Witam,
Czy ktoś z grona użytkowników forum miał styczność ze zmienieniem opiekuna operatora komórkowego firmy Plus GSM ??
Jestem w firmie, która ma około 30 kart sim, opiekunka olewa nas totalnie, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile. Wymiana 6 aparatów w zeszłym roku trwała ponad 4 MIESIĄCE !! Wysyłane już był 3 skargi na nią i zero reakcji.
Problem polega na tym że jej szefowa jest jej dobrą koleżanką i skargi nie przynoszą efektów.
Czy może ma ktoś jakieś dojścia/kontakty/rady w jaki sposób system obsługi mógłby się polepszyć ??
Proszę o pomoc i o wszelkie rady
Z góry dziękuje
Czy ktoś z grona użytkowników forum miał styczność ze zmienieniem opiekuna operatora komórkowego firmy Plus GSM ??
Jestem w firmie, która ma około 30 kart sim, opiekunka olewa nas totalnie, nie odbiera telefonów, nie odpisuje na maile. Wymiana 6 aparatów w zeszłym roku trwała ponad 4 MIESIĄCE !! Wysyłane już był 3 skargi na nią i zero reakcji.
Problem polega na tym że jej szefowa jest jej dobrą koleżanką i skargi nie przynoszą efektów.
Czy może ma ktoś jakieś dojścia/kontakty/rady w jaki sposób system obsługi mógłby się polepszyć ??
Proszę o pomoc i o wszelkie rady
Z góry dziękuje
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 21:03 przez szaffa2, łącznie zmieniany 1 raz.