• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 61 z 61
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
 #1187551  autor: Solos
 09 lut 2025, 16:09
Czy komuś udało się przedłużyć umowę na ofertę L Nielimitowana dla klienta prywatnego bez urządzenia poniżej 80 zł / miesiąc? Mam dwa numery na osobę prywatną. Na obu oferta L Nieoikitowana. Umowa do końca maja 2025. Obecnie płacę 65 zł i 45 zł. Oferta na przedłużenie jest w cenie 80 zł i 60 zł. Ktoś dostał lepszą ofertę?
 #1188229  autor: dsak90
 22 lut 2025, 12:10
Czy na Waszych mailach też pojawiły się wiadomości zatytułowane:
"WPROWADZENIE KLAUZUL MODYFIKACYJNYCH DO UMOWY"
od T-Mobile?
Dzień dobry,
chcielibyśmy przekazać Ci informacje dotyczące warunków Twojej umowy. Otrzymujesz to pismo, ponieważ masz z nami przynajmniej jedną umowę, której ono dotyczy.

Na podstawie przepisów prawa, które weszły w życie 10 listopada 2024r. wprowadzamy nowe postanowienia do Twojej umowy. Szczegółowe informacje o zmianach znajdziesz poniżej.

Wprowadzamy poniższe zmiany do Twojej umowy na podstawie uprawnienia wynikającego z przepisów art. 80 ust. 9 i ust. 11 ustawy „Przepisy wprowadzające ustawę – Prawo komunikacji elektronicznej”, w związku z art. 308 ust.1 i art. 302 ustawy „Prawo komunikacji elektronicznej” (obie ustawy z dnia 12 lipca 2024r.).
Naszym celem jest wprowadzenie nowych postanowień do Twojej umowy w jej czasie nieokreślonym / po jej przejściu w czas nieokreślony.

Wprowadzane postanowienia dotyczą każdej umowy, w której występujesz jako konsument i która spełnia kryteria z któregokolwiek wiersza poniższej tabeli. Przez umowę rozumie się także aneks do niej / umowę zmienioną nowymi Warunkami Oferty.
Mail jest dosyć długi, więc nie widzę sensu by zamieszczać go w całości, ale tak w skrócie to dotyczy on umów, które już przeszły na czas nieokreślony i tych zawartych na czas określony, które dopiero przejdą na czas nieokreślony.

Znając życie to zapewne jakieś przygotowanie gruntu pod likwidację korzystnych ofert (w bliżej nieokreślonej przyszłości) zawartych przez Sekcję Utrzymania Klienta...
 #1188319  autor: KC-KARLOS
 24 lut 2025, 11:20
munreiker: "konsultant jest niedostępny". Ten numer już nie działa. Polecam bezpośredni kontakt pod 602900000.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1188321  autor: munreiker
 24 lut 2025, 11:50
KC-KARLOS pisze:
24 lut 2025, 11:20
munreiker: "konsultant jest niedostępny". Ten numer już nie działa. Polecam bezpośredni kontakt pod 602900000.
Dzięki za szybką odpowiedź. Czyli w T nie ma bezpośredniego kontaktu do SUK?
 #1190683  autor: yuby
 11 kwie 2025, 14:01
Dostaję sms-em takie wiadomości od operatora: Kończy się umowa na kontrakt głosowy aby zachować numer przyjdź do salonu T-mobile w celu przedłużenia.
Dodam że od 4-5 lat moja umowa (taryfa T) przeszła na czas nieokreślony a obecne oferty są dużo gorsze niż to co mam. Dzisiaj miałem telefon od operatora (punkt T-mobile w moim mieście) i byłem przekonywany że jeśli nie przedłużę oferty to numer zostanie faktycznie wyłączony. Czy operator ma prawo zrobić coś takiego i czy spotkaliście się z takim wymuszaniem rozwiązania umowy?
 #1191699  autor: otasz
 09 maja 2025, 11:39
Czy ktoś orientuje się kiedy mniej więcej T-Mobile wprowadził do swoich umów dopłatę 10 zł do ceny abonamentu po przejściu umowy na czas nieokreślony?
Posiadam 5 numerów, jeden jest od jakichś 4 lat na czasie nieokreślonym, a 4 pozostałe skończyły umowy w kwietniu.
Trzy z tych czterech umów przedłużyłem 6.04.2023 roku, a pozostały numer dwa dni później, czyli 8.04.2023.
Na rachunku za kwiecień do trzech numerów doliczono mi po 10 zł netto, a do tego czwartego nie.
Zadałem pytanie przez BOA i dostałem dzisiaj odpowiedź, że podwyżka wynika z przejścia umów na czas nieokreślony. Jeśli miałoby się to trzymać kupy, to dlaczego tylko na trzech numerach, a nie na czterech.
Przejrzałem z grubsza wszystkie umowy i załączniki z okresu ich podpisywania i nie znalazłem w nich żadnego zapisu o podwyżce ceny abonamentu po przejściu na czas nieokreślony.
Czy oni nie wprowadzili tego gidześ pod koniec 2023 roku?
 #1192099  autor: przemo_one
 21 maja 2025, 09:44
Nie potrzebny mi jest internet mobilny od T-Mobile. Proponują przedłużenie umowy przez www. Czy jeśli przedłużę zdalnie i następnego dnia wyślę wypowiedzenie, to czy mi wyłączą od razu, czyli bez płacenia do końca obecnej umowy?

Pozdrawiam
 #1192101  autor: KC-KARLOS
 21 maja 2025, 10:35
przemo_one: inaczej.
Jeśli podpiszesz aneks na odległość (poza salonem operatora) masz 14 dni na jego wycofanie i powrót do poprzednich warunków umowy - rezygnacja z aneksu to nie jest rezygnacja z umowy.
Gdy zechcesz przenieść numer - składasz wniosek w innej sieci (jednocześnie wypowiadając umowę). Jeśli rezygnujesz z umowy - składasz wypowiedzenie, które trwa miesiąc. Wniosek o wypowiedzenie ma zapis o migracji na kartę? To za miesiąc tam będziesz, w przeciwnym wypadku numer wygasa, a karta SIM przestaje działać.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192552  autor: arasel
 03 cze 2025, 12:53
No i jest jeszcze 800 004 446, ale nie mam pewności czy to bezpośredni do SUK. Taki numer otrzymałem w odpowiedzi na wypowiedzenie umowy.
Swoją drogą, chyba znów zaszły jakieś zmiany w nastawieniu do klienta, bo po raz pierwszy od 21 lat odkąd jestem klientem nikt do mnie nie zadzwonił ani nawet nie przysłali sms zachęcającym do przedłużenia umowy. Umowa na mój główny numer kończy się za 3 tygodnie i do tej pory nie było ani jednej próby kontaktu z ich strony, co jest nieco zaskakujące muszę przyznać. Dwa tygodnie temu wysłałem wypowiedzenie i w odpowiedzi przysłali pismo o treści mniej więcej "Ok, umowa sie skończy z ostatnim cyklem, fajnie, że byłeś z nami. Gdybyś jednak chciał to zadzwoń pod ten numer i może konsultant coś zaproponuje. Pozdrawiamy." :D
W wolnej chwili spróbuję zadzwonić pod ten numer i dowiedzieć się co mogą zaproponować, jeśli coś z tego wyniknie to napiszę co udało się wynegocjować.
 #1192658  autor: darus161
 06 cze 2025, 15:32
Mam obecnie ofertę 29 zł 30GB Internetu nolimit. Kończy się w tym miesiącu. Czy udało się komuś uzyskać taką ofertę na przedłużenie? Jak się skontaktować z SUK?
 #1192881  autor: kill649
 13 cze 2025, 17:34
arasel pisze:
03 cze 2025, 12:53
No i jest jeszcze 800 004 446, ale nie mam pewności czy to bezpośredni do SUK. Taki numer otrzymałem w odpowiedzi na wypowiedzenie umowy.
Swoją drogą, chyba znów zaszły jakieś zmiany w nastawieniu do klienta, bo po raz pierwszy od 21 lat odkąd jestem klientem nikt do mnie nie zadzwonił ani nawet nie przysłali sms zachęcającym do przedłużenia umowy. Umowa na mój główny numer kończy się za 3 tygodnie i do tej pory nie było ani jednej próby kontaktu z ich strony, co jest nieco zaskakujące muszę przyznać. Dwa tygodnie temu wysłałem wypowiedzenie i w odpowiedzi przysłali pismo o treści mniej więcej "Ok, umowa sie skończy z ostatnim cyklem, fajnie, że byłeś z nami. Gdybyś jednak chciał to zadzwoń pod ten numer i może konsultant coś zaproponuje. Pozdrawiamy." :D
W wolnej chwili spróbuję zadzwonić pod ten numer i dowiedzieć się co mogą zaproponować, jeśli coś z tego wyniknie to napiszę co udało się wynegocjować.
Dokładnie to samo podejście miałem z ich strony. Zero zainteresowania. Oferta SUK po kontakcie z mojej strony sorry tylko drożej około 30%. Mówiłem, że nie chce nic za darmo. Żadnego telefonu, gratisu itd. Tylko ma zostać ta sama cena. Nie…..
Złożyłem wniosek o przeniesienie numerów. Czekam, czekam, czekam zero zainteresowania. Zadzwoniłem do BOK najpierw potem do SUK. Nikt nie będzie rozmawiał o ofercie jak nie wycofam przeniesienia. Ciekawe podejście ale ok nie wycofam jak nie wiem co mnie czeka :-)
Lubię T-mobile i pasuje mi ich konfiguracja sieci, zasięg itd. Jednak ceny obecne, cena za dwa lata po umowie do tego tysiące zgód na sprzedaż danych, kary (teraz regulowane bo wcześniej per numer 5tys. bo tak) powstrzymują mnie przed dalszą współpracą.
 #1192884  autor: KC-KARLOS
 13 cze 2025, 18:19
kill649: przenieś numer do oferty na kartę innej sieci, a następnie po miesiącu przejdź z powrotem do T-Mobile z ofertą onlySIM z obniżoną o połowę kwotą abonamentu bez limitu danych - za 37,48 zł/mc masz Nielimitowaną M z netem do 150 mbps lub bez limitu prędkości za 47,48 zł/mc. Warunki cenowe przez 2 lata. Ludziom teraz opłaca się "skakać" pomiędzy sieciami, bo dają darmowe lub tańsze oferty, niż dla obecnych klientów, których mają gdzieś (dla kasy). Łap info: https://www.t-mobile.pl/c/oferta-specjalna/poczuj-ulge

Jeśli nie chcesz przenosić numeru, zmień strategię i błagaj doradców na infolinii, aby dali takie oferty cenowe wyżej wymienione. Masz szansę taką ofertę dostać, ale musisz się postarać (strasz odejściem do innej sieci lub na kartę do Red Bulla). Powodzenia.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1192891  autor: phonemaniac
 13 cze 2025, 21:09
kill649 pisze:
13 cze 2025, 17:34
arasel pisze:
03 cze 2025, 12:53
No i jest jeszcze 800 004 446, ale nie mam pewności czy to bezpośredni do SUK. Taki numer otrzymałem w odpowiedzi na wypowiedzenie umowy.
Swoją drogą, chyba znów zaszły jakieś zmiany w nastawieniu do klienta, bo po raz pierwszy od 21 lat odkąd jestem klientem nikt do mnie nie zadzwonił ani nawet nie przysłali sms zachęcającym do przedłużenia umowy. Umowa na mój główny numer kończy się za 3 tygodnie i do tej pory nie było ani jednej próby kontaktu z ich strony, co jest nieco zaskakujące muszę przyznać. Dwa tygodnie temu wysłałem wypowiedzenie i w odpowiedzi przysłali pismo o treści mniej więcej "Ok, umowa sie skończy z ostatnim cyklem, fajnie, że byłeś z nami. Gdybyś jednak chciał to zadzwoń pod ten numer i może konsultant coś zaproponuje. Pozdrawiamy." :D
W wolnej chwili spróbuję zadzwonić pod ten numer i dowiedzieć się co mogą zaproponować, jeśli coś z tego wyniknie to napiszę co udało się wynegocjować.
Dokładnie to samo podejście miałem z ich strony. Zero zainteresowania. Oferta SUK po kontakcie z mojej strony sorry tylko drożej około 30%. Mówiłem, że nie chce nic za darmo. Żadnego telefonu, gratisu itd. Tylko ma zostać ta sama cena. Nie…..
Złożyłem wniosek o przeniesienie numerów. Czekam, czekam, czekam zero zainteresowania. Zadzwoniłem do BOK najpierw potem do SUK. Nikt nie będzie rozmawiał o ofercie jak nie wycofam przeniesienia. Ciekawe podejście ale ok nie wycofam jak nie wiem co mnie czeka :-)
Lubię T-mobile i pasuje mi ich konfiguracja sieci, zasięg itd. Jednak ceny obecne, cena za dwa lata po umowie do tego tysiące zgód na sprzedaż danych, kary (teraz regulowane bo wcześniej per numer 5tys. bo tak) powstrzymują mnie przed dalszą współpracą.
Mam podobnie, obecnie płacę 25 netto a proponują mi aneks za 40 netto pomimo tego, że po przejściu na czas nieoznaczony będę płacić 35 zł netto (niestety te nieszczęsne +10 zł na czasie nieoznaczonym). Może dlatego właśnie nie dzwonią, bo oferty które proponują są droższe niż przejście na czas nieoznaczony??
  • Strona 61 z 61
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 1
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61