Jako że miałem możliwość już trochę poużywania tego operatora to podzielę się kolejnymi uwagami:
- 5G działała dobrze i tam gdzie jest pokrycie zasięgu Plusa to nie ma się do czego przyczepić
- wifi calling - nie działało na początku (mimo kilku restartów telefonu), zgłosiłem do BOK żeby aktywowali, odpowiedzieli że nie mogą nic zrobić bo u wszystkich jest aktywne, natomiast po kolejnych około dwóch godzinach ku mojemu zdziwieniu wificalling zaczęło działać

- obsługa numeru przez panel www - w internetach piszą, że ma archaiczny interfejs, natomiast mnie to jakoś nie razi. Bardziej brakuje możliwości włączania/wyłączania jakichkolwiek usług bo generalnie ta strona posiada tylko dwie funkcje: możliwość podpięcia karty kredytowej do automatycznych płatności (nie testowałem jeszcze jak to działa) i możliwość śledzenia bilingu na bieżąco. To ostatnie to akurat jest fajne i wcale nie takie oczywiste u innych operatorów.