• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #355826  autor: Marek
 28 sie 2009, 14:00
jeśli telefon się popsuł to możesz go oddać do salonu a oni za darmo wyślą go na naprawę

aby przesłać na czyiś koszt musisz mieć "Nr rozliczeniowy UPS odbiorcy"(ja go nie znam), wpisać ich adres i pokrycie opłat na odbiorca

 #355829  autor: nindustrialny
 28 sie 2009, 14:08
witam
a generalnie czy moze zdarzyc sie sytuacja ze plus odmowi przyjecia przesylki i nie zaplaci za nia?
pozdrawiam
tak jak w temacie
chodzi o zerwanie umowy na odleglosc

 #355857  autor: Marek
 28 sie 2009, 15:33
jeżeli zamiast przedłużenia umowy dali nową aktywację zadzwoń do biura obsługi klienta, a może podają swój nr rozliczeniowy z ups

raczej nie wyślesz tego za darmo, miałem jakiś czas temu taką sytłację z orange i musiałem wysłać na swój koszt z pismem że ojciec nie dogadał się z konsulatem przez telefon i wystąpił błąd

nie musisz koniecznie wysyłac im upsem tylko np. pocztą polską, wyjdzie mniej chociaż w tym przypadku należy wybrać paczkę priorytetową

 #355860  autor: nindustrialny
 28 sie 2009, 15:45
witam
generalnie wyslalbym paczke juz dawno przez poczte polska ale na dokumencie zwiazanym z rezygnacja z umowy jest napisane ze odbiorca musi miec mozliwosc otwarcia przesylki zanim podpisze odbior
a na PP cos akiego raczej nie jest mozliwe. Szkoda. jednak musze sie wybrc do centrali ups. dobrze ze to tylko 20 km stad. ;]
pozdrawiam

 #355863  autor: Marek
 28 sie 2009, 15:52
sprawdź czy nie masz bliżej do którejś z tych firm kurierskich
dpd
dhl
siódemka

 #355877  autor: biricchina
 28 sie 2009, 16:33
Witam

Z tego co wiem jeśli przedłużasz umowę przez centralę i wysyłają Ci telefon kurierem to:
-przysługuje Ci prawo konsumenckie 10 dni żeby zwrócić telefon razem z umową bez konsekwencji NA SWÓJ koszt.
Dzwonisz wtedy do firmy kurierskiej TNT albo Kolporter - z nimi teraz centrala współpracuje i jak kurier przyjedzie - najpóźniej 10tego dnia - oddajesz mu wszystko czyli telefon i umowę, on daje pokwitowanie i zwraca to na adres napisany na umowie czyli do magazynu w Błoniach pod Warszawą.
Jak wpłynie zwrot jest możliwość ponownej realizacji zamówienia czy to w salonie czy przez centralę znowu.
Jeśli nie zgadzasz się z odesłaniem na swój koszt możesz później napisać reklamację (nie wiem jak rozpatrują). Pocztą nie wysyłaj, bo dostaniesz zwrot.

Prawo konsumenckie przysługuje tylko klientom indywidualnym, firmom nie.
Jeśli zamówiłeś przez telemarketing nową aktywację to niestety tu nie pomogę.
Pozdrawiam

 #356235  autor: jablo
 29 sie 2009, 22:08
Ale i PP jest możliwość otworzenia przesyłki. Kosztuje to 5 zł.