• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #566361  autor: Hunt
 08 lip 2012, 21:48
czy jest w Plusie jakas specjalna oferta w biznesie dla 'wiernych' klientow?

 #566364  autor: Orfi
 08 lip 2012, 21:59
Jeżeli przyjąć, że wierność ta oznacza posiadanie kilkunastu, kilkudziesięciu lub kilkuset kart SIM abonamentowych, to na pewno dostaniesz lepsze warunki, niż klient indywidualny a jeżeli jest to 1-3 kart SIM abonamentowych to nie licz na jakieś specjalne ekstrasy poza tym co oferują aktualnie w promocjach dla biznesu.

Orfi

 #566372  autor: Ruben
 08 lip 2012, 22:41
Hunt, nie wiem dokładnie jakie mają podejście do klientów biznesowych ale na podstawie moich doświadczeń w abonamencie dla indywidualnych mogę powiedzieć, że jeżeli nawet taka oferta istnieje, to pojawi się dopiero po złożeniu wypowiedzenia. Wcześniejsze propozycje są trochę śmieszne i dopiero wypowiedzenie powoduje, że pojawiają się ciekawsze propozycje.

 #568123  autor: szeregowy
 16 lip 2012, 21:41
Jako stały klient możesz co najwyżej obniżyć sobie cenę telefonu o jedna wartość abonamentu, na więcej nie licz. Jeżeli pójdziesz do salonu złożyć wypowiedzenie przed podpisaniem wniosku wysłuchasz specjalnej oferty, tam masz więcej minut i tańsze aparaty, jeżeli cię nie zainteresuje podpisujesz wniosek, dzwoniąc potem na 2699 wpadasz na rezygnacje, tam oferty są już naprawdę ciekawe.
 #568792  autor: konsultantemeryt
 19 lip 2012, 12:02
Hunt pisze:czy jest w Plusie jakas specjalna oferta w biznesie dla 'wiernych' klientow?
Oferty "specjalne dla wiernych klientów". <--- takiego czegoś nie ma.

Jest to dobra wola konsultantów, którzy mieszczą się w salonie i mogą dawać "jakieś ograniczone" upusty.

 #568802  autor: bp121
 19 lip 2012, 12:34
Konsultanci w APSach nie maja mozliwosci negocjacji cen/minut.

 #568803  autor: konsultantemeryt
 19 lip 2012, 12:40
bp121 pisze:Konsultanci w APSach nie maja mozliwosci negocjacji cen/minut.
Co miesiąc dostają kwotę do "negocjowania".

Głównie chodzi o abonamenty i centy telefonów.

Wiem o tym i proszę nie wciskać kitu, że takiej możliwości nie ma.

 #568895  autor: calcio23
 19 lip 2012, 21:03
Jeśli chodzi o przedłużenie umowy to w Plusie jest chyba najgorzej mój przykład :

Staż w sieci za 2 miesiące będzie 4 lata, ( prędzej też miałem telefony w plusie ale z przerwą ) 2 numery rachunki na kwotę 90zł miesięcznie brutto za 1 telefon + 3 simplusy, chciałem przedłużyć umowę na te 2 numery i przenieść te 3 simplusy na abonament ale oferta jest tragiczna więc znalazłem konsultanta biznesowego ale on ma mnie w głębokim poważaniu :-D , ponieważ chcę wziąć tylko 5 aktywacji , może jakbym mu napisał że chcę wziąć 10 lub 20 aktywacji to byłby zainteresowany, teraz T Mobile napisałem do konsultanta biznesowego że chcę wziąć 5 numerów, a on mi wysyła zeskanowaną ofertę która jest w każdym 1 salonie T Mobile i jeszcze się pyta jak oferta, po to piszę przecież do Konsultanta Biznesowego żeby dostać lepszą ofertę niż standardowe w salonach tym bardziej że biorę 5 aktywacji a nie 1 , jak na razie mogę tylko polecić Play Konsultanci Biznesowi bardzo kompetentni odpowiadają na wszystkie pytania i dają dość dobry rabat więc za 3 miesiące przechodzę chyba z tym całym majdanem kart do Play - piszę to jako niezadowolony klient Plus, a może raczej jako niewygodny bo jak do mnie wydzwaniają to ciągle nie zgadzam się na ich słabe propozycje względem przedłużenia umowy.