Witam
W ostatnią sobotę tj 9.05 byłem w Play spisać umowę przeniesienia numeru tel
12.05 dosję sms'a z Play o problemie z przeniesieniem numeru, dzownie na infolinie Ery zapytać o co chodzi, dowiaduję się o "błędzie w systemie", błąd usunięto i zapewniono mnie że nie będzie problemu z przeniesieniem numeru.
14.05 telefon głuchy - brak zasięgu, sieci!
Najdziwniejsze że jeszcze nie zdążyłem wypowiedzieć umowy (kończy się 4.06)
Dodam że rachunki opłacone w terminie, są nawet całkiem duże: 130-160 PLN
Chciałbym poznać wasze zdanie, w jaki sposób pozbyć się umowy, która tak naprawde skończy się 4.07 z uwagi na miesięczny okres wypowiedzenię.
Era odcięła sygnał nagle, nie uprzedzając, Podejrzewam że ktoś popełnił błąd.
W jaki sposób wykorzystać ten fakt i nie płacąc nic erze przejść do Play?
Czekam na Wasze sugestie