• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 51 z 187
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 187

 #687169  autor: ciekawy
 02 sty 2014, 16:07
darq87,

takie numery na kolege działają w Plusie,że dają bez wypowiedzenia -50% ?

 #687176  autor: Sowolog
 02 sty 2014, 16:33
Ja akurat wypowiedzenie złożyłem. Jeżeli nie otrzymam 50% przechodzę do Play.

 #687182  autor: ciekawy
 02 sty 2014, 16:52
Sowolog,

powinni teraz dać -50% na tylko sim, przypuszczam, że raczej nic się nie zmieniło od nowego roku w tym temacie,

zwracaj uwagę że tylko DUK Dział Utrzymania Klienta może dać najleosze warunki, unikaj BOK gdyby chcieli dać normalne warunki dziwiąc się co możesz chcieć lepszego skoro sam zasięg powinien wystarczyć,

DUK powinien dzwonić,możesz też sam zadzwonić pod ten ich numer chyba 2699, nawet jeśli nie połączy to powinni oddzwonić

 #687184  autor: Sowolog
 02 sty 2014, 16:56
Rozmawiałem z DUK. Zarówno w salonie podczas składania wypowiedzenia jak i później i jedyne co mi zaoferowano to 30% od standardowj ceny i umowa na 12 miesięcy (tylko SIM). Od ostatniego kontaktu minęły już ok 2 tygodnie więc raczej nie spodziewam się już lepszej oferty.

 #687186  autor: darq87
 02 sty 2014, 17:03
ciekawy pisze:darq87,

takie numery na kolege działają w Plusie,że dają bez wypowiedzenia -50% ?


Wiesz co nie testowałem tego "na kolegę" - niemniej warto spróbować wzsytkiego co się da :) Jeden znajomy co w Tmobile kiedyś wypwoiedział umowę na abo telefoniczny też dostał jakies troche lepsze warunki ale go nie uradowały. Wiec przeczekał do ostatniego dnia Wziął za tela dzwoni do Tmobile i mowi ze zostanie jesli mu Iphone dadza za grosze - i o dziwo sobie wytargował (ale to było ze 2 lata temu). Kto nie ryzykuje nie wygrywa :)

 #687187  autor: ciekawy
 02 sty 2014, 17:06
Sowolog,

dlatego zaoferowali -30% bo wypowiedzenia nie było w systemie, najszybciej na drugi dzień rozmawiaj z DUK albo w Salonie po wcześniejszym upewnieniu się czy mają w systemie wypowiedzenie i czy wyznaczyli date deaktywacji numeru, wtedy możesz liczyć na lepszą oferte jak widzą,że nie żartujesz i naprawde chcesz odejść

 #688498  autor: muza_tv
 07 sty 2014, 08:46
A mnie Plus dzisiaj zaskoczył z rana. Nie składałem wymówienia, bo do końca umowy zostało mi jeszcze pół roku. I dwie propozycje ofert bez telefonu, bo takie mnie interesowały.

1) Nielimitowane na komórki + nielimitowane SMS-y i MMS-y + 2 GB za 59 zł. Niestety bez stacjonarnych w cenie. I uwaga - umowa na rok, czyli skrócenie o pół roku starej umowy.

2) 29,90 zł za 340 minut do wszystkich + nielimitowane w Plusie. Ale tutaj umowa na 18 miesięcy (12 miesięcy nowej umowy + 6 miesięcy starej).

W każdym przypadku odblokowanie nowych promocji pół roku przed zakończeniem oferty.

Ale jeszcze nie wiem czy skorzystam. Z jednej strony kusi to, że przez pół roku będę płacił o połowę niższy abonament (obecnie mam 250 minut za 59,90 zł). Z drugiej strony może warto zaczekać, bo pisaliście, że po wypowiedzenia za 29,90 zł dają nawet 1000 minut do wszystkich (umowa na rok). Chociaż nie wiem czy do tego tysiąca dodają nielimitowane w Plusie. :P

 #688500  autor: KA
 07 sty 2014, 09:32
Podobno dodają. Oczywiście jest zawsze lepiej po wypowiedzeniu po końcu umowy. W Twoim przypadku wygląda to korzystnie, ale upewnij się, czy te warunki na pewno od teraz. W Orange musiałbyś dokończyć starą umowę na starych warunkach, a nowa weszłaby w życie po starej. Nie jestem pewny, jak jest w Plusie - koniecznie się upewnij!

 #688522  autor: ciekawy
 07 sty 2014, 11:36
złóż wypowiedzenie,jak zadzwonią to powiedz,że chcesz 1 000 minut i powinni wiedzieć o jaką oferte chodzi

 #688573  autor: muza_tv
 07 sty 2014, 14:57
jednak zaczekam na wypowiedzenie i ten 1 tys. minut :D
KA pisze:upewnij się, czy te warunki na pewno od teraz. W Orange musiałbyś dokończyć starą umowę na starych warunkach, a nowa weszłaby w życie po starej. Nie jestem pewny, jak jest w Plusie - koniecznie się upewnij!
Pani informowała mnie kilkakrotnie, że umowa zostałaby podpisana z dniem dzisiejszym (czyli okres 12-miesięczy lub 18-miesięczny liczyłby się od dzisiaj), a nowe warunki weszłyby w życie od pierwszego dnia rozliczeniowego.

 #688583  autor: Sowolog
 07 sty 2014, 15:31
U mnie nadal cisza. Zadzwoniłem do DUK i usłyszałem, że konsultant obsługujący moją sprawę będzie w pracy 30 stycznia (za 3 tygodnie!) w godzinach od 13 do 21. Postanowiłem próbować inną drogą ale wisiałem na telefonie dwa razy po 20 minut oczekując na połączenie z DUK i zrezygnowałem.
31 stycznia mija u mnie okres wypowiedzenia i nie mogę sobie pozwolić na zostanie bez internetu mobilnego przez kilka dni wobec tego muszę zrezygnować z Plusa i podpisać umowę gdzie indziej.
Jakość obsługi w Plus na ndst. Traktowanie klienta na ndst. Szkoda bo na samą jakość usługi nie ma co specjalnie narzekać.

 #688584  autor: ciekawy
 07 sty 2014, 15:47
Sowolog,

popieram decyzje o zmianie sieci skoro przedłużenie umowy może "zablokować" jeden konsultant, zupełnie jakby to sieć robiła łaskę że bierze od klienta pieniądze i na nim zarabia, coś tu jest nie tak, klient powinien móc przedłużyć umowe,

do jakiej sieci planujesz odejść ?

 #688625  autor: Sowolog
 07 sty 2014, 18:19
Na 70% Play LTE. Zastanawiam się też nad Orange ale minusem jest umowa na 2 lata.

 #688658  autor: KA
 07 sty 2014, 20:22
Sprawdziłeś Play u siebie? Mam od ponad roku, u mnie sprawuje się (prawie) bez zarzutu. Głównie używany na Bielanach w Wa-wie, czasem pod Grodziskiem Maz. (gdzie o Orange lepiej zapomnieć), w wakacje nawet dawał oznaki życia na Mazurach, gdzie większość "jedzie" na T-m, bo z innymi kiepsko.
Jeśli są chwilowe problemy (b.rzadko), obsługa elegancko reaguje na zgłoszenia - dzwonią, pytają, próbują innych ustawień (naprawdę!), ale trzeba wypróbować u siebie, bo część ludzi mocno narzeka.

 #688666  autor: Sowolog
 07 sty 2014, 20:50
Działa z pełną prędkością dla danego typu abonamentu (15Mb/s).
 #688760  autor: dominosek
 08 sty 2014, 11:54
Dzwoniła Pani z Plusa z taką ofertą - telefon mam na firmę:

oferta bez telefonu, na 18 miesięcy,

cena 29 zł brutto - rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych, stacjonarne 3 m-ce za free, potem 7 zł za miesiąc

internet pakiet 1 GB za 10 zł za miesiąc

 #688785  autor: sztygar
 08 sty 2014, 14:12
Wiecie może czy w przypadku gdy dział DUK 2699 do mnie wydzwania 4 mc przed końcem mojej umowy i składa mi propozycje na ofertę z telefonem to cze mają oni możliwość negocjacji ceny samego telefonu? Przerabiał już ktoś negocjacje o konkretny model z ich oferty? Idzie coś ugrać czy gra nie warta świeczki?

 #688951  autor: muza_tv
 08 sty 2014, 23:08
Pytania do osób, które korzystały z oferty przedłużeniowej 1000 minut do wszystkich sieci + nielimitowane do wszystkich w Plusie za 29 zł i mają wgląd do regulaminu promocji:

1) Czy minuty z pakietu "1000" minut są wymienne na SMS/MMS?

2) Zobowiązanie jest na 12 miesięcy, ale czy po tym okresie rabat nadal obowiązuje (bez zobowiązania) czy znów trzeba walczyć o rabaty? Pytam, bo w niektórych promocjach spotkałem się z zapisem, że jakiś tam rabat lub pakiet dodatkowy obowiązuje przez "cały okres świadczenia usługi". Taki zapis byłby fajny, bo po okresie 12 miesięcy warunki promocji pozostałby bez zmian, a klient nie musiałby "na siłę" korzystać z nowej oferty.

 #689389  autor: ciekawy
 10 sty 2014, 17:36
rabat obowiązuje tylko przez ten czas na który jest umowa,jak dadzą na 12 miesięcy to od 13 miesiąca rachunek się powiększa do normalnej ceny 100% i jeśli chcesz zostać w Plusie to tak na miesiąc,dwa tygodnie,trzy wcześniej działaj żeby znowu zaproponowali rabaty czyli wiadomo,wypowiedzenie i dalej oferta,akceptwcja,itd
  • Strona 51 z 187
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 187
  • 1
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 187