• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 6 z 14
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14

 #683651  autor: vulgary
 17 gru 2013, 20:45
właśnie zauważyłem zasilenie 200, czekam jeszcze na 100.
Myślę, że dopiero intensywna kampamia meilowo-telefoniczna rozruszała molocha.

 #683685  autor: selko
 17 gru 2013, 22:33
zielony71 pisze:Klimasz - szkoda dyskutować z kimś, kto wierzy, że na pisma z UKE, urzędu skarbowego i kancelarii Premiera odpowiada ten sam konsultant, który rozpatruje reklamacje klienta detalicznego.

Ale to na marginesie, bo UWAGA ....... nastąpił cud!!!!........właśnie dziś......... 300 zł pojawiło się na moim koncie w Grouponie!!!! Tadam!!!! :-)

Czego i Wam życzę:-)
wow co za radosc nie zapomninaj ze tu nie chodzi juz o te 300 zl musisz to wyjasnic

Orange CC Lublin

 #683790  autor: darbogus
 18 gru 2013, 14:37
I edycja Citeam. 15.11 - podpisanie umowy. Do dziś nic nie przyszło. Zgłoszenie do sklepu orange - brak odpowiedzi. Podczas rozmowy - bardzo niemiła pani. 11.12 - zgłoszenie reklamacji. Cisza.

Darek

 #683946  autor: Egzo
 19 gru 2013, 11:40
Orange stanęło na wysokości zadania i bon podarunkowy o wartości 200zł dotarł wczoraj do mnie. A żeby było ciekawiej dziś w nocy około 1.00 na @ dotarł kod zdejmujący simlocka :). Pozdrawiam Orange :)

 #683948  autor: klimasz
 19 gru 2013, 11:52
Czekamy z niecierpliwością na wyjaśnienia Orange Eksperta......

 #683949  autor: Lukaszek78
 19 gru 2013, 12:05
Mi bon przyszedl wczoraj zamowienie bylo 28 listopada

Było: Motorola E365, Sony Ericsson K310i, Nokia 6020, Nokia N73 ME,LG GT 500
Jest:Sony Ericsson Xperia arc S,LG G2

 #683955  autor: klimasz
 19 gru 2013, 12:31
Lukaszek78 pisze:Mi bon przyszedl wczoraj zamowienie bylo 28 listopada
Bon? Czyli II edycja promocji? Z I edycji kart nie dostał nikt...

 #683963  autor: arturaro
 19 gru 2013, 13:32
klimasz pisze: Z I edycji kart nie dostał nikt...
Zaczyna mnie ta cała sytuacja denerwować...
Może trzeba napisać do Orange petycję, żeby przy okazji organizowania promocji, informowali z jakiej jej części się wywiążą a na co nie ma co liczyć?
Druga sprawa to totalne olewanie kierowanej do tego operatora korespondencji. Po co podają skrzynki mailowe do kontaktu czy jakieś formularze reklamacyjne, jak i tak nie raczą odpowiadać? Chociaż nie...dostałem zwrotnie nr zgłoszenia i informację, że na ogół w ciągu 14 dni realizują takie zgłoszenie...czyli mam rozumieć, że to jakaś ich średnia jest i równie dobrze mogę za rok dostać odpowiedź?

A jak czytałem jaki to denny jest operator to nie chciałem wierzyć...

Orange Ekspert też jakoś się w tym temacie nie udziela...

 #683968  autor: zielony71
 19 gru 2013, 14:02
Ja bym sie na Waszym miejscu cieszyl, ze nie ma odpowidzi na reklamacje, bo brak odpowiedzi w ciagu 30 dni = uznanie reklamacji.

 #683971  autor: arturaro
 19 gru 2013, 14:11
Tylko ciekaw jestem, czy orange będzie na tyle złośliwe, że po tych 30 dniach i uznaniu reklamacji, przyśle nam te karty...ważne do końca tego roku.

 #683972  autor: klimasz
 19 gru 2013, 14:15
Śmiem twierdzić, że jest to oszustwo i Orange takowych kart nie posiada. Inaczej nie umiem sobie tego wytłumaczyć. Mało tego kupony 200zł z drugiej edycji ludzie otrzymują, dlaczego zatem nie ma kart przedpłaconych?

 #684001  autor: rozjazd
 19 gru 2013, 16:39
dobra zakładając że nie posiadają kart ewentualnie wyrobienie trwa to jakiś czas. To co za problem wysłać bony różnica tylko że nie można mieć żywej gotówki.

 #684007  autor: klimasz
 19 gru 2013, 17:15
No właśnie nie wiem, bony też rozwiązałyby problem, ale widać ktoś tego nie chce.

 #684029  autor: arturaro
 19 gru 2013, 18:26
W sumie bony może i też nie byłyby złe ale mam wrażenie, że orange zachowuje się jak małe dziecko. Nie ma odwagi przyznać się do błędu i woli schować się do szafy, o czym świadczy brak jakiejkolwiek odpowiedzi z ich strony. Może liczą, że jakoś się po kościach rozejdzie albo uda im się winę na kogoś innego zrzucić. Autora tego tematu tez jakoś na początku zwodzili, próbowali jego obwiniać itp a w końcu bez słowa wyjaśnienia oddali co należne.

 #684066  autor: selko
 19 gru 2013, 20:06
zielony71 pisze:Ja bym sie na Waszym miejscu cieszyl, ze nie ma odpowidzi na reklamacje, bo brak odpowiedzi w ciagu 30 dni = uznanie reklamacji.
To nie jest reklamacja usługi telekomunikacyjnej okres 30 dni nie obowiazuje nie wypisuj głupot.

Orange CC Lublin

 #684075  autor: zielony71
 19 gru 2013, 20:43
selko pisze:
zielony71 pisze:Ja bym sie na Waszym miejscu cieszyl, ze nie ma odpowidzi na reklamacje, bo brak odpowiedzi w ciagu 30 dni = uznanie reklamacji.
To nie jest reklamacja usługi telekomunikacyjnej okres 30 dni nie obowiazuje nie wypisuj głupot.
No skoro tak, to jeszcze lepiej bo obowiazuje standardowy termin na odpowiedz czyli 14 dni. Wypowiadasz sie w tej sprawie oficjalnie w imieniu operatora czy tylko puszczasz baki pod nosem?

 #684236  autor: darbogus
 20 gru 2013, 13:54
Zakup bonu na -30% abonamentu oraz kartę 200 zł to mój pierwszy zakup grupowy. Zraziłem się jednak do tej formy. Jeżeli taka firma jak Orange pozwala sobie na manipulacje w ofercie (bo chyba inaczej tego nazwać nie można), to co dopiero mniejsze podmioty.

Podsumowując - od samego początku czułem, że nic z tego nie będzie. Długi termin na wysłanie karty i czas jej ważności sprawiały, że miałem podejrzenia. Niemniej jednak skorzystałem z oferty i czuję się oszukany.

Zrobiłem wszystko, co było w regulaminie. Karty nie otrzymałem. Na korespondencję do sklepu Orange nie ma odzewu. Na reklamację w BOK również. Aż szkoda mi dzwonić, bo pewnie usłyszę jakąś standardową odpowiedź - trzeba czekać na odpowiedź i brak szczegółów.

Po licznych postach wnioskuję, że to jednak nie tylko mój problem.

Darek

 #684946  autor: rozjazd
 23 gru 2013, 14:11
no dobra panowie trzeba coś działać bo czas leci może temat podrzucić gazeta.pl oni lubią tanią sensacje duża firma robi ludzi w konia. Temat na święta jak ulał.

 #684969  autor: arturaro
 23 gru 2013, 15:28
Ja jestem za tym żeby dymu narobić. Co prawda u mnie aktywacja numeru była 28.11 więc teoretycznie do 28 grudnia mają czas, ale sam fakt, że nie raczą odpowiedzieć na jakąkolwiek korespondencję, aż się prosi żeby to nagłośnić.

 #684987  autor: Lukaszek78
 23 gru 2013, 16:21
Ja tam swoj bon otrzymalem zamowienie bylo 28 listopada a bon przyszedl 18 grudnia..

Było: Motorola E365, Sony Ericsson K310i, Nokia 6020, Nokia N73 ME,LG GT 500
Jest:Sony Ericsson Xperia arc S,LG G2
  • Strona 6 z 14
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 14