• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #565607  autor: Forest150
 05 lip 2012, 15:34
Witam.
Mój kumpel ma problem niedawno przyszedł mu list i fakturka z ostatnim terminem zaległych wpłat pod "groźbą" wypowiedzenia umowy na 255zł! (Nie wnikam czemu nie płacił) numer już był oczywiście nieaktywny w sensie że nie logował się do sieci ale karta była ważna, dopiero w ostatnim dniu zobowiązania wpłacił to przez internet... I tu już było ciężej ponieważ sprawdzał kiedy aktywują ten numer ale po trzech dniach na telefonie ukazał mu się napis "rejestracja karty sim nie powiodła się" więc zadzwonił do BOK i spytał czemu tak się stało a Pani powiedziała mu że karta została wywalona z rejestru i trzeba się zgłosić do najbliższego punktu w celu odebrania nowej karty sim. I tu rodzi się pytanie czy może zabiegać o dotychczasowy numer? Bo powiedziała mu że dostanie całkiem inny numer, czy tak można? Moim zdaniem albo Pani z BOK nie była rozgarnięta albo tak rzeczywiście zrobią ale to byłoby wtedy niedorzeczne moim zdaniem...
Z góry dzięki za pomoc :smt006

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #565904  autor: potargany
 06 lip 2012, 15:41
Pewnie ze nie mozna !!!
Kolege jeszcze przeprosza , dadza GRATISY na konto

Nie placi a potem sie dziwi - co za ludzie

Pieniądze to nie wszystko ...

 #565917  autor: thonka
 06 lip 2012, 16:06
Forest150, sam jest sobie winien. pieniadze bardzo czesto sa na kontach dopiero na nastepny dzien (zwlaszcza przy przelewach po 14). jezeli zaksiegowali pieniadze dzien po wyznaczonej dacie to mieli prawo wylaczyc numer, a wraz z tym on przepada.
ich dobra wola jest to, ze chca twojego znajomego ponownie przylaczyc do sieci bez zadnych dodatkowych oplat. nie wiem czy zawiesili mu tylko konto czy zerwali z jego winy umowe, ale niestety zobowiazan trzeba dotrzymywac, a nie po fakcie szukac ratunku...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #565934  autor: fortel
 06 lip 2012, 17:31
,, numer już był oczywiście nieaktywny w sensie że nie logował się do sieci ale karta była ważna,'' zaprzeczasz sam sobie,bo jak karta mogła być ważna skoro się nie logowała do sieci? Twój kumpel chyba nie bardzo jest ,,rozgarnięty'' skoro doprowadził do takiej sytuacji.Są zobowiązania których trzeba dotrzymywać,tym bardziej jak się bierze abonament. ;-)

 #566049  autor: Forest150
 07 lip 2012, 08:12
fortel pisze:,, numer już był oczywiście nieaktywny w sensie że nie logował się do sieci ale karta była ważna,'' zaprzeczasz sam sobie

Chodziło mi o to że nie była wywalona z systemu jeszcze... Mój błąd źle to określiłem. Wiecie wiadomo że to jego wina bo po co podpisywać umowę na 69zł z których wykorzystuje się połowę i to się jeszcze nie płaci. Wczoraj byłem z nim w salonie i koleś napisał zgłoszenie o "ponowne przywrócenie numeru do sieci" i zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jeśli Ci pomogłem, kliknij "pomógł"

 #566132  autor: dziedziel
 07 lip 2012, 15:57
Się czepiacie, są różne sytuacje i Forest150 raczej nie zakładał tego tematu z myślą o ocenianiu poczynań jego kolegi tylko z konkretnym pytaniem.

Wg. mnie powinno mu się udać odzyskać numer, zwłaszcza że w końcu zapłacił na tą chwilę przed, potwierdzenie napewno ma z datą przed przekroczeniem więc może coś ugra.

Pozdrawiam Dziedziel

 #566433  autor: MADMAX
 09 lip 2012, 14:10
Szansa na przywrócenie numeru są bardzo niewielkie, żeby nie powiedzieć żadne (na pewno są zerowe jeśli numer był przeniesiony do Play z innej sieci). Reaktywacja z reguły jest już na innym, nowym numerze.
Forest150 pisze:w salonie i koleś napisał zgłoszenie o "ponowne przywrócenie numeru do sieci" i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Będzie zaproponowane porozumienie ale jak napisałem wyżej, prawdopodobnie na nowym numerze.

Pozdrawiam