• Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #1005443  autor: mumiok
 28 lip 2018, 22:15
Zakupiłem starter w Orange YES z opcją wyboru nr (ważny do końca grudnia 2018), niestety już na początku nie można było wybrać numeru bo błąd - Upewnij się, że jesteś w zasięgu sieci i spróbuj ponownie, pisałem do Orange bo nie miałem jak zadzwonić i niby coś tam działali bo po moim zgłoszeniu pojawiło się menu SIM AT ale przy opcji zmień numer znów błąd, sprawdzane na trzech różnych telefonach, niestety 2 godziny minęły i dostałem losowy numer, awarii zasięgu nie było bo sprawdzali, dostałem nr sprawy i mam czekać na odzew strony technicznej.

Czyli co reklamacja bo chyba nie udostępnią mi ponownie opcji wyboru? Czy kod *660*# nadal działa, numer mam niezarejestrowany?
 #1005468  autor: 24bis24
 29 lip 2018, 10:56
mumiok pisze: Czy kod *660*# nadal działa
nadal działa Na zarejestrowanym numerze.
Do karty, o której piszesz najlepiej używać smartfona, na ``starych trupach`` aplikacja nie zawsze chce działać poprawnie.
Chcąc wybrać ponownie numer bo ten co został Tobie przydzielony nie odpowiada należy zarejestrować numer użyć kodu *660*# co pociąga przy wybraniu numeru opłaty 4 zł.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1005479  autor: 24bis24
 29 lip 2018, 12:37
zgoda tylko obecnie te za 25 zł są ``gorsze`` zależy dla kogo, niż te tańsze.
Do puli po 4 zł wracają numery sprzedawców ze znanego portalu aukcyjnego wystawiane jako złote co nie chcą rejestrować numerów i wydać pewnej kwoty na utrzymanie numeru aby wybrany numer był zablokowany i nieaktywny.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1005481  autor: mumiok
 29 lip 2018, 13:00
24bis24 pisze:
mumiok pisze: Czy kod *660*# nadal działa
nadal działa Na zarejestrowanym numerze.
Do karty, o której piszesz najlepiej używać smartfona, na ``starych trupach`` aplikacja nie zawsze chce działać poprawnie.
Chcąc wybrać ponownie numer bo ten co został Tobie przydzielony nie odpowiada należy zarejestrować numer użyć kodu *660*# co pociąga przy wybraniu numeru opłaty 4 zł.
poczekam jeszcze jutro co mi Orange odpowie bo pewnie mnie oleją starter za 10 zł, rejestrując numer to tak jakbym zaakceptował losowy wybrany nie z mojej winy

ta opłata 4 zł lub 25 zł pobierana jest jak już wybierze się nowy numer i zaakceptuje?

aplikacja była odpalona na androidzie 4.4 i na wszystkich trzech telefonach był ten sam błąd w połączeniu, dziwne, że komunikat o wybraniu losowego numeru po 2 godzinach przyszedł normalnie
 #1005482  autor: 24bis24
 29 lip 2018, 13:06
mumiok pisze:ta opłata 4 zł lub 25 zł pobierana jest jak już wybierze się nowy numer i zaakceptuje?
tak jak wybierzesz.
co do zgłoszenia to mogą dać 4 zł ale numer musi być zarejestrowany.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1005483  autor: mumiok
 29 lip 2018, 13:19
czyli oni mi już nic nie pomogą z darmowym wybraniem innego numeru poprzez SIM AT, trzeba zarejestrować losowy numer i wybrać inny za opłatą? jeżeli wybiorę to automatycznie się rejestruje czy znów trzeba do punktu się udać potwierdzić rejestrację?
 #1005484  autor: 24bis24
 29 lip 2018, 13:29
to masz numer zarejestrowany?
a czemu wybierałeś numer przez SIM usługi?
na nowym starterze postępuje się w/g informacji z wyświetlacza.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1005485  autor: mumiok
 29 lip 2018, 13:42
24bis24 pisze:to masz numer zarejestrowany?
a czemu wybierałeś numer przez SIM usługi?
na nowym starterze postępuje się w/g informacji z wyświetlacza.
nie mam numeru zarejestrowanego może od początku:

1. wkładam kartę na telefon z androidem 4.4
2. pojawia się komunikat - Witaj w aplikacji wybierz numer (anuluj - OK)
3. wybieram OK - Proszę czekać (miga 20s)
4. Upewnij się, że jesteś w zasięgu sieci i spróbuj ponownie
5. sprawdzam na starszych modelach dwóch telefonów i jest to samo - Witaj w aplikacji wybierz numer (anuluj - OK)
6. sprawdzam zasięg w różnych miejscach domu, na zewnątrz - cały czas to samo, wkładam kartę do androida i kontaktuję się z Orange podając nr karty SIM mając na uwadze, że po 2 godzinach dostanę losowy numer
7. Orange odpowiada, że coś tam sprawdzają po czym robię restart telefonu i pojawia się komunikat - Witaj w aplikacji wybierz numer (anuluj - OK), klikam OK i jest znów błąd, powtarzam kilka razy i pojawia się komunikat - Twój wybrany losowo numer to .... jest opcja anuluj i OK, klikam anuluj i jest komunikat z SIM AT gdzie jest: Zmień numer, Zmień taryfę, Status, Zatwierdź klikam zmień numer i pojawia się Proszę czekać (miga 20s) po czym błąd z zasięgiem sieci
8. mijają 2 godziny otrzymuję komunikat - Twój losowy nr to... i przychodzą SMS od Orange

za każdym razem gdy włączyłem telefon to był komunikat - Witaj w aplikacji wybierz numer (anuluj - OK)
 #1005487  autor: 24bis24
 29 lip 2018, 13:52
skoro numer jest nie zarejestrowany to i BOK nic nie pomoże.
ja bym zrobił tak.
zarejestrował przydzielony numer przez sms jeśli masz taką możliwość.
zadzwonił do BOK raz jeszcze wyjaśniając co i jak.
zażądałbym zwrotu 4 zł za brak możliwości uruchomienia numeru, wybranego
wybrał bym dostępny numer jaki by mnie się spodobał i zaakceptował wybór
zmienił bym taryfę jesli ta co system przydzielił nie odpowiadała by mnie

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1005488  autor: mumiok
 29 lip 2018, 13:55
24bis24 pisze:skoro numer jest nie zarejestrowany to i BOK nic nie pomoże.
ja bym zrobił tak.
zarejestrował przydzielony numer przez sms jeśli masz taką możliwość.
zadzwonił do BOK raz jeszcze wyjaśniając co i jak.
zażądałbym zwrotu 4 zł za brak możliwości uruchomienia numeru, wybranego
wybrał bym dostępny numer jaki by mnie się spodobał i zaakceptował wybór
zmienił bym taryfę jesli ta co system przydzielił nie odpowiadała by mnie
przyjęli zgłoszenie na podstawie nr karty SIM ale jak jutro do południa nic nie otrzymam to chyba tak zrobię zarejestruję numer i poprzez kod *660*# wybiorę może inny

starter Orange YES na kartę 10 zł i 1GB na start
 #1005489  autor: 24bis24
 29 lip 2018, 14:08
mumiok pisze:przyjęli zgłoszenie na podstawie nr karty SIM ale jak jutro do południa nic nie otrzymam to chyba tak zrobię zarejestruję numer i poprzez kod *660*# wybiorę może inny
ale na podstawie nr karty SIM moim zdaniem, powtarzam moim zdaniem nie dostaniesz rekompensaty.

ZM we Freshu Darmowe rozmowy i SMSy w Play
 #1005491  autor: mumiok
 29 lip 2018, 14:53
24bis24 pisze:
mumiok pisze:przyjęli zgłoszenie na podstawie nr karty SIM ale jak jutro do południa nic nie otrzymam to chyba tak zrobię zarejestruję numer i poprzez kod *660*# wybiorę może inny
ale na podstawie nr karty SIM moim zdaniem, powtarzam moim zdaniem nie dostaniesz rekompensaty.
a jak wybiorę już inny to znów go trzeba zarejestrować?
 #1005569  autor: Konoko
 30 lip 2018, 18:06
@mumiok Kiedyś miałem kłopot z aplikacją "wyboru numeru" z powodu ustawiania się smartfona na punkt dostępowy do internetu na " Orange PL WAP' zamiast "internet2". Aplikacja nie mogła się doczekać na jakąś odpowiedź bo WAP działał bardzo za wolno ,smartfon wysyłał bezpłatnego smsa i tak w kółko. Włożyłem SIMkę do starego telefonu nie smartfona i mogłem wtedy wybrać numer.