Rezo pisze: Czy da się wyłączyć e-fakturę w salonie? Dla zdrowo myślącego człowieka nie powinno to stanowić problemu, ale wiesz - Play myśli czasem "inaczej"

rzeczywiscie Play nie zawsze mysli normalnie

ale cale szczescie bo inaczej nadal mielibysmy 80 gr za minute

niestety jednak w tym wypadku myslenie Play akurat nie ulatwia zycia klientowi

o ile rzeczywiscie do uruchomienia e-faktury wystarczy w miare ogarniety konsultant w salonie (mozna to bardzo latwo wlaczyc w systemie) o tyle wylaczenie niestety ale wymaga wyslania druczku... przynajmniej na obecna chwile nie udalo mi sie znalezc sposobu na obejscie tego

takze jesli chcesz sie pozbyc e-faktury grzecznie wypelnij druczek

Doradca Biznesowy Play
poszukujesz oferty dla siebie, zglos sie:
http://doradcaplay.xgsm.pl
zapraszam tez na strone:
www.doradcabiznesowyplay.dl.pl