• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #339235  autor: xslimakx
 04 cze 2009, 22:18
Witam,

Mam takie pytanie, mój okres rozliczeniowy w Plus to od 5 do 4 każdego miesiąca. Dziś jest 4 godzina 22:00 a telefon mam już nieaktywny czy nie powinno być tak, że powinien działać do godziny 23:59? Wybierając mój numer z innego telefonu mam "nie ma takiego numeru" więc jest definitywnie nie aktywny.

Druga kwestia to przeniesienie tego numeru do simplusa. Narazie to czeski film. Jak wypowiadałem umowę to dzwonił do mnie ktoś z plusa i naciskał na pozostanie lub przerobienie na simplusa - odmówiłem. Po ok tygodniu dostałem pismo że przykro plusowi ze rezygnuję i telefon będzie aktywowany w simplusie nastepnego dnia po wyłączeniu.

Nic z tego nie rozumiem... to jak to w końcu jest/będzie? Narazie to mi się wydaje, że mnie wyłączyli za wcześnie :(

Pozdrawiam

 #339751  autor: yagi
 08 cze 2009, 00:11
Numer czesto jest wylaczany zanim system billingowy zacznie zliczac dane do faktur. Plus i tak robi to pozno. W Erze mialbys nieaktywny numer przed poludniem ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #339757  autor: nemo2009
 08 cze 2009, 00:40
Ja w Plusie zrezygnowałem z abonamentu w styczniu 09 r..Nie chciałem simplusa,a oni i tak aktywowali.Interwencje w BOK na nic się zdały,numer jest aktywny do dzisiaj.Takie rzeczy tylko w Plusie,a może nie?

"Nigdy nie dyskutuj z idiotą,najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu,a póżniej pokona doświadczeniem"

 #339780  autor: xslimakx
 08 cze 2009, 12:27
Dzieki za informacje. Faktycznie mam simplusa - ciekawe kiedy go odlacza. Oczywiscie nie ma na nim kasy wiec nic nie dziala poza przychodzacymi.