Witam,
Mam takie pytanie, mój okres rozliczeniowy w Plus to od 5 do 4 każdego miesiąca. Dziś jest 4 godzina 22:00 a telefon mam już nieaktywny czy nie powinno być tak, że powinien działać do godziny 23:59? Wybierając mój numer z innego telefonu mam "nie ma takiego numeru" więc jest definitywnie nie aktywny.
Druga kwestia to przeniesienie tego numeru do simplusa. Narazie to czeski film. Jak wypowiadałem umowę to dzwonił do mnie ktoś z plusa i naciskał na pozostanie lub przerobienie na simplusa - odmówiłem. Po ok tygodniu dostałem pismo że przykro plusowi ze rezygnuję i telefon będzie aktywowany w simplusie nastepnego dnia po wyłączeniu.
Nic z tego nie rozumiem... to jak to w końcu jest/będzie? Narazie to mi się wydaje, że mnie wyłączyli za wcześnie
Pozdrawiam
Mam takie pytanie, mój okres rozliczeniowy w Plus to od 5 do 4 każdego miesiąca. Dziś jest 4 godzina 22:00 a telefon mam już nieaktywny czy nie powinno być tak, że powinien działać do godziny 23:59? Wybierając mój numer z innego telefonu mam "nie ma takiego numeru" więc jest definitywnie nie aktywny.
Druga kwestia to przeniesienie tego numeru do simplusa. Narazie to czeski film. Jak wypowiadałem umowę to dzwonił do mnie ktoś z plusa i naciskał na pozostanie lub przerobienie na simplusa - odmówiłem. Po ok tygodniu dostałem pismo że przykro plusowi ze rezygnuję i telefon będzie aktywowany w simplusie nastepnego dnia po wyłączeniu.
Nic z tego nie rozumiem... to jak to w końcu jest/będzie? Narazie to mi się wydaje, że mnie wyłączyli za wcześnie

Pozdrawiam