DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
  • Strona 37 z 40
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
 #1178793  autor: KC-KARLOS
 06 wrz 2024, 15:19
Freszasty: nadal. Włącz tryb samolotowy na chwilę i puść test.
Obrazek

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178799  autor: msnet
 06 wrz 2024, 18:11
Jakiś czas temu dostałem prośbę o interwencję w sprawie ograniczania przepustowości dla klientów Vectry do 70 Mb/s, podczas gdy inni operatorzy wirtualni, korzystający z sieci Play, takich ograniczeń nie mają. Co więcej, klienci Vectry nie mieli przycinanej prędkości, gdy korzystali z zasięgu Orange (ale bez 5G).

Napisałem do biura prasowego Vectry i dzisiaj dostałem taką oto odpowiedź:
"wracamy z odpowiedzią po przeanalizowaniu sprawy: był to problem techniczny, który wspólnie z naszym partnerem MNO już rozwiązaliśmy".
 #1178800  autor: KC-KARLOS
 06 wrz 2024, 18:18
Ale ściema... Prędkości były przycinane zarówno na Playu jak i RK Orange (choć testery mogły pokazywać więcej niż 70 mega - przeważnie 70, 80 czy 100 mega). Dobrze, że limiter 70/20 został zdjęty.
Pamiętajmy, że do testowania te tańsze oferty zupełnie się nie nadają - kilka speedtestów w n78 i wpadamy w lejek.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178831  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2024, 10:28
ArturJ:
1 mbps pobierania oraz 0,38 mbps wysyłania. Więc lejek do zniesienia, do podstawowych zastosowań. Radio internetowe czy Spotify będą działać na spokojnie.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178845  autor: reset89
 07 wrz 2024, 18:54
Obrazek
Obrazek

Jeden numer przeszedł 17.08 do Vectry, drugi 29.08, a faktura ponad 26zł. Ktoś może podpowiedzieć skąd ta różnica? Aktywacje miały być bezpłatne.
 #1178850  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2024, 20:11
reset89: zostałeś rozliczony nieproporcjonalnie (niepełny miesiąc).
> pierwszy numer 15 dni niepełnego abonamentu. Wychodzi 4,83 zł + 9,99 zł na wrzesień. Koszt: 14,82.
> drugi numer: 3 dni niepełnego abonamentu. Wychodzi 0,97 zł + 9,99 za wrzesień. Koszt: 10,96.
Wychodzi ok. 25,78. Fakturka wyszła na kwotę 26,65. Dzwoniłeś na infolinię z któryś numerów? Jeśli było wykonywane połączenie na numer *9191 lub *9292 bądź 601601601, one są dodatkowo płatne do faktury (0,09 zł za każdą minutę w taktowaniu sekundowym).
Billing z sierpnia możesz już podejrzeć.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178851  autor: reset89
 07 wrz 2024, 20:36
KC-KARLOS pisze:
07 wrz 2024, 20:11
reset89: zostałeś rozliczony nieproporcjonalnie (niepełny miesiąc).
> pierwszy numer 15 dni niepełnego abonamentu. Wychodzi 4,83 zł + 9,99 zł na wrzesień. Koszt: 14,82.
> drugi numer: 3 dni niepełnego abonamentu. Wychodzi 0,97 zł + 9,99 za wrzesień. Koszt: 10,96.
Wychodzi ok. 25,78. Fakturka wyszła na kwotę 26,65. Dzwoniłeś na infolinię z któryś numerów? Jeśli było wykonywane połączenie na numer *9191 lub *9292 bądź 601601601, one są dodatkowo płatne do faktury (0,09 zł za każdą minutę w taktowaniu sekundowym).
Billing z sierpnia możesz już podejrzeć.
Już się zgadza, jeden numer miałem od 29 sierpnia, a wpisałem 27. Czyli już rozumiem, że płacimy za miesiąc do przodu.

P. S. Też zdjęto mi blokadę i miałem ponad 400 downloadu.
 #1178856  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2024, 21:07
reset89: no i wszystko gra. Aktywację miałeś za darmo. Przypomnę, fakturki teraz będziesz miał ok. 7 dnia każdego miesiąca (ja też dziś dostałem info o fakturze), płatność do końca miesiąca.
Polecam przelewem zwykłym, wtedy nie dopłacasz za szybki przelew prowizji dla Autopay (operator płatności), która wzrosła, do poziomu 1,99 zł (było 1,49).

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178865  autor: KC-KARLOS
 07 wrz 2024, 23:01
mateo1995: ta forma płatności jest bezpłatna. Płatne dodatkowo są płatności poprzez Autopay.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178872  autor: reset89
 08 wrz 2024, 10:25
Zapłaciłem poprzez nr konta, a w tytule dałem nr klienta. Szkoda tylko, że te billingu można zobaczyć dopiero po miesiącu. Ciekawe czy od stycznia będzie już drożej niż 9,99zł od numeru, bo oferta jest bezkonkurencyjna, a jedyny mały minus, to brak eSIM.
 #1178875  autor: KC-KARLOS
 08 wrz 2024, 10:47
reset89: nic Tobie teraz nie podniosą. Zresztą masz umowę bezterminową - sam zdecydujesz co z tym zrobisz. Nawet gdyby za kilka mies podnieśli stawkę, to i tak będzie atrakcyjna. Oferta taryfowa i tak się prawie nie zmieniła, ale ceny cennikowe już tak. Przypominam, że Twoja taryfa jest warta 40 zł/mc, więc masz bezterminową, bezzwrotną ulgę w wysokości 30 zł bez grosza. To już problem operatora, że klient podpisał korzystną ofertę.
Brak eSIM to nie problem, podniósłby koszt oferty, bo operator oprócz zaoszczędzenia na wysyłce dokumentów chciałby tą nowinkę "spieniężyć", i tak może być.
BTW, wymiana karty SIM z winy/na wniosek Abonenta w Vectrze kosztuje 30 zł.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1178876  autor: mateo1995
 08 wrz 2024, 10:52
Jeśli opłaty dla numeru ojca(umowa na niego) mają być pobierane z mojego konta to rozumiem, że w tym druku w polu "nazwa i dokładny adres płatnika..." wpisuję siebie jako właściciela rachunku(wpisanego poniżej) z którego mają być pobierane opłaty? Potem ten druk składam do mojego banku?

https://tvo-8-2.e.blueonline.tv/s/vectr ... ku-1-2.pdf
Ostatnio zmieniony 08 wrz 2024, 12:00 przez mateo1995, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1178973  autor: KC-KARLOS
 09 wrz 2024, 23:00
Vectra zmienia wygląd faktur. Więcej informacji w filmie operatora > https://www.youtube.com/watch?v=qcfliiqmv0Y
Warto wiedzieć, że podgląd e-faktury Vectry jest dostępny 15. dnia każdego miesiąca.
Po raz kolejny operator zachęca do opłacania dokumentów drogą elektroniczną oraz korzystania z apki "Strefa Klienta".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
  • Strona 37 z 40
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40