Witam! Bardzo proszę o pomoc. Sytuacja na tą chwilę wygląda tak:
Jestem w Orange - abonament dla firm,
Chciałam przenieść się do Play i wziąć u nich nowy telefon,
Przez internet zamówiłam przeniesienie + telefon,
13.02 kurier przywiózł telefon i podpisałam umowę,
Pojawił się problem bo okazało się, że w Play zamówiłam abonament na os. prywatną (a w Orange jestem jako firma), w związku z tym przeniesienie numeru w ogóle się nie udało,
Postanowiłam zrezygnować z przeniesienia i zostać w Orange (jest możliwość zmienić w Orange abonament na os prywatną by się wszystko do przeniesienia zgadzało ale to kosztuje 120 zł - odpada),
W umowie mam 10 dni na rezygnację bez podanie przyczyn - do dzisiaj,
Telefon i umowę odesłałam - telefon używany był, ale NIGDZIE nie jest uszkodzony a folia na miejscu, karta sim nieruszona - korzystałam tylko ze swojej,
Pytanie - czy w tej sytuacji Play może nie uwzględnić mojej rezygnacji??
Błagam o jakąś podpowiedz bo chyba umrę z nerwów. To przeniesienie było kompletnie nie przemyślane. Nie stać mnie na płacenie 2 abonamentów... czy w tej sytuacji mogę jeszcze coś zrobić?
Pozdrawiam
Magda