Napisałam:
Szanowni Państwo.
Dostałam dziś smsa informującego o włączeniu mi e-faktury. Nie zamawiałam tej usługi i nie życzę sobie jej kontynuacji, dlatego proszę o wyłączenie jej i przywrócenie faktury w wersji papierowej.
Niestety ostatnio zaobserwowałam iż często włączacie Państwo niechciane usługi bez porozumienia z abonentem. Nie tak dawno prosiłam o wyłączenie usługi „granie na czekanie”, której to usługi nie zamawiałam, za którą musiałam zapłacić, a i tak nie była ustawiona żadna melodia (nic dziwnego, skoro, jak już wspomniałam, nie zamawiałam tej usługi).
Poza tym nie wyraziłam zgody na otrzymywanie informacji drogą elektroniczną, a niestety ostatnio dostaję coraz więcej spamu elektronicznego, dlatego też proszę nie przysyłać mi więcej informacji handlowych w ten sposób.
Z poważaniem
Otrzymałam:
Witam
W odpowiedzi na Pani pismo dziękuję za wniesione uwagi dotyczące aktwacji usług. Pani zastrzeżenia zostały potraktowane z najwyższą starannością i zapewniam, iż dołożymy wszelkich starań, aby sytuacje mające negatywny wpływ na przebieg naszej współpracy nie miały więcej miejsca.
Zapewniam, iż z dniem dzisiejszym, zgodnie z dyspozycją, na Pani koncie została przywrócona papierowa wersja faktury.
Pragne jednocześnie poinformować, iż aby zrezygnować z otrzymywania drogą elektroniczną informacji handlowych sieci Era, należy wysłać bezpłatnego SMS'a o tresci N pod numer 8002. Cofnięcie zgody na spam jest realizowane w terminie od 1 do 7 dni.
Szczerze liczę, iż podjęte działania okażą się dla Pani satysfakcjonujące.
z pozdrowieniami
Edit:
O 7.20 wysłałam smsa o treści N na numer 8002.
O 9.10 i 9.11 dostałam 14 smsów potwierdzających przyjęcie zadania do realizacji.
O 9.20 dostałam 6 smsów potwierdzających odrzucenie zgody na otrzymywanie spamu.
Ok 11.00 dostałam spam elektroniczny.