nowego roku w tym temacie,
zwracaj uwagę że tylko DUK Dział Utrzymania Klienta może dać najleosze warunki, unikaj BOK gdyby chcieli dać normalne warunki dziwiąc się co możesz chcieć lepszego skoro sam zasięg powinien wystarczyć,
DUK powinien dzwonić,możesz też sam zadzwonić pod ten ich numer chyba 2699, nawet jeśli nie połączy to powinni oddzwonić
powinni teraz dać -50% na tylko sim, przypuszczam, że raczej nic się nie zmieniło od nowego roku w tym temacie,
zwracaj uwagę że tylko DUK Dział Utrzymania Klienta może dać najleosze warunki, unikaj BOK gdyby chcieli dać normalne warunki dziwiąc się co możesz chcieć lepszego skoro sam zasięg powinien wystarczyć,
DUK powinien dzwonić,możesz też sam zadzwonić pod ten ich numer chyba 2699, nawet jeśli nie połączy to powinni oddzwonić
Rozmawiałem z DUK. Zarówno w salonie podczas składania wypowiedzenia jak i później i jedyne co mi zaoferowano to 30% od standardowj ceny i umowa na 12 miesięcy (tylko SIM). Od ostatniego kontaktu minęły już ok 2 tygodnie więc raczej nie spodziewam się już lepszej oferty.
ciekawy pisze:darq87,
takie numery na kolege działają w Plusie,że dają bez wypowiedzenia -50% ?
Wiesz co nie testowałem tego "na kolegę" - niemniej warto spróbować wzsytkiego co się da


Sowolog,
dlatego zaoferowali -30% bo wypowiedzenia nie było w systemie, najszybciej na drugi dzień rozmawiaj z DUK albo w Salonie po wcześniejszym upewnieniu się czy mają w systemie wypowiedzenie i czy wyznaczyli date deaktywacji numeru, wtedy możesz liczyć na lepszą oferte jak widzą,że nie żartujesz i naprawde chcesz odejść
dlatego zaoferowali -30% bo wypowiedzenia nie było w systemie, najszybciej na drugi dzień rozmawiaj z DUK albo w Salonie po wcześniejszym upewnieniu się czy mają w systemie wypowiedzenie i czy wyznaczyli date deaktywacji numeru, wtedy możesz liczyć na lepszą oferte jak widzą,że nie żartujesz i naprawde chcesz odejść
A mnie Plus dzisiaj zaskoczył z rana. Nie składałem wymówienia, bo do końca umowy zostało mi jeszcze pół roku. I dwie propozycje ofert bez telefonu, bo takie mnie interesowały.
1) Nielimitowane na komórki + nielimitowane SMS-y i MMS-y + 2 GB za 59 zł. Niestety bez stacjonarnych w cenie. I uwaga - umowa na rok, czyli skrócenie o pół roku starej umowy.
2) 29,90 zł za 340 minut do wszystkich + nielimitowane w Plusie. Ale tutaj umowa na 18 miesięcy (12 miesięcy nowej umowy + 6 miesięcy starej).
W każdym przypadku odblokowanie nowych promocji pół roku przed zakończeniem oferty.
Ale jeszcze nie wiem czy skorzystam. Z jednej strony kusi to, że przez pół roku będę płacił o połowę niższy abonament (obecnie mam 250 minut za 59,90 zł). Z drugiej strony może warto zaczekać, bo pisaliście, że po wypowiedzenia za 29,90 zł dają nawet 1000 minut do wszystkich (umowa na rok). Chociaż nie wiem czy do tego tysiąca dodają nielimitowane w Plusie.
1) Nielimitowane na komórki + nielimitowane SMS-y i MMS-y + 2 GB za 59 zł. Niestety bez stacjonarnych w cenie. I uwaga - umowa na rok, czyli skrócenie o pół roku starej umowy.
2) 29,90 zł za 340 minut do wszystkich + nielimitowane w Plusie. Ale tutaj umowa na 18 miesięcy (12 miesięcy nowej umowy + 6 miesięcy starej).
W każdym przypadku odblokowanie nowych promocji pół roku przed zakończeniem oferty.
Ale jeszcze nie wiem czy skorzystam. Z jednej strony kusi to, że przez pół roku będę płacił o połowę niższy abonament (obecnie mam 250 minut za 59,90 zł). Z drugiej strony może warto zaczekać, bo pisaliście, że po wypowiedzenia za 29,90 zł dają nawet 1000 minut do wszystkich (umowa na rok). Chociaż nie wiem czy do tego tysiąca dodają nielimitowane w Plusie.

Podobno dodają. Oczywiście jest zawsze lepiej po wypowiedzeniu po końcu umowy. W Twoim przypadku wygląda to korzystnie, ale upewnij się, czy te warunki na pewno od teraz. W Orange musiałbyś dokończyć starą umowę na starych warunkach, a nowa weszłaby w życie po starej. Nie jestem pewny, jak jest w Plusie - koniecznie się upewnij!
jednak zaczekam na wypowiedzenie i ten 1 tys. minut 

Pani informowała mnie kilkakrotnie, że umowa zostałaby podpisana z dniem dzisiejszym (czyli okres 12-miesięczy lub 18-miesięczny liczyłby się od dzisiaj), a nowe warunki weszłyby w życie od pierwszego dnia rozliczeniowego.KA pisze:upewnij się, czy te warunki na pewno od teraz. W Orange musiałbyś dokończyć starą umowę na starych warunkach, a nowa weszłaby w życie po starej. Nie jestem pewny, jak jest w Plusie - koniecznie się upewnij!
U mnie nadal cisza. Zadzwoniłem do DUK i usłyszałem, że konsultant obsługujący moją sprawę będzie w pracy 30 stycznia (za 3 tygodnie!) w godzinach od 13 do 21. Postanowiłem próbować inną drogą ale wisiałem na telefonie dwa razy po 20 minut oczekując na połączenie z DUK i zrezygnowałem.
31 stycznia mija u mnie okres wypowiedzenia i nie mogę sobie pozwolić na zostanie bez internetu mobilnego przez kilka dni wobec tego muszę zrezygnować z Plusa i podpisać umowę gdzie indziej.
Jakość obsługi w Plus na ndst. Traktowanie klienta na ndst. Szkoda bo na samą jakość usługi nie ma co specjalnie narzekać.
31 stycznia mija u mnie okres wypowiedzenia i nie mogę sobie pozwolić na zostanie bez internetu mobilnego przez kilka dni wobec tego muszę zrezygnować z Plusa i podpisać umowę gdzie indziej.
Jakość obsługi w Plus na ndst. Traktowanie klienta na ndst. Szkoda bo na samą jakość usługi nie ma co specjalnie narzekać.
Sowolog,
popieram decyzje o zmianie sieci skoro przedłużenie umowy może "zablokować" jeden konsultant, zupełnie jakby to sieć robiła łaskę że bierze od klienta pieniądze i na nim zarabia, coś tu jest nie tak, klient powinien móc przedłużyć umowe,
do jakiej sieci planujesz odejść ?
popieram decyzje o zmianie sieci skoro przedłużenie umowy może "zablokować" jeden konsultant, zupełnie jakby to sieć robiła łaskę że bierze od klienta pieniądze i na nim zarabia, coś tu jest nie tak, klient powinien móc przedłużyć umowe,
do jakiej sieci planujesz odejść ?
Sprawdziłeś Play u siebie? Mam od ponad roku, u mnie sprawuje się (prawie) bez zarzutu. Głównie używany na Bielanach w Wa-wie, czasem pod Grodziskiem Maz. (gdzie o Orange lepiej zapomnieć), w wakacje nawet dawał oznaki życia na Mazurach, gdzie większość "jedzie" na T-m, bo z innymi kiepsko.
Jeśli są chwilowe problemy (b.rzadko), obsługa elegancko reaguje na zgłoszenia - dzwonią, pytają, próbują innych ustawień (naprawdę!), ale trzeba wypróbować u siebie, bo część ludzi mocno narzeka.
Jeśli są chwilowe problemy (b.rzadko), obsługa elegancko reaguje na zgłoszenia - dzwonią, pytają, próbują innych ustawień (naprawdę!), ale trzeba wypróbować u siebie, bo część ludzi mocno narzeka.
Dzwoniła Pani z Plusa z taką ofertą - telefon mam na firmę:
oferta bez telefonu, na 18 miesięcy,
cena 29 zł brutto - rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, stacjonarne 3 m-ce za free, potem 7 zł za miesiąc
internet pakiet 1 GB za 10 zł za miesiąc
oferta bez telefonu, na 18 miesięcy,
cena 29 zł brutto - rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, stacjonarne 3 m-ce za free, potem 7 zł za miesiąc
internet pakiet 1 GB za 10 zł za miesiąc
Takie coś można mieć bez umowy na 18 miesięcy (nju, mimimax itp).
A co do faktur: http://www.telepolis.pl/artykuly/bez-fa ... 3,659.html
A co do faktur: http://www.telepolis.pl/artykuly/bez-fa ... 3,659.html
Wiecie może czy w przypadku gdy dział DUK 2699 do mnie wydzwania 4 mc przed końcem mojej umowy i składa mi propozycje na ofertę z telefonem to cze mają oni możliwość negocjacji ceny samego telefonu? Przerabiał już ktoś negocjacje o konkretny model z ich oferty? Idzie coś ugrać czy gra nie warta świeczki?
Pytania do osób, które korzystały z oferty przedłużeniowej 1000 minut do wszystkich sieci + nielimitowane do wszystkich w Plusie za 29 zł i mają wgląd do regulaminu promocji:
1) Czy minuty z pakietu "1000" minut są wymienne na SMS/MMS?
2) Zobowiązanie jest na 12 miesięcy, ale czy po tym okresie rabat nadal obowiązuje (bez zobowiązania) czy znów trzeba walczyć o rabaty? Pytam, bo w niektórych promocjach spotkałem się z zapisem, że jakiś tam rabat lub pakiet dodatkowy obowiązuje przez "cały okres świadczenia usługi". Taki zapis byłby fajny, bo po okresie 12 miesięcy warunki promocji pozostałby bez zmian, a klient nie musiałby "na siłę" korzystać z nowej oferty.
1) Czy minuty z pakietu "1000" minut są wymienne na SMS/MMS?
2) Zobowiązanie jest na 12 miesięcy, ale czy po tym okresie rabat nadal obowiązuje (bez zobowiązania) czy znów trzeba walczyć o rabaty? Pytam, bo w niektórych promocjach spotkałem się z zapisem, że jakiś tam rabat lub pakiet dodatkowy obowiązuje przez "cały okres świadczenia usługi". Taki zapis byłby fajny, bo po okresie 12 miesięcy warunki promocji pozostałby bez zmian, a klient nie musiałby "na siłę" korzystać z nowej oferty.
rabat obowiązuje tylko przez ten czas na który jest umowa,jak dadzą na 12 miesięcy to od 13 miesiąca rachunek się powiększa do normalnej ceny 100% i jeśli chcesz zostać w Plusie to tak na miesiąc,dwa tygodnie,trzy wcześniej działaj żeby znowu zaproponowali rabaty czyli wiadomo,wypowiedzenie i dalej oferta,akceptwcja,itd