• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?

 #109554  autor: Btk_Tomas
 27 wrz 2006, 22:31
Po trzech miesiącach usługi z pkt 1 i 2 możesz spokojnie wyłączyć.
Co do punktu 3 to wybrałaś Wszyscy i wszystko 50 i Orange i stacjonarne 25 czyli 75 zł.
50 % więcej kwoty deklarowanej (czyli 75 zł) to 37,50.

 #109556  autor: PeGaS
 27 wrz 2006, 22:36
Btk_Tomas pisze:Po trzech miesiącach usługi z pkt 1 i 2 możesz spokojnie wyłączyć.
Pewien jesteś?

Ami, dla świętego spokoju zadzwoń pod *400 i sama sie dowiedz.
Będziesz miała spokój
Acha, tylko daj tu znać co i jak!

http://kochajzycie.pl

 #109557  autor: Ami
 27 wrz 2006, 22:38
O boshe. To sie niezle wpakowalam ;( a wyraznie kobiecie zaznaczylam ze chce zostac przy swoim abonamencie! A ztego co napisales nie ma sensu skladac reklamacji :( ehh to mam porobione. To tylko ja taka nie qmata bo widze ze Btk_Tomas tez sie orientuje.
Dziekuje ci za klarowne wyjasnienie wkoncu do mnie doatrlo, a uwazalam sie za inteligentna dziewczyne :]
Jeszcze jedno - troche przeraza mnie kwpota 150zł przez 9 m-cy, rozumiem ze jak zrezygnuje z tych uslug co mam przez m-ce abo zostanie przy kwocie 75zł?

P.S.
Naprawde nie da sie juz nic z tym zrobic? Zeby wrocic do abo 50? ;(

[ Dodano: 2006-09-27, 22:56 ]
Hmm na aneksie nie pisze zadeklarowanej kwoty jaka obowiwazuje sie placic, wiec podpisujac go nawet nie wiem na co sie zgadzam.. Wydaje mi sie ze konsultantka powinna uzyskac moja zgode na abo 75. A naprawde duzo pytan zadawalam i caly czas sie upewnialam co do uslug abo itd. Wogole to zalamana jestem. Jutro zadzwonie na *400
Ehh co za sytuacja - jakbym miala malo problemow :(
Jeszcze raz dzieki za info i cierpliwosc
Dobrej nocy

[ Dodano: 2006-09-27, 23:00 ]
Zadzwonie napewno, bo spokoju mi to nie da. Napewno sie "pochwale" ;)
Buzka

 #109609  autor: PeGaS
 28 wrz 2006, 08:57
Powodzenia!
...i obym się mylił.

http://kochajzycie.pl

 #109709  autor: Ami
 28 wrz 2006, 18:36
Zadzwoniłam dzis pod *400 wyjasnilam sprawe i okazalo sie ze kwota zobowiazania abo wynosi.. 50 :D z tym ze konsultantka kiedy rozmawialysmy o przedluzeniu umowy widocznie musiala zle zrozumiec kiedy spytalam o to czy zamiast 25 na wszystko i 25 na orange moge zmienic odrazu na 50 wszystko likwidujac orange. Owszem zmienila mi kobieta plan tylko tym sposobem mam 50 na wszystko i 25 na pomarancze, ale od nastepnego m-ca mam juz normalnie czyli abo 50 :D
Nie ukrywam ze mi ulzylo i ciesze sie ze tak wszystko mi tu wyjasniliscie, dzieki temu odrazu zareagowalam i tylko jeden m-c bede placic wiecej. :* za to.

 #109800  autor: PeGaS
 28 wrz 2006, 22:30
Cieszę się.
Dobrze, że się wyjaśniło.
Powodzenia!

http://kochajzycie.pl

 #109802  autor: Ami
 28 wrz 2006, 22:46
Dziekuje :)
Mam jednak jeszcze jedno pytanie do Ciebie. Mianowicie czy ten bonus 37,50 w ramach 50% wiecej jesli nie wykorzystam przechodzi na nastepny miesiac? A czy przechodzenie srodkow niewykorzystanych jest tylko mozliwe z jednego m-ca na drugi czy np niewydzwonione pieniadze zalozmy z wrzesnia moga przejsc na pazdziernik i np jeszcze na listopad? Mam nadzieje ze nie zamotalam za bardzo ;)
Wiem ze DN i WiW ta sprawa nie dotyczy

Pozdrawiam serdecznie i postaram sie wiecej Ci glowy nie zawracac.

 #109807  autor: PeGaS
 28 wrz 2006, 23:01
Podstawowe środki, czyli to za co płacisz (Wszyscy i Na wszystko/Orange i Stacjonarne) są objęte miesięcznym kapitałem złotówek. Czyli kwota przechodzi na kolejny miesiąc (ale na jeszcze jeden już nie). W tym kolejnym miesiącu najpierw korzystasz z kwoty, która Ci przeszła, a potem z bierzących środków. Kapitałem złotówek nie są objęte usługi bonusowe (w tym wypadku 50% więcej)

http://kochajzycie.pl

 #111145  autor: Ami
 03 paź 2006, 21:20
Bardzo Ci dziekuje za odpowiedz :)
A tak na marginesie, wlasnie sie doczytalam zezmiana kwoty abonamentowej przez BOK (czyli wtedy co wyjasnialam sytuacje z tymi 25zl wiecej i poprosilam o powrot do swoich ustawien) kosztuje 5zł. to nie majatek, ale konsultantka moglaby mnie o tym poinformowac zwlaszcza ze przez widzimisie poprzedniej Pani z Propozycji zaplace w tym miesiacu 25zł wiecej.
teraz przy usludze Orange i stacjonarne widnieje mio w trakcie zmian - prawidlowo. Tylko zniknelo mi Inne 37,50 czyli te 50% wiecej ciekawa jestem czy bede miec ten bonus w tym miesiacu czy tez nie.. Jakby na to nie patrzec zaplace 75zł czyli te 37,50 mi sie naleza, albo chocby 25zł czyli ten abo ktory powinnam miec 50. A moze to tez wynika z tego ze usluge OiS zmieniaja. Hmm

Pozdrawiam serdecznie

 #111158  autor: Aserto
 03 paź 2006, 22:00
- zmiana usług w abonamencie jest bezpłatna, nie zapłacisz 5 pln
- zleć wyłączenie usług Wieczory i Weekendy 60 i Darmowego Numeru w trakcie 3 miesiąca, bo inaczej zapłacisz 75pln za kolejny miesiąc (niby oczywiste, ale nie każdy o tym pamięta)

 #111161  autor: PeGaS
 03 paź 2006, 22:02
Wiesz, nie jestem niestety zbyt mocny w niuansach ProPozycji załatwianej telefonicznie, ale "50% więcej" jest bezpośrednio uzależnione od wybranej sumy usług z WinW + OiS. Czyli jeśli manipulujesz tą kwotą to również 50% się zmienia... Wszelkie zmiany wchodzą w życie wraz z kolejnym okresem rozliczeniowym... ta chyba też.

http://kochajzycie.pl

 #115411  autor: Relewand
 20 paź 2006, 11:33
Lepiej nie przedlużac przez kuriera bo takie problemy są bardzo czesto....

 #116032  autor: Ami
 22 paź 2006, 15:15
Teraz wszystko jasne. Byle pamietac o wylaczeniu po 3 m-cach tych promocynych uslug a moze powaidomia mnie smsem.. ;) Z kolei mam pytanie gdzie moge sie dowiedziec ile wykorzystalam z uslugi WiW i WN? Pod *500 tylko informuja ze takie mam wlaczone na orange online tez nie zauwazylam nigdzie jak to sprawdzic a na stronie nie doszukalam sie takiej informacji. Oreintuje sie moze ktos? A moze Ty PeGaS wiesz cos na ten temat? :)
No tak teraz juz wiem ze lepiej nie przedluzac telefonicznie ale to byla moja pierwsza taka sprawa wiec na przyszlosc bede juz wiedziec co i jak.

Pozdrawiam serdecznie

 #117061  autor: Elle
 25 paź 2006, 20:16
Z tego, co ja wiem, to nie da się sprawdzić, ile z tych 1200 minut się wykorzystało. Natomiast, kiedy cały limit wykorzystasz dostaniesz informację smsem. Przynajmniej powinnaś. No i zawsze zostają ci nielimitowane smsy i mmsy.

Natomiast to, czy powinno się załatwiać przedłużenie umowy przez kuriera czy nie, to sprawa względna. Raczej nie powinno się podejmować decyzji w czasie pierwszej rozmowy z konsultantem. Po tej rozmowie trzeba sobie wejść na stronę orange i poczytać regulaminy usług, z których chce się korzystać. Poszperać po takich forach jak to. Przed decyzją, a nie po (bo wiele zależy też od konsultanta - wiadomo ich wiedza jest często sprawdzana, ale może ci się trafiś ktoś nowy - tak jest w każdej firmie, i może średnio przeszkolony - to już wina przełożonych). Porównać z ofertą konkurencji. Jeśli się już człowiek orientuje, wie, czego chce, odpowiada mu oferta (czasami nawet w orange są fajne propozycje), to ok, czemu nie kurierem, zwłaszcza, jeśli ma się do salonu daleko.
Tu wychodzi taka sprawa - kurierzy czasem mają "problem" z dostarczeniem przesyłki do mniejszych miejscowości... W większych miastach nie powinno być problemu. ale mieszkając w mniejszej też można próbować - jeśli kurier nie przyjedzie, to kilka dni po ostatecznym terminie jego przyjazdu dzwonią do was i pytaja, czemu umowa wróciła niepodpisana (czy kurier nie doręczył, czy zmieniliście zdanie).

 #117363  autor: Elle
 26 paź 2006, 18:10
Wszystko zależy zarówno od konsultanta, ale i od klienta. Jeśli ktoś pojęcia nie ma nawet o tym, jaki ma plan taryfowy albo ile płaci za minutę rozmowy, no to i tak mało zrozumie z tego, co powie mu konsultant, choćby bardzo dobrze przedstawił ofertę - wszystko jedno, czy w salonie czy przez telefon. Samemu też się trzeba trochę zainteresować...

Inną sprawą jest to, na jakiego konsultanta się trafi. To jest kwestia jakości szkolenia i jego doświadczenia. Bo bywa i tak, że lepsi są konsulanci Propozycji niż ludzie w salonie. Zresztą w salonie mogą powiedzieć co im się podoba, a rozmowy telefoniczne bywają nagrywane przecież. Czasem w salonie jest kolejka i konsultant nie może poświęcić na rozmowę z jedną osobą zbyt dużo czasu. Rozmowy telefoniczne trwają i pół godziny. Lepiej prosić konsultanta żeby trzy razy wszystko powtórzył, niż potem narzekać.
No i trzeba sobie przeczytać aneks do umowy dostarczony przez kuriera, choćby ten mówił, że mu się śpieszy (bo tak bywa podobno).

 #117365  autor: JacekS
 26 paź 2006, 18:13
Elle pisze:Wszystko zależy zarówno od konsultanta, ale i od klienta. Jeśli ktoś pojęcia nie ma nawet o tym, jaki ma plan taryfowy albo ile płaci za minutę rozmowy, no to i tak mało zrozumie z tego, co powie mu konsultant, choćby bardzo dobrze przedstawił ofertę - wszystko jedno, czy w salonie czy przez telefon. Samemu też się trzeba trochę zainteresować...

Inną sprawą jest to, na jakiego konsultanta się trafi. To jest kwestia jakości szkolenia i jego doświadczenia. Bo bywa i tak, że lepsi są konsulanci Propozycji niż ludzie w salonie. Zresztą w salonie mogą powiedzieć co im się podoba, a rozmowy telefoniczne bywają nagrywane przecież. Czasem w salonie jest kolejka i konsultant nie może poświęcić na rozmowę z jedną osobą zbyt dużo czasu. Rozmowy telefoniczne trwają i pół godziny. Lepiej prosić konsultanta żeby trzy razy wszystko powtórzył, niż potem narzekać.
No i trzeba sobie przeczytać aneks do umowy dostarczony przez kuriera, choćby ten mówił, że mu się śpieszy (bo tak bywa podobno).
I własnie dzieki niewiedzy ludzi mamy takie stawki, bo gdyby więkoszośc sie orientowała to wymogliby ma opertorach jakieś konkretne zmiany.
A kurier zawsze sie spieszy