• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #552117  autor: bobi1326
 05 maja 2012, 18:56
Witam. Posiadam jeden numer w play dla firm oraz drugi jako play fresh (zarejestrowany na mnie). Chciałbym tego fresha przenieść do oferty abonamentowej dla firm. Dzwoniłem trzy razy do działu obsługi klienta i każdy powiedział mi co innego. Interesuje mnie na co mam patrzeć na stronie play (przenoszę numer, chcę nowy numer, przedłużam umowę), jeżeli chcę pozostawić stary numer tylko zmienić ofertę z fresh na abonament? Interesuje mnie to, bo w każdym okienku są inne ceny i inne rzeczy wchodzą w skład abonamentu.


Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi. Gorąco liczę na zdanie osób, które przechodziły przez podobny proces.


Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 07 maja 2012, 21:50 przez bobi1326, łącznie zmieniany 1 raz.

 #552136  autor: MADMAX
 05 maja 2012, 20:50
W indywidualu taka migracja traktowana jest na stronie jako dokupienie oferty. W biznesie wygląda na to, że będzie to nowa aktywacja więc zakładka "nowy numer" (bo nie przedłużasz i nie przenosisz numeru - tam są inne regulaminy nie mające wiele wspólnego ze zmianą taryfy z karty).

Pozdrawiam

 #552138  autor: bobi1326
 05 maja 2012, 20:56
No właśnie taką odpowiedź usłyszałem jako jedną z wersji. Oprócz tego powiedziano mi, że to będzie przedłużenie umowy oraz, że to będzie migracja i nie ma o tym nic w internecie.


Jeszcze jakieś opinie?

Pozdrawiam

 #552139  autor: MADMAX
 05 maja 2012, 21:07
Tutaj użytkownik ppp1ppp pytał o podobną kwestię.

Pozdrawiam

 #552734  autor: BeCkS
 08 maja 2012, 10:19
Cześć!
Pomogę ci, bo sam właśnie przenoszę numer z FRESHa do FIRMA 55.
U mnie to było jeszcze bardziej skomplikowane. Numery (3) miałem w Orange GO. W autoryzowanym salonie uaktualniłem swoje dane osobowe i tego samego dnia złożyłem wniosek o przeniesienie do PLAY FRESH.
Następnego dnia wziąłem ze sobą wujka - on ma firmę - i zrobiliśmy w salonie PLAY cesję na jego firmę. Po 24 godzinach numery był już w jego firmie. Mimo, że on ma już od dawna konto firmowe w PLAY, niestety za jedną wizytą nie dało się tego zrobić.
Po dwóch dniach poszliśmy do salonu i podpisaliśmy umowę - on podpisał - jako CHCĘ NOWY NUMER. Tak to wygląda i tego jestem pewny na 100% bo sam to przeszedłem.
Tyle :-)
Pomogłem?