Kosaz, wszystko jest w porządku z Twoim abonamentem. Problem z wyświetlaniem połączeń na Play24 jest całkiem inny niż to, co jest w tym temacie napisane - brak wykazu połączeń na Play24 jest
typowym problemem, który dotyczy większej ilości użytkowników.
Po prostu system czasem tak ma, że nie wyświetla połączeń z danego okresu. Jedyna rada to poczekać kilka dni - zawsze pomaga i "niewidoczne" połączenia wracają do wykazu.
Odnośnie usługi
rachunek szczegółowy cykliczny - Ciebie to nie dotyczy. Jest to usługa
tylko dla klientów, którzy nie korzystają z e-faktury i dostają rachunki tradycyjną pocztą.
[ Dodano: 2011-06-26, 21:56 ]
Karlos20 pisze:Ale podejrzewam, że jest jeszcze inna opcja - masz pewnie aktywny pakiet 30 minut do wszystkich sieci za aktywowanie e-faktury, który po pół roku jest płatny 3 albo 5 zł.
W taryfie Long Play 1 zł nie ma żadnego bonusu za korzystanie z e-faktury. Jest to warunek konieczny do otrzymywania bonusu wybranego przy podpisywaniu umowy.