Większość z nas słyszała, lub nawet doświadczyła na własnej skórze cyrków jakie zdarzały się w Play z naliczaniem różnorakich opłat. Sam osobiście nie zauważyłem jakiś specjalnych przekłamań, acz nigdy nie zagłębiałem się w bilingi... ale do rzeczy...
Dziś otrzymałem od Play rachunek, wyjątkowo priorytetem. W kopercie był również list zatytułowany 'WAŻNA INFORMACJA' W którym czytam m.in:
<...> uprzejmie informujemy, iż w wyniku przeprowadzonych przez PLAY działań kontrolnych, zauważyliśmy nieprawidłowości związane z rozliczeniem faktury za Usługi Telekomikacyjne świadczone przez PLAY. Opisana sytuacja dotyczy rozliczeń za transmisję danych. W związku z powyższym postanowiliśmy, iż faktura dołączona do niniejszego pisma zostanie pomniejszona o niepoprawnie naliczone opłaty <...> Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy <...>
i info że skorygowana faktura jest już w drodze do mnie.
Czy ktoś jeszcze otrzymał taką niespodziewną wiadomość?
Miejmy nadzieję że to koniec problemów z naliczniem faktur...