Hej
Mam problem z Erą.Nie mogę wyegzekwować tego co dali na przedłużenie umowy (2,5 miesiąca-7 reklamacji).Do kogo się zwrócić o pomoc? Tylko konsultant BOA? Czy można gdzieś wyżej i w jaki sposób to zrobić?
Pz
Zaraz. Jeśli warunki zostały zmienione (po złożonych reklamacjach) to musiałeś coś podpisać, a od tego odwrotu nie ma, ale jeśli nic nie podpisałeś to wina leży po stronie Ery. Tutaj jeśli Era zlewa reklamacje to nie ma co do nich pisać, ale kierować się do UOKiK lub UKE. Oczywiście jeśli Twoje racje są poparte jakimiś dowodami.
Mam dwa numery na koncie i na obu był podpisywany aneks w tym samym dniu i na tych samych warunkach.Ale na jednym numerze jest OK a na drugim nie.
Chyba własnie tam skieruję sprawę,nie mam już sił się z nimi droczyć.Od 2001 roku to jest mój pierwszy problem i to mnie zraziło do Ery.
Pz