• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #673176  autor: toudigizmo2
 07 lis 2013, 18:12
Witam. Mam małe pytanie dotyczące rozwiązania umowy z T-Mobile. Ile czasu po podpisaniu umowy o przedłużenie oferty mam na rozwiązanie tej umowy lub zmianę jej warunków. Jest to bezpłatne? Jaki mam na to okres czasu i czy jest to w ogóle możliwe? Dziękuje i pozdrawiam.

 #673177  autor: ja.michal
 07 lis 2013, 18:15
Jeśli umowa była zawarta poza lokalem przedsiębiorcy (strona www, infolinia, akwizycja) to masz 10 dni na wypowiedzenie umowy bez podawania przyczyny i bez konsekwencji w postaci zapłaty kar umownych.
Jeśli umowa została zawarta w lokalu przedsiębiorcy (punkt operatora, salon firmowy, punkt partnerski operatora) to niestety nie ma możliwości zerwania umowy bez ponoszenia kosztów związanych z przedterminowym odstąpieniem od umowy.

 #673199  autor: toudigizmo2
 07 lis 2013, 19:14
Jakiej wysokości może to być kara? bo dokładnie to chodzi o zmianę warunków umowy a nie jej całkowite rozwiązanie.

 #673206  autor: ja.michal
 07 lis 2013, 19:46
Powinieneś mieć to na umowie napisane (kara umowa, przyznana ulga, itp).
W jaki sposób chcesz zmienić umowę?

 #673215  autor: toudigizmo2
 07 lis 2013, 20:10
Wysokość abo taka sama tylko wymiana telefonu na inny model. Może to głupie pytania ale jestem zielony w tym temacie.

 #673220  autor: ja.michal
 07 lis 2013, 21:04
Raczej nie przejdzie. W praktyce zakup telefonu to oddzielna umowa (kupna), a dzięki umowie na usługę (abonament) można zakupić telefon po preferencyjnych warunkach.
Wymiana na zasadzie "nie podoba mi się" najprawdopodobniej się nie uda.
Najlepiej skontaktuj się w tej sprawie z T-Mobile.