• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #614057  autor: peter1221
 15 lut 2013, 21:00
Witam wszystkich...
Mój problem polega na takiej oto sprawie...
Czy można zrezygnować z nowej umowy która została zaoferowana przez telefon? Telefon z abonamentem zaproponowano mojemu ojcu( sam nie wiem czemu się zgodził. Widocznie nie zrozumiał dokładnie oferty) Po jakimś czasie przyszedł telefon z abonamentem i nową kartą. Jest to zbędne gdyż on już ma telefon w innym abonamencie. Jak by wyglądała ta sprawa? Czy istnieje taka możliwość? Nie byłem jeszcze w salonie T-mobile bo wiem ze panny tam mogą być mało ogarnięte.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2013, 17:51 przez peter1221, łącznie zmieniany 1 raz.

 #614070  autor: st.konsultant
 15 lut 2013, 21:21
Jeżeli umowa jest na osobę prywatną to można odstąpić od umowy w ciągu 10 dni.
Ze strony TM

"Zawartość przesyłek wraz z dokumentami należy przesłać na adres:
Magazyn Centralny PTC; 05-850 Ołtarzew; ul. Poznańska 251 "Zespół Zwrotów". Zwrot odbywa się na koszt Klienta. Warunkiem przyjęcia zwrotu elementów związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych (w tym karty SIM) jest:
a) poprawne wypełnienie formularza zwrotu dostarczanego razem z przesyłką oraz dostarczenie kompletnej przesyłki na adres Magazyn Centralny PTC; 05-850 Ołtarzew; ul. Poznańska 251; "Zespół Zwrotów"
b) fakt, że karta SIM nie zalogowała się do sieci T-Mobile (w tym nie nosi śladów użytkowania).
c) dostarczenie kompletnej przesyłki, w oryginalnym opakowaniu na adres wskazany przez Operatora.
d) przesłanie oryginałów wszystkich otrzymanych wraz z przesyłką dokumentów.
Ponadto zwracany towar, aby został przyjęty przez Operatora powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Oryginalne opakowanie towaru nie spełnia niniejszego wymogu.
W przypadku zwrotu przez Klienta towaru o jednostkowej wartości brutto przekraczającej kwotę 500 zł, towar musi być zwrócony za pośrednictwem jednej z następujących firm gwarantujących bezpieczeństwo przesyłki: Masterlink, Stolica, DHL (Servisco), UPS, Pocztex, GLS (Szybka Paczka). Przesyłki nadane za pośrednictwem innej firmy nie będą odbierane przez Operatora."

 #673356  autor: peter1221
 08 lis 2013, 17:10
Witam ponownie. Wracam do tematu dziwnej umowy z t-mobile. Podpisanie umowy nastąpiło z dniem 08-02-2013, wygasa w dniu 20-03-2017!!!!!!! umowa na 4 lata. Taryfa Rodzina 20.
Czy ktoś może mi wytłumaczyć czemu rachunki zostały wystawiane przez 6 miesięcy od dnia 25.02.2013 na rożne kwoty brutto od 100 do 0.69 zł lecz do zapłaty 0zł( tak wynika ze strony t-mobile) w dniu 25.09.2013 wystawiona została faktura na kwotę 67,85 ( abonament 25,94 + i tu zagadka ... "wyrównanie Rodzina 20 za 02.09.2013-24.09.2013" 19,25) w rachunku z ostatniego miesiąca tego wyrównania nie było. Bardzo proszę o opowiedz czy można jakaś tą umowę zerwać i wytłumaczyć czemu są takie rachunki gdyż Pani z salonu t-mobile powiedziała ze takie są umowy zawierane przez telefon. Czyli nic się nie dowiedziałem.

 #673545  autor: kokos-
 09 lis 2013, 16:55
A dostałeś jakis sprzet , telefon? czy tylko umowa na sim?

 #673567  autor: marcin1980
 09 lis 2013, 19:04
Nie łaź do saonu bo oni sami nie wiedzą co sie dzieje w firmie to tylko strata czasu. Pisz reklamacje do BOK opisz dokładnie sytuacje, reklamacje są rozpatrywane do 30 dni roboczych i na jednej reklamacji na pewno się nie zakończy.
Druga i kolejna jak będziesz pisać to odnoś sie zawsze do nr. reklamacji wstecznych i pisz tak długo aż wkońcu ktos odpowiedzialny odpowie ci na wszystko i sprawa zakończy się jakoś normalnie, ale nie licz na wiele bo z nimi nie wygrasz

Uśmiechnij się szkoda życia na głupoty

 #673583  autor: MARCINXX
 09 lis 2013, 20:45
Ja wam z kolei opowiem moją historie. Przeniosłem numer do T z innej sieci niemal rok temu. Zamiast 24 mies umowy dowalili mi 31! Zgodnie z prawem telekomunikacyjnym i dyrektywami umowa nie może być dłuższa niż 24 mies. Pisałem do nich, prosiłem o zmianę (skrócenie umowy) a oni nie. Noto wk****** się i napisałem do uke! i UOKiK:) Wysąłałem skany dokumentów. Powiem krótko: dostałem informacje,niebawem otrzymam pismo że umowa została skrócona. Więc można. Zgłoś sprawę aby do odpowiedniego organu. Ja więcej do tej sieci nie wrócę nie pozwolę się dmuchać.