Przemek ja tak naprawde to nie wiemu sie tak denerwujesz na Ere

....choc i tak to nic w porownianiu do tego jak ja na idee

ale mam powody

Natomiast to ze Era dzwoni do klientow i sie pyta dlaczego Pan/Pani rezygnuje i chce jak najdluzej utrymac klienta to dobrze

tak powinno byc

przynajmniej czasem mozna wynegocjowac jakies warunki sensowne

W kazdym operatorze tak pytaja

(W PlusGSM tez, bo juz nie raz im grozilem zeby wywalczyc lepsze warunki

) . Tak powinno byc. Natomiast jeszcze nie zlapalem Ery zeby zlamala jakies zapiski w regulaminie czy cos bylo nie tak

Nawet technicznie nie jest tak zle, z reguly wszystko chodzi, raz moze dwa cos mi sie tam zdarzylo ale to nie narzekam

BOU tez moim zdaniem jest dosc kompetentne takze jest OK

no ale coz...ja dodam ze korzystam dodatkowo z TT jeszcze i jak narazie jestem zadowolony
