• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #559022  autor: arczas89
 06 cze 2012, 21:43
Mam abonament jeszcze wzięty w Erze, miałem taryfę Era komfort, w styczniu 2011 podpisałem aneks i dostałem telefon i nową umowę w taryfie Rodzina 80 (80zł netto). Umowa kończy się w maju 2013. Dziś wszedłem w I-Boa w zakładkę moja Taryfa, ku mojemu zdziwieniu ukazała się możliwość zmiany na mniejszą! Z racji iż tak się sprawy ułożyły iż z tego numeru wykonuje góra 15 połączeń miesięcznie, podjąłem próbę zmiany na najmniejszą taryfę Rodzina 20 (20zł netto) (jednorazowy koszt zmiany taryfy 50zł) ku mojemu zdziwieniu zmiana zadziałała i już mam ustawioną taryfę Rodzina 20. Pytanie- jak to jest możliwe, z tego co pamiętam zawsze dało się przejść na większą taryfę- nie mniejszą. Błąd systemu?

 #559032  autor: UndiscloseD
 06 cze 2012, 22:03
arczas89 pisze:Pytanie- jak to jest możliwe, z tego co pamiętam zawsze dało się przejść na większą taryfę- nie mniejszą. Błąd systemu?
Przyznam, że dziwna sprawa, bo technicznie nie jest możliwa zmiana taryfy na niższą niż posiadana. Sam miałem kiedyś taki przypadek, że dzwonił do mnie jakiś konsultant z propozycją zmniejszenia taryfy. Byłem bardzo zdziwiony, że proponuje mi on niższy abonament, więc się zgodziłem. Zapewniał mnie, że w przeciągu tygodnia usługa powinna zostać włączona. Minął tydzień, dwa i cisza. Postanowiłem więc napisać maila do BOA, żeby wyjaśnili mi tą sytuację, dlaczego konsultant najpierw proponuje mi mniejszy abonament i potem nie dotrzymują słowa. Zanim się udało dojść do porozumienia musiałem do nich wysyłać chyba z 4 maile. Z tym, że ostatni był taki trochę krytykujący markę i ich zachowanie. Myślę, że wtedy do nich dotarło i postanowili aktywować mi niższy abonament. Ale w Twoim przypadku to nie wiem jak to jest, ale skoro się udało zmienić taryfę to chyba powinno być ok. Może chodzi też o to, że jest to przejście z taryfy Nowa Era na Rodzina. Swego czasu, przed rebrandingiem było mówione(obiecywane), że będzie możliwość migracji ze starych taryf na taryfy T-Mobile- może to właśnie to?

 #559034  autor: Kryniczanin
 06 cze 2012, 22:09
Też właśnie zmieniam Nowe Era 70 na Rodzina 20 pisze że zmiana przyjęta do realizacji a koszt to 50,41pln.

 #559041  autor: arczas89
 06 cze 2012, 22:36
Ja już mam nawet aktywną tą taryfę :D Dziwne co? Zadzwoniłęm z ciekawości do BOA i nie wiedziała za bardzo co mi powiedzieć twierdziła, że to błąd systemu być może. Ale wiecie CI ludzie którzy tam pracują ciężko wiedzieć im wszystko o zasadach działania tej skomplikowanej machiny. Jutro zadzwonie jeszcze raz do jakiegoś innego konsultanta.

 #559042  autor: Kryniczanin
 06 cze 2012, 22:37
arczas89, Też mam rodzinę 20 już zmieniło.

 #559044  autor: arczas89
 06 cze 2012, 22:38
Kryniczanin pisze:Też właśnie zmieniam Nowe Era 70 na Rodzina 20 pisze że zmiana przyjęta do realizacji a koszt to 50,41pln.
No to masz tak samo jak ja:) Cóż zboczymy jaki rachunek przyjdzie nie ten najbliższy ale ten następny. A i pani powiedziała, ze ta opłata 50,41 jest jednorazowa więc skoro to wie tzn, że dochodzi do takich sytuacji, że ktoś zmienia na mniejszą taryfę bo przy próbie zmiany na większą opłata wynosi 0zł.

[ Dodano: 2012-06-06, 22:44 ]
UndiscloseD pisze:Może chodzi też o to, że jest to przejście z taryfy Nowa Era na Rodzina.
Zmieniłem z Nowej Ery zmieniłem aneksem na Rodzina 80 półtora roku temu i w IBOA widniało, że mam Rodzina 80, a dziś zmieniłem na Rodzina 20 poprzez IBOA mimo iż mam jeszcze rok umowy z telefonem przed sobą.

 #559063  autor: banderas
 06 cze 2012, 23:55
w t-mobile jest ta możliwośc owiana tajemnicą z kosztem 60 zł brutto, kiedyś też korzystałem z tej możliwości w salonie, tylko należy pamiętać że wtedy mamy to co jest w gołym cenniku

banderassso

 #559064  autor: st.konsultant
 07 cze 2012, 00:01
Generalnie nie ma możliwości zmiany taryfy na mniejszą. W każdym praktycznie regulaminie jest o tym wzmianka. Zmniejszyć można wtedy, kiedy skończyła się promocja związana z aneksem lub umowa przeszła na czas określony.

Bywało, że w wyniku błędu systemowego IBOA pozwalało zmienić taryfę wbrew regulaminowi. W takich sytuacjach Klient był później dociążany kwotą, którą powinien normalnie zapłacić. Żeby nie było, że kogoś straszę. :D Po prostu widziałem takie przypadki. Aczkolwiek pewnie też niektórym się upiekło :D .