witam,
w listopadzie ubiegłego roku podpisałem z Erą 2 letnią umowę na korzystanie z ich usług. Miałem mieć przeniesiony numer z Orange Go. Pani, z którą podpisywałem umowę mówiła że czas oczekiwania na przeniesienie numeru to maksymalnie miesiąc. Niestety do tej pory (rok czasu) numer nie został przeniesiony, przez co obecnie bujam się z dwoma numerami i straciłem 61 pln które miałem mieć na karcie Orange by przeniesienie było możliwe. Ani w jednej ani w drugiej sieci nie potrafią mi powiedzieć czemu numer nie został przeniesiony, Era wysyła mnie do Orange a Orange do Ery, i tak w kółko.
czy w związku z zaistniałą sytuacją, która na moje oko wygląda na niewywiązanie się z umowy przez operatora, mogę rozwiązać umowę przed upływem jej terminu bez żadnych konsekwencji?
pozdrawiam
w listopadzie ubiegłego roku podpisałem z Erą 2 letnią umowę na korzystanie z ich usług. Miałem mieć przeniesiony numer z Orange Go. Pani, z którą podpisywałem umowę mówiła że czas oczekiwania na przeniesienie numeru to maksymalnie miesiąc. Niestety do tej pory (rok czasu) numer nie został przeniesiony, przez co obecnie bujam się z dwoma numerami i straciłem 61 pln które miałem mieć na karcie Orange by przeniesienie było możliwe. Ani w jednej ani w drugiej sieci nie potrafią mi powiedzieć czemu numer nie został przeniesiony, Era wysyła mnie do Orange a Orange do Ery, i tak w kółko.
czy w związku z zaistniałą sytuacją, która na moje oko wygląda na niewywiązanie się z umowy przez operatora, mogę rozwiązać umowę przed upływem jej terminu bez żadnych konsekwencji?
pozdrawiam