Mam pytanie do speców z Ery (specjalne pozdrowienia do st. konsultant i natalia.natalia

) o sposób rozliczania pakietów. W dniu X zlecam wyłączenie pakietu NED120 i włączenia NED120. W jaki sposób zostaną one rozliczone:
1) NED120 od pierwszego dnia cyklu do dnia X, NED60 od dnia X+1 do końca cyklu
2) NED120 do pierwszego dnia cyklu do dnia X, NED60 od dnia X do końca cyklu (w dniu X obowiązują dwa pakiety)
Zmiana pakietów następuje:
1) w dniu następny po dniu dokonania zmian na koncie
2) w ciągu najbliższych X dni od dnia zlecenia
Niewykorzystane minuty w pakietach po ich wyłączeniu:
1) przepadają z dniem wyłączenia
2) są do wykorzystania do końca bieżącego cyklu
3) ja w 2) i dodatkowo przechodzą na następny cykl (tak miałem z minutami z f@kturę, pakiet po 6(?) miesiącach się skończył, ale niewykorzystane minuty przeszły jeszcze na 7. miesiąc jako niewykorzystane w poprzednim)
Dostałem odpowiedź na reklamację Ery Domowej, w której konsultant pisze mi o taryfie: Era Nowy Komfort

reklamacja nie uznana - wg. mnie bezpodstawnie, zgodnie z pismem oparta na analizie rachunku szczegółowego (tyle potrafię sam), a nie na podstawie danych w systemie, gdzie wg mnie wystąpił jakiś błąd. Oczywiście odpowiedź wyczerpuje drogę reklamacyjną w Erze i dalej każą iść do sądu... chyba jednak coś się dzieje złego w Erze
