• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #323051  autor: Tajemniczy28
 15 mar 2009, 11:59
aja właśnie uciekłem od pakieciarzy i orange i przeszedłem do nowego play:)nie dajcie sie dmuchać i zróbcie to samo:)

 #323052  autor: annm1986
 15 mar 2009, 12:04
Tajemniczy28 pisze:nie dajcie sie dmuchać i zróbcie to samo:)
nie chce ze wzgledu na to ze bardzo duzo osob mam w orange i nie chce numeru tracic... :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #323053  autor: kowcio
 15 mar 2009, 12:07
annm1986 pisze:Tajemniczy28 napisał/a:
nie dajcie sie dmuchać i zróbcie to samo:)


nie chce ze wzgledu na to ze bardzo duzo osob mam w orange i nie chce numeru tracic... :wink:
Numer można przenieść za opłata 61 PLN z VAT ;)
Play planują sobie sprawić, tylko mam sporo środków do Orange, i muszę pierw to wykorzystać :-D Wrobili mnie ;)

 #323075  autor: annm1986
 15 mar 2009, 12:59
kowcio pisze:Numer można przenieść za opłata 61 PLN z VAT ;)
tylko ja se zawsze wykupuje pakiet sms za grosz.... i znaajomi robia to samo a jak przeniose numer to juz do mnie nie beda pisac hehehh... :wink: :wink:

PoZdRaWiAm...:)

 #323078  autor: Btk_Tomas
 15 mar 2009, 13:11
annm1986 pisze:nie beda pisac hehehh... :wink: :wink:
Przecież znajomi mogą również przenieść się do Play, smsy za free,tanie pakiety rozmów w sieci i na stacjonarne.
Może warto ich przekonać do zmiany opa.

 #323110  autor: hans1054
 15 mar 2009, 15:23
Przed chwilą rozmawiałem przez telefon. Chciałem przetestować jak działa Play i niestety ale jestem bardzo zaskoczony jak źle działa ta sieć. Rozmowy sa przerywane słychać zniekształcony głos jak również drugą osobę słychać tak słabo jakby rozmawiała z drugiego końca świata. Jak na razie jestem niezadowolony ale myślę ze play poprawi sie i jakość połączeń sie poprawi


Ja pierwsze radziłbym przetestować playa w waszej miejscowości a później numer przenosić do playa. Bo dla mnie wole więcej zapłacić a korzystać z wysokiej jakości rozmów.

INTERNET Beskid Media 1GB/300mb

 #323250  autor: kowcio
 16 mar 2009, 13:21
I mam odpowiedź:
[email protected] pisze:Witam,

Dziękujemy za przesłaną korespondencję.

W odpowiedzi na Państwa zapytanie uprzejmie informuję, że bardzo szczegółowo przeanalizowałam sytuację na podanym numerze.

Analiza nie wykazała nieprawidłowości. Jeżeli problem będzie nadal występował prosimy o ponowne zgłoszenie.

Wyrażam nadzieję, że przekazane informacje będą pomocne.

Pozdrawiam,
xxxxx
No i co teraz? :| Coś mnie zaraz trafi :smt011

 #323273  autor: annm1986
 16 mar 2009, 14:50
takie zbywanie klienta i co punktow napewno nie dolicza....co za kuzwa bezsens.... :evil: :evil: :evil:
Ostatnio zmieniony 18 mar 2009, 18:46 przez annm1986, łącznie zmieniany 1 raz.

PoZdRaWiAm...:)

 #323739  autor: hans1054
 18 mar 2009, 18:10
witam


Podobno wszystkie osoby które posiadają telefon na abonament maja taki problem i nie tylko bo osoby które maja prepaidy również mają problemy.

Jestem ciekaw kiedy zostanie to rozwiązane

INTERNET Beskid Media 1GB/300mb

 #323752  autor: annm1986
 18 mar 2009, 18:48
dzisiaj znowu zaplacilam fakture napewno w terminie wiec zobaczymy czy mi punkty dolicza...????

PoZdRaWiAm...:)

 #330603  autor: mikage1
 21 kwie 2009, 10:01
historia profitu juz działa:
- punkty za faktury z roku 2009 - nie doliczone
- saldo na koniec okresu - wzięte z kapelusza (liczba punktów mniejsza lub wieksza niz faktycznie powinna być - sprawdzone na kilku numerach)

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #330606  autor: DD7
 21 kwie 2009, 10:06
mikage1 pisze:historia profitu juz działa:
- punkty za faktury z roku 2009 - nie doliczone
- saldo na koniec okresu - wzięte z kapelusza (liczba punktów mniejsza lub wieksza niz faktycznie powinna być - sprawdzone na kilku numerach)
Potwierdzam. Niedawno miałem ponad 500 punktów. A dzisiaj?
Saldo punktów na koniec wybranego okresu na dzień21kwietnia2009: 100
Śmiech na sali.

 #330609  autor: mikage1
 21 kwie 2009, 10:12
to sprawdź na stronie głównej swojego profilu, bo tam się liczba punktów zgadza

Sony CMD-CD5 - ma już 11 lat... a na oryginalnej baterii wytrzymuje 3 dni :)

 #330974  autor: annm1986
 22 kwie 2009, 18:26
nawet na stronie glownej liczba punktow mi sie nie zgadza za zaplacona fakture doliczyli mi 20 punktow profit co to ma znczyc...smiech na sali :( :cry:

PoZdRaWiAm...:)

 #331491  autor: pumba
 24 kwie 2009, 20:53
Podsumowanie problemów dla mojego numeru:
- od lipca do paździenika 2008 brak punktów za polecenie zapłaty - konieczny był kontakt z *300
- listopad i grudzień 2008 wszystko ok
- styczeń brak punktów za polecenie zapłaty - konieczny był kontakt z *300
- luty brak jakich kolwiek punktów tylko informacja "Nieterminowe opłacenie faktury za 2009.02" pomimo że miałem kase na koncie, po kontakcie z *300 punkty zostały naliczone
- marzec brak punktów za polecenie zapłaty - konieczny był kontakt z *300
- kwiecień minął tydzień od opłacenia faktury i nie mam jeszcze żadnych punktów

U mojego brata sprawa wygląda identycznie
 #344717  autor: phone
 05 lip 2009, 12:17
Wkurza mnie strona ORANGE zawsze coś musi być z nią nie tak, nie mogę w danej chwili sprawdzić pozostałych środków na koncie( dziwnie - najczęściej pod koniec okresu rozliczeniowego) czy to jest dozwolone UKE nic o tym nie mówi? Takie praktyki są chyba niedozwolone. Czy ktoś się orientuję trochę na ten temat? Proszę, napiszcie jak to jest.
Pozdrawiam

 #344741  autor: hans1054
 05 lip 2009, 14:36
Niestety ale nadal będą takie problemy i nie wiadomo kiedy to się zakończy !!!

INTERNET Beskid Media 1GB/300mb

 #344948  autor: annm1986
 06 lip 2009, 14:49
ja mam juz od wczoraj taki problem ze nie widze srodkow na koncie ale to juz normalka...zawsze cos :|

PoZdRaWiAm...:)
 #346044  autor: narqua
 12 lip 2009, 00:51
phone pisze:Wkurza mnie strona ORANGE zawsze coś musi być z nią nie tak, nie mogę w danej chwili sprawdzić pozostałych środków na koncie( dziwnie - najczęściej pod koniec okresu rozliczeniowego) czy to jest dozwolone UKE nic o tym nie mówi? Takie praktyki są chyba niedozwolone. Czy ktoś się orientuję trochę na ten temat? Proszę, napiszcie jak to jest.
Pozdrawiam
1. koniec okresu rozliczeniowego to zapewne w twoim mniemaniu ostatni dzień - więc nie ma co się dziwić - to ostatni dzień na podliczanie miesiąca, zamykanie okresu przed wystawienie faktury;
2. Co ma UKE z on-line? Serwis nie jest częścią Twojej umowy a jedynie serwisem internetowym, gdzie możesz sprawdzać lub nie na bieżąco info o swoim koncie. Zerknij do umowy i cennika a dowiedz się jakie są podstawowe metody na sprawdzenie stanu konta.