pawelf pisze:operator z góry zakłada że nowy klient to przekręt.Kilka lat temu miałem telefon w Plusie i wiem że takie coś było ,z tym iż nie sądziłem że tak jest do tej pory.Jestem w Play i tu nie ma takiego problemu bo jest włączony automatyczne.Stąd moje zdziwienie .
tez bys podchodzl z dystansem gdybys mial swiadomosc, ze mozesz na tym stracic ok. 200-300zl (takie sa limity kredytowe nowych abonentow) i do tego jeszcze niejednokrotnie telefon, za ktory ktos zaplaci grosze.
czy w play jest wlaczony automatycznie roaming? nie w kazdym przypadku (sam bylem swiadkiem rozmowy o wlaczenie roamingu w najwyzszej taryfie OP). to wlasnie wysokie abonamenty sa tu brane mocno pod uwage, gdzie telefony sa tanie, a ew. 'znikniecie' takiego uzytkownika jest dosc bolesne.
btw. nie ma czegos takiego jak drogie i tanie ceny...