• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #539794  autor: konsultantemeryt
 08 mar 2012, 21:49
ja za 19,90 mam 3H rozmów i nielimitowane do play.

 #539820  autor: konsultantemeryt
 08 mar 2012, 23:23
wojciech pisze:KonsultantPLUS,
pokaż gdzie dla człowieka 'z ulicy' bez regonu... ja widzę tylko:
http://www.play.pl/pl/promocja/przejdz- ... index.html :: 19zł - 2h - nielimitowane za 3zł czyli w sumie 22

w firmówkach nie jest właściwie lepiej... a gdzie tam jeszcze sms i data?!
50 min. za przedłużenie + 30 min. za e-fakture (na 6 miechów)

 #539827  autor: user_delete19
 09 mar 2012, 00:16
to teraz mi pokaż jak osoba z ulicy może "przedłuzyć umowę" :P po wtóre - po 6 miesiąca skąd mam wziąć te 30 minut ekstra? :>

 #539938  autor: konsultantemeryt
 09 mar 2012, 14:52
wojciech pisze:to teraz mi pokaż jak osoba z ulicy może "przedłuzyć umowę" :P po wtóre - po 6 miesiąca skąd mam wziąć te 30 minut ekstra? :>
sorry ale kompletnie Cie nie zrozumiełem? :roll:

 #539944  autor: konsultantemeryt
 09 mar 2012, 15:06
wtedy kupujesz za 5 zł pakiet 50 min. do wszystkich sieci

[ Dodano: 2012-03-09, 15:07 ]
divhashmorex pisze:wojciechowi chodzi o to, że ta oferta nie jest dostępna dla każdego, bo nie wszyscy mogą przedłużyć umowę. Po za tym po 6 miesiącach zostajesz bez tych 30 minut extra :P
kolego ja nie przedłużałem umowy, tylko przenosiłem z innej sieci (miałem telefon na kartę)

 #539952  autor: user_delete19
 09 mar 2012, 15:26
KonsultantPLUS pisze:wtedy kupujesz za 5 zł pakiet 50 min. do wszystkich sieci
no, ale to już nie jest 19zł jakby nie patrzeć - c'nie? :>
KonsultantPLUS pisze:kolego ja nie przedłużałem umowy, tylko przenosiłem z innej sieci (miałem telefon na kartę)
napisałeś o przedłużaniu. po wtóre - to wciąż nie jest typowa oferta więc jak ktoś nie ma jeszcze numeru to musi się bawić w zakup startera u konkurencji i przenoszenie albo gorszy wariant jak ma już prepaid w play...

 #540053  autor: konsultantemeryt
 09 mar 2012, 22:42
wojciech pisze:
KonsultantPLUS pisze:wtedy kupujesz za 5 zł pakiet 50 min. do wszystkich sieci
no, ale to już nie jest 19zł jakby nie patrzeć - c'nie? :>
KonsultantPLUS pisze:kolego ja nie przedłużałem umowy, tylko przenosiłem z innej sieci (miałem telefon na kartę)
napisałeś o przedłużaniu. po wtóre - to wciąż nie jest typowa oferta więc jak ktoś nie ma jeszcze numeru to musi się bawić w zakup startera u konkurencji i przenoszenie albo gorszy wariant jak ma już prepaid w play...
ad1. 19,90 + 5 = 24,9 i masz 2:50 rozmów do wszystkich sieci (to chyba nie dużo?, gdzie taką opcje masz tylko na 6 miesięcy)

ad2. jeżeli jesteś osobą tak leniwą że nie będzie Ci się chciało kupić startera u konkurencji i przenieść do Play to tutaj nie ma mowy abyś doładowywał konto

 #540102  autor: DanielR
 10 mar 2012, 12:50
KonsultantPLUS, czy jesteś w stanie ogarnąć tak banalną wręcz kwestię jak to, że sama ilość minut nie musi wcale przekładać się na "lepszość", którejś z form opłat za usługi telefoniczne?
To, że możesz godzinami gadać, bo korzystasz z atrakcyjnej opcji taryfowej, wcale nie oznacza jeszcze, że automatycznie dla kogoś innego, abonament stanie się atrakcyjny, atrakcyjniejszy niż karta.
Istnieje szeregi innych czynników, odróżniających od siebie pre-paid i post-paid, od których ludzie uzależniają swój wybór. Musze Cię zmartwić, nie zawsze jest to wyłącznie duża ilość minut do wszystkich sieci. :wink:

 #540600  autor: konsultantemeryt
 13 mar 2012, 08:53
DanielR pisze:KonsultantPLUS, czy jesteś w stanie ogarnąć tak banalną wręcz kwestię jak to, że sama ilość minut nie musi wcale przekładać się na "lepszość", którejś z form opłat za usługi telefoniczne?
To, że możesz godzinami gadać, bo korzystasz z atrakcyjnej opcji taryfowej, wcale nie oznacza jeszcze, że automatycznie dla kogoś innego, abonament stanie się atrakcyjny, atrakcyjniejszy niż karta.
Istnieje szeregi innych czynników, odróżniających od siebie pre-paid i post-paid, od których ludzie uzależniają swój wybór. Musze Cię zmartwić, nie zawsze jest to wyłącznie duża ilość minut do wszystkich sieci. :wink:
Lecz jest to jeden z ważniejszych czynników. Lecz jeżeli nie to ta osoba niech kupi starter, doładuje za 30 zł i ma na rok czasu spokój.

 #540604  autor: Sig
 13 mar 2012, 09:23
KonsultantPLUS pisze:
DanielR pisze:KonsultantPLUS, czy jesteś w stanie ogarnąć tak banalną wręcz kwestię jak to, że sama ilość minut nie musi wcale przekładać się na "lepszość", którejś z form opłat za usługi telefoniczne?
To, że możesz godzinami gadać, bo korzystasz z atrakcyjnej opcji taryfowej, wcale nie oznacza jeszcze, że automatycznie dla kogoś innego, abonament stanie się atrakcyjny, atrakcyjniejszy niż karta.
Istnieje szeregi innych czynników, odróżniających od siebie pre-paid i post-paid, od których ludzie uzależniają swój wybór. Musze Cię zmartwić, nie zawsze jest to wyłącznie duża ilość minut do wszystkich sieci. :wink:
Lecz jest to jeden z ważniejszych czynników. Lecz jeżeli nie to ta osoba niech kupi starter, doładuje za 30 zł i ma na rok czasu spokój.
Eh, konsultant a nie zna terminu profil dzwonienia... To, że coś tobie pasuje, nie znaczy, że będzie pasowało komuś innemu. Nie zrozumiałeś zresztą wypowiedzi przedmówcy, on miał na myśli np. elastyczność karty. W abonamencie trzeba płacić miesiąc w miesiąc jakąś kwotę i ma się za nią określone parametry. Co, jeżeli z jakiegoś powodu po np. 3 miesiącach zaczniemy dzwonić mniej? Trzeba i tak płacić. Co, jeżeli zaczniemy dzwonić więcej, ponad to, co mamy w abonamencie? Będziemy płacić jak za zboże, bo wiadomo, że jak się wyciśnie wszystko z abonamentu i nie ma już żadnych pakietów, to cennik jest "ciekawy" (u klientów prywatnych, firmy to co innego). Abonament nie jest elastyczny na zmianę zapotrzebowań. Oczywiście, można "przestrzelić" na zapas z jego parametrami, ale... Po co? Szczegónie, że może dojśc do sytuacji ograniczenia dzwonienia... Wszystko ma swoje +/-, a co jest lepsze to określa profil dzwonienia danego człowieka, a nie prowizja za sprzedaż abonamentu.
Naprawdę, nie ma sensu rozmawiać z osobą, która nie przyjmuje do świadomości racjonalnych argumentów i broni do upadłego konkretnej tezy.

I'll touch you in any way or manner that my professional judgment indicates.

 #540608  autor: konsultantemeryt
 13 mar 2012, 09:30
Sig pisze:
KonsultantPLUS pisze:
DanielR pisze:KonsultantPLUS, czy jesteś w stanie ogarnąć tak banalną wręcz kwestię jak to, że sama ilość minut nie musi wcale przekładać się na "lepszość", którejś z form opłat za usługi telefoniczne?
To, że możesz godzinami gadać, bo korzystasz z atrakcyjnej opcji taryfowej, wcale nie oznacza jeszcze, że automatycznie dla kogoś innego, abonament stanie się atrakcyjny, atrakcyjniejszy niż karta.
Istnieje szeregi innych czynników, odróżniających od siebie pre-paid i post-paid, od których ludzie uzależniają swój wybór. Musze Cię zmartwić, nie zawsze jest to wyłącznie duża ilość minut do wszystkich sieci. :wink:
Lecz jest to jeden z ważniejszych czynników. Lecz jeżeli nie to ta osoba niech kupi starter, doładuje za 30 zł i ma na rok czasu spokój.
Eh, konsultant a nie zna terminu profil dzwonienia... To, że coś tobie pasuje, nie znaczy, że będzie pasowało komuś innemu. Nie zrozumiałeś zresztą wypowiedzi przedmówcy, on miał na myśli np. elastyczność karty. W abonamencie trzeba płacić miesiąc w miesiąc jakąś kwotę i ma się za nią określone parametry. Co, jeżeli z jakiegoś powodu po np. 3 miesiącach zaczniemy dzwonić mniej? Trzeba i tak płacić. Co, jeżeli zaczniemy dzwonić więcej, ponad to, co mamy w abonamencie? Będziemy płacić jak za zboże, bo wiadomo, że jak się wyciśnie wszystko z abonamentu i nie ma już żadnych pakietów, to cennik jest "ciekawy" (u klientów prywatnych, firmy to co innego). Abonament nie jest elastyczny na zmianę zapotrzebowań. Oczywiście, można "przestrzelić" na zapas z jego parametrami, ale... Po co? Szczegónie, że może dojśc do sytuacji ograniczenia dzwonienia... Wszystko ma swoje +/-, a co jest lepsze to określa profil dzwonienia danego człowieka, a nie prowizja za sprzedaż abonamentu.
Naprawdę, nie ma sensu rozmawiać z osobą, która nie przyjmuje do świadomości racjonalnych argumentów i broni do upadłego konkretnej tezy.
Zauważ, że ten Twój cały post zapisałem w 1 zdaniu. "Lecz jeżeli nie to ta osoba niech kupi starter, doładuje za 30 zł i ma na rok czasu spokój." <-- w tym zdaniu chodziło mi właśnie o tą elastyczność.

 #540629  autor: DanielR
 13 mar 2012, 11:46
KonsultantPLUS pisze:Lecz jest to jeden z ważniejszych czynników. Lecz jeżeli nie to ta osoba niech kupi starter, doładuje za 30 zł i ma na rok czasu spokój.
Fajnie, że się tak troszczysz o cudze wybory ale naprawdę daj wolną rękę tym osobom, które stoją przed wyborem pre-paid kontra post-paid i niech same zadecydują, wybiorą. Na pewno świetnie sobie poradzą! :wink: