• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #475632  autor: adam45648
 13 maja 2011, 15:55
Na początku umowy z Playem dostałem pakiet darmowych 100 min przez pół roku. Dla pewności zapytałem się czy zostanę powiadomiony o końcu pakietu. Dostałem taką oto odpowiedź:
Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie dotyczące powiadomień o kończących się bonusach, które wpłynęło za pośrednictwem strony internetowej 26 października 2010 roku.

Uprzejmie informuję, iż w momencie wygasania upustów na pakiety dodatkowe znajdujące się na koncie klienta, abonent jest informowany o tym SMS-owo. Jednakże odłączenie samego pakietu musi nastąpić poprzez dyspozycję złożona przez Klienta.

Ufam, iż powyższe wyjaśnienie jest klarowne i satysfakcjonujące.
Przez pierwszy miesiąc miałem jeszcze darmowy pakiet internetowy i powiadomienie przyszło. Teraz niestety zapomnieli sobie.
Mogę czegoś żądać od Playa w takim wypadku, np anulowania opłaty? Co radzicie?

 #475735  autor: ppp1ppp
 14 maja 2011, 11:32
wątpię, że anulują opłatę, zapewne dorzucą jednorazowo kilkanaście minut rekompensaty

 #475738  autor: muchakk
 14 maja 2011, 11:46
Skoro poinformowali Cie w pierwszym miesięcu i tym samym ostatnim (tak zrozumiałem). To dostałeś przecież informacje i następnie została naliczona CI opłata w kolejnym okresie roliczeniowym.

 #475745  autor: adam45648
 14 maja 2011, 12:37
muchakk pisze:Skoro poinformowali Cie w pierwszym miesięcu i tym samym ostatnim (tak zrozumiałem).

W pierwszym miesiącu poinformowali mnie o końcu bezpłatnego pakietu internetowego. A problem w tym, że zapomnieli tego zrobić przy kończącym się pakiecie 100 min.

Jak wyłączę teraz ten pakiet to stracę od razu minuty czy dopiero pod koniec okresu rozliczeniowego?

 #475750  autor: muchakk
 14 maja 2011, 13:05
Pod koniec okresu rozliczeniowego

 #475941  autor: Raskus
 15 maja 2011, 13:20
To nie ich wina,
klient nie ma obowiązku tego wyłączać to operator nie musi systematycznie informować i przypominać o tym żeby wyłaczyć usługę.
Dostałeś wiadomość i już, za co rekompensata?
I jak wyżej.

Doradca klienta inwydualnego Orange