• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #289382  autor: farfi
 21 wrz 2008, 21:41
hettman pisze: -jeżeli konsultant coś Ci zaproponował (w imieniu firmy np:Orange w tym przypadku)a rozmowa została nagrana (czyli jest dowód)to masz prawo zarządać w spełnienia tych obietnic. A do Wszystkich-NAGRYWAJCIE ROZMOWY!!! (reklamacyjne i wszystkie inne ważne)wtedy nie ma problemu jak coś (tak a"la Ziobro :-D ) ja tak robię i już raz mi to pomogło-polecam :!: :-D
tricki pisze:obawiam sie ze nagrywanie kogos bez jego wiedzy jest na granicy prawa
nie na granicy prawa tylko bezprawne :!:

gdybyś mnie nagrał i się pochwalił to z całą pewnością skończyłoby się to w sądzie; Orange był pracodawcą takim jakim był ale akurat tego BARDZO pilnowali.

Jeśli klient oświadczał, ze nagrywa (ma taki obowiązek) to można było się rozłączyć...
Ostatnio zmieniony 16 paź 2008, 00:33 przez farfi, łącznie zmieniany 1 raz.

 #289388  autor: corner
 21 wrz 2008, 23:09
A zresztą dowód uzyskany bezprawnie (czyli bez powiadomienia o nagrywaniu) teoretycznie nie może być dowodem w sądzie. Przynajmniej kiedyś tak było i jest to raczej logiczne.

 #289392  autor: pivko77
 21 wrz 2008, 23:21
To są skutki kupowania kota w worku(przez telefon) proponuje udać się do salonu gdzie załatwisz dokładnie to samo a może nawet więcej i lepiej.Pozdrawiam

 #290207  autor: tricki
 27 wrz 2008, 17:38
jak to ktos kiedyś powiedział "miało być dobrze a jest jak zwykle". Nikt zgodnie z obietnicą w poniedziałek sie nie odezwał. Zadzwoniłem sam w czwartek i okazało sie ze nie ma wogóle sladu po moim zgłoszeniu, zadnej reklamacji. Mało tego nie mozna namierzyc tego konsultanta z którym rozmawiałem i z którym ustaliłem warunki. Mało tego osoba która pózniej do mnie zadzwoniła informujac o tym ze sie sama odezwie tez jest nie do namierzenia. Rozmowa jest nie nagrana wiec zrozumiałem ze według Orange nie ma sprawy..... Zgłosiłem te sprawe jeszcze raz. Ale juz nie licze na pozytywne roztrzygniecie.

Mam jeszcze szanse na pozytywne załatwienie sprawy? :smt011


PS Pivko
"To są skutki kupowania kota w worku(przez telefon) proponuje udać się do salonu gdzie załatwisz dokładnie to samo a może nawet więcej i lepiej."

Jak zyje i czytam zawsze słyszałem ze na *400 otrzymam więcej, to co piszesz to nowość. Moze mi konkretnie pomozesz? :)

 #290210  autor: hettman
 27 wrz 2008, 18:32
tricki pisze:Mam jeszcze szanse na pozytywne załatwienie sprawy
-wyślij im wypowiedzenie umowy,a jak oddzwonią z pytaniem czemu to opowiedz jakie miałeś przejścia i powiedz że jeżeli dadzą Ci to co obiecali to zostaniesz z nimi. :mrgreen:

 #291767  autor: tricki
 09 paź 2008, 11:05
no cóż sprawa wydaje się być zamknięta. Wiem ze jest już w drodze do mnie pismo reklamacyjne a w nim standardowa odpowiedź, żę "będziemy starać się poprawić jakość naszych usług...... zapraszamy do kontaktu z *400 lub najbliższym salonem...." ani słowa o rekompensacie itp.
Dla spokoju ducha skontaktowałem się z *400 i otrzymałem tzw standard.

Do końca tygodnia podejmę decyzję o przeniesieniu numeru do Playa.

Orientujecie się czy po złożeniu dokumentów w Play o przeniesienie mam jakis czas na rezygnację, gdyby przypadkiem Orange sie "nawróciło"?

 #291869  autor: yagi
 09 paź 2008, 20:08
tricki pisze:Orientujecie się czy po złożeniu dokumentów w Play o przeniesienie mam jakis czas na rezygnację, gdyby przypadkiem Orange sie "nawróciło"?
Dopoki numer jest w Orange to mozesz odwolac przeniesienie. W razie czego, to nie pozniej jak tydzien przed wylaczeniem numeru daj sobie jako ostateczny termin ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)