• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #391175  autor: smola
 03 mar 2010, 20:10
Witam. Sprawa wygląda tak że niestety doszło do tego że źle wpisałem 3 razy kod pin do swojego telefonu, a kodu puk niestety dawno już nie mam. Zadzwoniłem więc do BOK i tam pan powiedział mi że do podania kodu potrzebne jest mi:
-numer telefonu
-na kogo jest telefon
-kod abonencki

Ostatniego niestety ni diabła nie mogę zlokalizować. Postanowiłem więc że go zmienię. Widząc że jest taka możliwość, cytując Orange:
Jeżeli nie pamiętasz swojego kodu abonenckiego w pierwszej kolejności sprawdź, czy nie jest on umieszczony na Twojej umowie w polu kod abonencki dla konta/kontraktu.

Jeżeli nie możesz odnaleźć umowy lub nie ma na niej podanego kodu, prześlij do nas pismo z następującymi informacjami:

*
numer telefonu i/lub numer konta abonenckiego
*
imię i nazwisko właściciela telefonu i jego adres zameldowania
*
dane głównego reprezentanta: imię i nazwisko, seria i numer dowodu, PESEL oraz podpis
*
propozycja nowego kodu abonenckiego (od 4 do 8 cyfr)

Pismo prześlij:

*
faksem pod numer: 22 588 78 83
lub
*
pocztą na adres:
PTK Centertel Sp. z o.o.
ul. Skierniewicka 10a
01-230 Warszawa.

Możesz również wysłać zeskanowane pismo na ades mailowy: [email protected].
Nie rozumiem w sumie tylko ostatniego punktu. Dlaczego na adres mailowy muszę wysyłać "zeskanowane pismo", a nie po prostu napisać w mailu wymagane dane? Co mam więc zrobić, wydrukować te dane, zeskanować i wrzucić je na mail? Przecież to się mija z celem. Byłbym wdzięczny za jakąkolwiek pomoc żebym jak najszybciej mógł powrócić do korzystania z telefonu. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, 18:44 przez smola, łącznie zmieniany 1 raz.

 #391179  autor: kerim36
 03 mar 2010, 20:19
smola,

w skrocie: na zeskanowanym pismie bedzie widoczny twoj odreczny podpis

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #391182  autor: smola
 03 mar 2010, 20:26
No tak właśnie też pomyślałem, ale żeby dla podpisu tyle zamieszania... No nic, jutro postaram się tym zająć ;)

 #391190  autor: kamil1221
 03 mar 2010, 20:56
Idź do salonu Orange i poproś o nadanie nowego kodu abonenckiego.

 #391218  autor: smola
 03 mar 2010, 22:08
I dadzą radę to zmienić na miejscu? Oczywiście rozumiem że trzeba przygotować to wszystko z cytatu który podałem ze strony Orange?

 #391219  autor: johnq
 03 mar 2010, 22:10
smola pisze:I dadzą radę to zmienić na miejscu? Oczywiście rozumiem że trzeba przygotować to wszystko z cytatu który podałem ze strony Orange?
Powinni to zrobić na miejscu, tak jak najbardziej trzeba przygotować wszystko z cytatu wyżej. Najlepiej odwiedź salon firmowy, a nie jakiś punkt sprzedaży itd.. tam jest różnie.

 #391226  autor: kamil1221
 03 mar 2010, 22:28
Czemu ma być różnie ?

W salonie partnerskim wypisuje się wniosek i wysyła identycznie Faxem lub mailem do BOKu.

 #392426  autor: zdrojka
 10 mar 2010, 18:12
A w Salonie Firmowym ustalasz hasło na miejscu, nie musisz wypełniać wniosku i wysyłać.

Podpis jest konieczny, bo wyobraź sobie taką sytuację: ktoś Ci ukradł telefon, nie zna kodu PIN, wysyła maila z prośbą o ustalenie nowego kodu abonenckiego, na jego podstawie dostaje kod PUK, uruchamia telefon i potem dostajesz fakturę na 5000 zł...

Na podstawie zgodności podpisu na wniosku z tym na umowie sieć sprawdzi, czy Ty to Ty :wink: