@PiotrG-dz
Robiąc to przez infolinię, w dalszym ciągu numer musi zostać najpierw przeniesiony do oferty na kartę. Zrobi to, poprzez wypowiedzenie umowy zaznaczając, że numer chce zachować w systemie prepaid. Nie opłaca się przenosić klienta z ABO Playa na tańszego i korzystniejszego Virgina, więc oficjalnie jest taka polityka, że z oferty na kartę w Playu możemy przenieść do abonamentu Virgin, ale z oferty Play na kartę do Virgin na kartę już nie (z uwagi na ten brak opłacalności dla P4 - ich polityka) - chociaż można to zrobić nieco na okrętkę i dalej korzystnie, nie mówię tu o przenoszeniu numeru do innego operatora i znowu MNP do oferty Virgin na kartę. Technicznie zdradzę, że możliwość takiej migracji jest dostępna w każdą stronę, ale z uwagi na politykę P4 nie można tego robić.
Tak jak napisał @KC-KARLOS, w tym przypadku oferta na kartę będzie raczej lepszym wyborem, Ciocia może sobie kupować doładowania w sklepie i sama sobie zasilić konto na zaś, a jeżeli posiada kartę płatniczą to uruchomić doładowania cykliczne.