• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #572335  autor: Kaspar
 04 sie 2012, 09:55
Witam,
Od 3 miesięcy walczę z Orange ponieważ 13 miesiecy temu podpisałem umowę na 24 miesiące o świadczenie usług i ktoś wprowadzając do systemu wpisał ze na 30 miesięcy i do tej pory nikt mi nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego tak się stało w piśmie reklamacyjnym jakie wysłałem po dokładnych 30 dniach dostałem odpowiedz że posiadają umowę podpisaną przezemnie na 30 miesięcy i załączyli nawet skan tej umowy gdzie jest jak byk napisane że umowa zawarta na okres 24 miesięcy, tak sie zastanawiam czy zatrudniają tam ludzi umiących czytać chociaż w podstawowym stopniu liczne telefony do BOK też nie odnoszą skutku.
Teraz takie moje pytanie czy mogę zerwać umowę z winy operatora powód niedotrzymanie warunków umowy???
proszę o pomoc!!!
Ostatnio zmieniony 05 sie 2012, 13:17 przez Kaspar, łącznie zmieniany 1 raz.

 #572367  autor: Vieslav
 04 sie 2012, 11:17
Niestety, ale muszę cię zmartwić - nie umieją czytać. Podpisałeś umowę na 24 miesiące, skoro na skanie to widnieje a ty podpisałeś to tak jest. Na 30 miesięcy się nie zgadzałeś. Czy próbowałeś załatwić sprawę w salonie? Szczerze mówiąc to daj sobie spokój z wysyłaniem kolejnych reklamacji - BOK zapewne i tak tego nie czyta (wiem po sobie) i na wszystko mają gotowy szablon. Trzeba uderzyć gdzieś wyżej, tylko nie wiem czy do rzecznika praw konsumenta czy to uke.

 #572399  autor: Kaspar
 04 sie 2012, 14:14
Byłem w salonie i nic ogólnie telefon był brany przez przedstawiciela przyjechał do mnie do firmy i głupi dałem się namówić ale człowiek się uczy całe życie i w salonie teraz mówią że oni nic nie mogą zrobić żebym sprawę załatwiał przez BOK a tam każda moja odpowiedz to kolejne 30 dni na rozpatrzenie hehehe i sprawa będzie się toczyła z miesiąca na miesiąc.

 #572407  autor: Orfi
 04 sie 2012, 14:49
Musisz udac się do Salonu Firmowego Orange, nie do punktu i tam odkręcisz sprawę.

Orfi

 #572448  autor: Marens
 04 sie 2012, 17:05
Calm7 pisze:PS. A to, że BOK traktuje Nas jak debilów, to już inna, smutna historia...
Ostatnio jak dzwoniłem coś załatwić do Orange to babka szeptem do drugiej "skąd ja o tym mam wiedzieć", załamałem się. Nie wiem nawet czy przypadkiem BOK Play nie ewoluowało nad BOK Orange.

 #572457  autor: kamil1221
 04 sie 2012, 18:43
Orfi pisze:Musisz udac się do Salonu Firmowego Orange, nie do punktu i tam odkręcisz sprawę.
Jaki ma związek w którym to salonie będziesz zgłaszać reklamacje ? Podpowiem - nie ma żadnego. W salonie partnerskim i "firmowym" możesz zgłosić reklamacje - nikt od ręki ci tego nie załatwi (nie te kompetencje).

Salonów firmowych PTK jest kilka, może maksymalnie z 20. Reszta "firmówek" to franczyzy.

 #572474  autor: Orange Ekspert
 04 sie 2012, 20:03
@Kaspar: Chętnie pomogę w wyjaśnieniu opisanej przez Ciebie sprawy. W tym celu zachęcam do kontaktu przez formularz, który znajdziesz na naszym profilu na Facebooku https://www.facebook.com/orangepolska/a ... 9028851067 Prześlij w załączniku kopię umowy, którą posiadasz. Postaram Ci się pomóc. W treści zgłoszenia podaj również link do tego wątku.

Pozdrawiam
Tomek
Ostatnio zmieniony 04 sie 2012, 20:06 przez Orange Ekspert, łącznie zmieniany 1 raz.

 #572475  autor: ManiacGSM
 04 sie 2012, 20:04
Jeździj od salonu do salonu ,może trafisz na kogoś rozgarniętego -choć to niestety chore ,próbuj też może złożyć jakieś pismo do rzecznika Orange.

PLUSH na Kartę x1. Virgin Mobile x1, Orange FREE x1, PLAY MIX x1.
iP 5s, NOKIA C7, HUAWEI Y5, BB 9810, NOKIA 2610.
 #572477  autor: ciekawy
 04 sie 2012, 20:09
Kaspar pisze:Witam,
Od 3 miesięcy walczę z Orange ponieważ 13 miesiecy temu podpisałem umowę na 24 miesiące o świadczenie usług i ktoś wprowadzając do systemu wpisał ze na 30 miesięcy i do tej pory nikt mi nie jest w stanie wyjaśnić dlaczego tak się stało w piśmie reklamacyjnym jakie wysłałem po dokładnych 30 dniach dostałem odpowiedz że posiadają umowę podpisaną przezemnie na 30 miesięcy i załączyli nawet skan tej umowy gdzie jest jak byk napisane że umowa zawarta na okres 24 miesięcy, tak sie zastanawiam czy zatrudniają tam ludzi umiących czytać chociaż w podstawowym stopniu liczne telefony do BOK też nie odnoszą skutku.
Teraz takie moje pytanie czy mogę zerwać umowę z winy operatora powód niedotrzymanie warunków umowy???
proszę o pomoc!!!
Jeśli masz dowód w postaci umowy na której masz 24 miesiące to zrób kopie i wyślij np. skan do Rzecznika sieci Orange jeśli gdzieś jest mail podany.

Rzecznik Praw Konsumenta może pomóc.

UKE.

Jeśli do końca umowy masz dużo czasu to poczekaj co odpowie każda Instytucja zaczynając od Rzecznika Orange, odpowiedź nie powinna trwać dłużej niż miesiąc.

Jeśli chcesz, żeby było szybciej to zgłoś to do tych trzech instytucji dając każdej instytucji kopie umowy z poświadczeniem przez ciebie, że poświadczasz zgodność z oryginałem albo kopie notarialną, jest traktowana tak jak oryginał, tylko musiałbyś zrobić 3 takie kopie, u każdego notariusza od ręki, opłata za jedną kopie to kilkanaście złotych, chyba, że notariusz ceni się wyżej.

Jak sprawa się wyjaśni proponuje napisać skargę na Pracownika/Pracownice punktu Orange prosto do Rzecznika sieci Orange wysyłając skan skargi na maila i na adres sieci Orange poleconym za potwierdzeniem odbioru - zwrotnym.