DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1125929  autor: marekchelsea
 24 gru 2021, 14:58
Tak jak wyżej, oferta za 14,99 zł. Czekam na opinie czy warto zaryzykować podpisując umowę na 2 lata. W Play byłem zadowolony i teraz pytanie czy Vectra będzie działała tak samo czy ma jakieś ograniczenia. Obecnie mam abo w Plus, ale net chodzi tragicznie...
 #1125939  autor: Karlos20
 24 gru 2021, 22:41
Vectra komórkowa będzie działać jak w Play. Kup starter Playa za 5 zł i przetestuj działanie w swojej lokalizacji, zanim zwiążesz się umową.

🌟To już niemal 12 lat na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126005  autor: rsig
 27 gru 2021, 00:27
Chyba można rozwiązać umowę w ciągu 14 dni. Ewentualnie dogadaj się z nimi żeby na razie dali ci jakiś numer testowy, żebyś niepotrzebnie nie przenosił numeru jeśli okaże się że net jednak działa słabo.
Choć starter Playa za piątaka na 99% da ci dobrą odpowiedź (kup teraz to jeszcze na tydzień możesz włączyć promocję darmowych 100 GB dla nowych klientów).
 #1126021  autor: marekchelsea
 27 gru 2021, 13:57
Play nie muszę testować, bo mam internet domowy i działa bardzo dobrze, tylko chodziło mi konkretnie czy nie przykręcają innym firmom parametrów...
 #1126169  autor: Robin560
 31 gru 2021, 10:19
używałem tej oferty w maju i internet działał w porządku to jakość połączeń głosowych była słaba szybko zrezygnowałem

Wow ranga "Stary Wyjadacz" :D nie sądziłem że dotrwam do niej :mrgreen:
 #1126182  autor: TomLee
 31 gru 2021, 13:44
Jeżeli jest zasięg Tmobile to lepszym wyborem będzie Heyah01, 2 x więcej internetu i 2-letniej umowy.
 #1126890  autor: muszyna2
 16 sty 2022, 09:01
Zaciekawiła mnie ta oferta. Nadajnik play mam pod nosem. Widzę że jest WiFi calling na czym też mi zależy. Do tej pory używam dwóch kart sim co łącznie miesięcznie kosztuje mnie około 8-10 zł. Tu jest drugie tyle neta i rozmowy bez limitu co akurat nie jest dla mnie koniecznością. Niby abo na dwa lata ale 3 miesiące za 1 zł. W sumie i tak doładowuje konta co miesiąc i tak. Może taki abo nie jest zły a patrząc się na ceny w około to wydaje się całkiem przyzwoitą ofertą. Mam takie pytanie czy tam normalnie korzysta się z aplikacji play 24 czy Vectra ma coś swojego?
 #1126951  autor: Karlos20
 17 sty 2022, 14:40
muszyna2: Vectra ma Strefę Klienta. Tam sprawdzasz stan swoich usług, również mobilnych.

🌟To już niemal 12 lat na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1126972  autor: muszyna2
 17 sty 2022, 18:47
Karlos20 pisze:
17 sty 2022, 14:40
muszyna2: Vectra ma Strefę Klienta. Tam sprawdzasz stan swoich usług, również mobilnych.
Tak tak dzięki. W sumie to szkoda że nie korzysta z aplikacji play jakoś bardzo mi podchodzi.
 #1127141  autor: mkkot
 21 sty 2022, 19:20
Chciałem to dzisiaj zamówić i tak:
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika ani wzoru umowy, przełączę na obsługową. Przełączył do bota, który nie chce połączyć bez numeru klienta.
No to jeszcze raz.
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika, połączę bezpośrednio z człowiekiem > połączył, z infolinią techniczną
infolinia techniczna: połączę z obsługową > infolinia sprzedażowa
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika. Połączę z obsługową.
- Ok, ale proszę o połączenie z człowiekiem.
- Dobra.
- Cześć, tu tępy bot, podaj numer klienta

...

No to chyba wolę dopłacić te 15zł niż wpakować się w g**, gdzie w razie problemów będę gadał z botem.

Dopóki te boty nie będą mądrzejsze niż to co sam mogę sprawdzić w e-boku czy aplikacji, to nie powinni ich wprowadzać w firmach technologicznych.
 #1127153  autor: Karlos20
 22 sty 2022, 00:31
mkkot: przecież ofertę możesz zamówić online na stronie Vectry. Bez zabawy w infolinie.

🌟To już niemal 12 lat na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1127158  autor: muszyna2
 22 sty 2022, 06:43
mkkot pisze:
21 sty 2022, 19:20
Chciałem to dzisiaj zamówić i tak:
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika ani wzoru umowy, przełączę na obsługową. Przełączył do bota, który nie chce połączyć bez numeru klienta.
No to jeszcze raz.
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika, połączę bezpośrednio z człowiekiem > połączył, z infolinią techniczną
infolinia techniczna: połączę z obsługową > infolinia sprzedażowa
infolinia sprzedażowa: nie mamy cennika. Połączę z obsługową.
- Ok, ale proszę o połączenie z człowiekiem.
- Dobra.
- Cześć, tu tępy bot, podaj numer klienta

...

No to chyba wolę dopłacić te 15zł niż wpakować się w g**, gdzie w razie problemów będę gadał z botem.

Dopóki te boty nie będą mądrzejsze niż to co sam mogę sprawdzić w e-boku czy aplikacji, to nie powinni ich wprowadzać w firmach technologicznych.
Złożyłem dyspozycję przeniesienia dwóch numerów przez neta w niedzielę. W czwartek był kurier z papierami do podpisu jednego numeru. Na drugi jeszcze czekam. Po co dzwonić i się denerwować jak można wszystko zrobić online.
Oferta jak dla mnie świetna. Ok niby lojalka ale za to mam gwarancje ceny przez najbliższe dwa lata. A przy dzisiejszych podwyżkach myślę że to ważny argument. Po za tym za 13 z groszem nie ma bata na tą ofertę.
 #1127164  autor: sql
 22 sty 2022, 09:27
1) Czy warunki warunki zostają po przejściu na czas nieokreślony ?
2) Jaki jest lejek po wykorzystaniu 10 GB ?
W komentarzach telepolis widziałem że ktoś pisał że 1 Mbit/s ale sądzę że nie.
3) Czy można zamówić w tej ofercie więcej niż 1 numer ?
4) Czy jest dostęp do VoLTE/WiFi calling oraz 5G?
 #1127169  autor: muszyna2
 22 sty 2022, 11:19
4) Czy jest dostęp do VoLTE/WiFi calling- na stronie jest informacja że posiadają to wszystkie taryfy. 5G chyba nie ma.