Witam wszystkich.
W sierpniu dostałem źle naliczony rachunek za lipiec: ponad 1000zł, błąd polegał na nierozliczaniu usługi Wieczory i Weekendy 60. Była reklamacja, oczywiście rozpatrzona pozytywnie (po korekcie rachunek wynosił niecałe 40 zł

).
Podczas podpisywania umowy na Freedoma pani w salonie powiedziała, że nie może podpisać ze mną umowy bo mam ponad 1000zł zaległości, więc wytłumaczyłem sprawę no i przeszło. W tym tygodniu dostałem rachunek i w polu "saldo na dzień..." widzę grubo ponad 1000zł, czyli kwotę reklamowanego rachunku + obecny rachunek (rachunki są na odpowiednią kwotę). Sprawdziłem rachunki z poprzednich miesięcy i rzeczywiście saldo było zawyżone o ten nieszczęsny rachunek. Czy powinienem coś z tym zrobić? Jeśli tak to co? Boję się, że potem mogą z tego być jakieś konsekwencje.
Dotyczy to oferty co za numer w Nowym Twoim Planie (wszyscy i na wszystko 35, umowa na 24 miesiące).