Witam, 19 czerwca br. mojej mamie wygasła umowa z Play. Problem w tym, że mama mieszka na stałe za granicą i z telefonu nie korzysta. Mimo, to płaciła wszystkie rachunki co miesiąc, a w zasadzie, sam abonament 29zł. Po wygaśnięciu 3 letniego okresu umowy, Play jednak przedłużył ją automatycznie, bo mama nie wiedziała, że musi ją sama wymówić, nawet mimo, tego, że umowa kończy się 19 czerwca.
Chciałbym się dowiedzieć jak można tę umowę rozwiązać, czy mogę rozwiązać ją za mamę, bo ona nie ma możliwości przyjechać do Polski, a już szczególnie tylko po to, aby pójść do salonu Playa. Czy jest to możliwe, żebym rozwiązał umowę w jej imieniu? I czy będę musiał zapłacić za zerwanie umowy?
Pozdrawiam.
Chciałbym się dowiedzieć jak można tę umowę rozwiązać, czy mogę rozwiązać ją za mamę, bo ona nie ma możliwości przyjechać do Polski, a już szczególnie tylko po to, aby pójść do salonu Playa. Czy jest to możliwe, żebym rozwiązał umowę w jej imieniu? I czy będę musiał zapłacić za zerwanie umowy?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 15 wrz 2012, 19:48 przez toto22, łącznie zmieniany 1 raz.