DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 56 z 73
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 73
 #1058309  autor: jutek
 05 gru 2018, 16:13
Myślę, że już wiedzą, że są i będą problemy z zabieraniem od nich numerów, że się nie da wszystkiego ogarnąć do 3 stycznia, że część osób potraci swoje numery, więc woleli się zawczasu zmyć z Fb niż utrzymywać takie powszechnie znane "forum" do wypisywania żalów przez wściekłych klientów.
Ja dziś złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z Rebtel do a2, niby przewidywana data przeniesienia to 15.12, na szczęście to numer na którym mi mocno nie zależy, ale są osoby, które poprzenosiły do Rebtel swoje główne numery i sądzę, że jest sporo takich osób, tu obstawiam płacz.
P.S. Ciekawe jaki operator przejmie pulę numeracji Rebtela 78609, zechce ją opłacać i obsługiwać, musi być chętny do tego i UKE musi się na to zgodzić, to wszystko trwa, a bez tego numery macierzyste Rebtela zabrane do innych operatorów zamilkną prędzej czy później.
 #1058322  autor: JacekK
 05 gru 2018, 19:08
Nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale jeśli tak, to zaczynają się poważne kłopoty, które zresztą były do przewidzenia. Kompletny i przyjęty już w punkcie sprzedaży danego operatora wniosek może zostać odrzucony jedynie przez operatora-dawcę, czyli w tym przypadku przez Rebtel. Operator-biorca weryfikuje je jedynie pod kątem formalnym, czyli czy zostały wypełnione wszystkie wymagane pola, czy jest podpis, itp. Więcej nic nie może zrobić, tym bardziej wiedzieć, co to takiego Rebtel i czy świadczy usługi abonamentowe, czy na kartę.

Rebtel świadczy tylko ofertę na kartę, bo nie podpisuje się żadnej umowy. Ale to i tak bez znaczenia, bo świadczą tylko jeden rodzaj usług. Bardziej prawdopodobny jest bałagan w bazie danych, czyli błędy w adresach, peselach, itp. (albo niekompletne dane, bo coś się nie zapisało, itd.)
Ostatnio zmieniony 05 gru 2018, 19:40 przez JacekK, łącznie zmieniany 1 raz.

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
 #1058329  autor: kowal2200
 05 gru 2018, 19:37
W takim razie niech ktoś napisze teraz w drugą stronę, że udało się numer przenieść od Rebtela. Ja dziś zabrałem numer z powrotem do Faktu, ale datę mam dopiero na 19 bo mi się nie spieszy. Na numerze mi zależy, ale to taki do testów więc nie mam ciśnienia.
 #1058330  autor: jutek
 05 gru 2018, 19:44
adbadbad pisze:
05 gru 2018, 18:22
No wlasnie wczoraj podalem że z karty i dzis mam informacje że podalem bledne dane i wniosek odrzucony. A wszystkie dane są poprawne. Jedyny problem byl wlasnie z tym czy to abonament czy karta.
Numer wcześniej przeniesiony do Rebtela, czy macierzysty rebtelowski?
 #1058331  autor: adbadbad
 05 gru 2018, 19:56
Co ciekawe, numer nie jest przenoszony z Rebtel tylko z Premium Mobile. Mimo że numer był w Rebtel. Jutro idę przeniesc ten sam numer tylko wpiszę że z oferty abonamentowej.
Bo wczoraj wniosek wypelnilem że na kartę. jak poniżej. Jest nawet informacja o Premium Mobile.
I to moze byc problem z przeniesieniem. Hmm.

Obrazek
 #1058333  autor: JacekK
 05 gru 2018, 20:03
A dlaczego tam jest Premium Mobile? W takim wypadku Twój wniosek został wysłany właśnie do Premium Mobile, a ten - zgodnie ze swoim obowiązkiem - odrzucił go ze względu na błędne dane (zły numer telefonu, tj. nieistniejący w Premium Mobile)

Założyciel i redaktor naczelny MVNO-GSM.PL. Tu prywatnie.
  • Strona 56 z 73
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 73
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 73