• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #316745  autor: Spioszek
 10 lut 2009, 17:59
Witam, mam taki problem.Podpisałam umowe z orange jakiś rok temu na abonament 55zł.
Pani z Orange powiedziala,że na początku jest usługa 3 wybrane numery za darmo na okres 4 miesięcy i zostanie ona wyłączona po upływie tego czasu,jeśli jej nie aktywuje.
Usługi nie aktywowałam a co miesiac dalej została mi ona naliczana(czyli +20 zł do abonamentu)Ponieważ mam dwa numery na abonament i faktury przychodzą łaczone na duże kwoty,to nawet się nie zorientowałam,że dalej orange nalicza mi usługe z której nie korzystam.Rachunki dawno zapłacone.Mam pytanie czy po dawno zapłaconych fakturach mogą skonfigurować rachunek i oddać mi pieniądze???czy marne szanse??
Może już ktoś miał podobną sytuacje?
Ostatnio zmieniony 10 lut 2009, 18:36 przez Spioszek, łącznie zmieniany 1 raz.

 #316752  autor: Kaczy
 10 lut 2009, 18:36
darkangel pisze:Mam pytanie czy po dawno zapłaconych fakturach mogą skonfigurować rachunek i oddać mi pieniądze???czy marne szanse??
Reklamację można składać bodajże nawet do 2 lat od wystawienia faktury.
W tym przypadku kwestią jest czy jesteś pewien, że nie powinno Ci doliczać tej kwoty do abonamentu.
Chodzi mi oczywiście o stosowne zapisy w regulaminie, a nie słowne zapewnienia Pani z salonu.

...::: Made for loneliness :::...

 #316793  autor: Btk_Tomas
 10 lut 2009, 20:47
Pani z Orange powiedziala,że na początku jest usługa 3 wybrane numery za darmo na okres 4 miesięcy i zostanie ona wyłączona po upływie tego czasu,jeśli jej nie aktywuje.
Jak można aktywować coś co jest już aktywne?
Usługę trzeba wyłączyć samemu,przez on-line lub przez konsultanta. To jest typowe zagranie ze strony Orange-a nóż abonent nie wyłączy i będzie płacił za usługę.

 #317160  autor: thonka
 12 lut 2009, 23:02
Btk_Tomas pisze:Usługę trzeba wyłączyć samemu,przez on-line lub przez konsultanta. To jest typowe zagranie ze strony Orange-a nóż abonent nie wyłączy i będzie płacił za usługę.
dokladnie ;) ja przez 3 lata w orange kazdy pakiet w abonamencie musialem wylaczac sam.
aktualnie w erze jak proponuja mi promocyjne pakiety za 1zl na 2 miesiace (potem "promocyjne" 15-20zl zamiast 30zl) rowniez nie wylaczaja sie one same wiec trzeba uwazac.

anyway, sprawdzaj faktury i ew. bledy natychmiast reklamuj.
mi orange jakims dzwinym trafem 3 krotnie naliczylo oplate za przeniesienie numeru. dostalem blankiecik na 183zl tytulem przeniesienia. Gdy zaplacilem tylko za jedno (61zl) i poinformowalem o tym fakcie BOK twierdzono, ze blad jest niemozliwy i faktura musi sie zgadzac... tym sposobem skutecznie uniemozliwiali mi szybsze przejscie z numerem do ery (czyt. dodatkowy miesiac niepromocyjnego juz abo w pomaranczy). dziwnym trafem dalo sie to wszystko od reki odkrecic 2 dni po zaplaceniu ostatniej, dodatkowej faktury.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet