Użytkownik
Ranga
Konto oficjalne
Posty
895
Rejestracja
31 maja 2012, 15:11
Lokalizacja
Warszawa
Napisz do nas na Pomoc Orange. Opisz dokładnie sprawę. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Link do formularza znajdziesz tutaj http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243zielony71 pisze:Reklamację składałem na [email protected] W 29 dniu rozpatrywania reklamacji przysłali takiego maila: "Witam,Orange Ekspert pisze:Posiadasz numer zgłoszenia? W jaki sposób zgłaszałeś reklamację?zielony71 pisze:U mnie rozpatrywanie reklamacji trwa od 10 wrzesnia, wiec tez juz ponad 30 dni.
Pozdrawiam
Tomek
W związku z tym, iż nie udało mi się skontaktować z Panem telefonicznie
bardzo proszę o nadesłanie, w formie odpowiedzi na maila z zachowaniem
poprzedniej korespondencji, następujących danych:
- numer telefonu kontakowego,
- numer złożonego zamówienia przez stronę internetową,
- numer presel.
Pozwolą one na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi na przesłane
pytanie drogą poczty elektronicznej..."
A potem cisza.
P.S. Nie posiadam numeru zgłoszenia, bo wasz bok nie ma zwyczju przesyłać potwierdzenia z numerem zgłoszenia. Nawet w odpowiedziach nie podają tego numeru. Ścisła tajemnica;-)
P.S. 2. Nie mam też numeru zamówienia, bo właśnie w tym rzecz, że zamówienia nie udało mi się złożyć.
Napisalem. Tradycyjnie zadnego numeru zgloszenia nie otrzymalem:-(Orange Ekspert pisze:Napisz do nas na Pomoc Orange. Opisz dokładnie sprawę. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zgłoszenie. Link do formularza znajdziesz tutaj http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243zielony71 pisze:Reklamację składałem na [email protected] W 29 dniu rozpatrywania reklamacji przysłali takiego maila: "Witam,Orange Ekspert pisze: Posiadasz numer zgłoszenia? W jaki sposób zgłaszałeś reklamację?
Pozdrawiam
Tomek
W związku z tym, iż nie udało mi się skontaktować z Panem telefonicznie
bardzo proszę o nadesłanie, w formie odpowiedzi na maila z zachowaniem
poprzedniej korespondencji, następujących danych:
- numer telefonu kontakowego,
- numer złożonego zamówienia przez stronę internetową,
- numer presel.
Pozwolą one na weryfikację informacji i udzielenie odpowiedzi na przesłane
pytanie drogą poczty elektronicznej..."
A potem cisza.
P.S. Nie posiadam numeru zgłoszenia, bo wasz bok nie ma zwyczju przesyłać potwierdzenia z numerem zgłoszenia. Nawet w odpowiedziach nie podają tego numeru. Ścisła tajemnica;-)
P.S. 2. Nie mam też numeru zamówienia, bo właśnie w tym rzecz, że zamówienia nie udało mi się złożyć.
Pozdrawiam
Tomek
Cieszymy się, że udało się wyjaśnić sprawę.slaver pisze:Bon doszedł dzisiaj z lekkim opóźnieniem dziękuje za załatwienie sprawy pozdrawiam
Skontaktuj się z nami korzystając z formularza Orange Pomoc dostępnego na naszym fanpage'u na Facebooku. Przyjrzymy się sprawie i postaramy się pomóc.mini21 pisze:To u Ciebie i tak lekko - mnie na razie umowa z Orange ma kosztować 850 zł!